To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Ogólne - Stuki w silniku cd..

Student - 23-08-2007, 12:52

Przecież właśnie w temacie chyba ktoś dysponuje wolną głowicą.
Moomin - 23-08-2007, 12:59

Student napisał/a:
Przecież właśnie w temacie chyba ktoś dysponuje wolną głowicą.

Faktycznie! Zapomniałem, dzięki!

saphire - 23-08-2007, 12:59

No to może właśnie to jest problem klekotania zaworów - u jednych dzwonią u innych nie - bo brak jednego kanału olejowego to już może mieć wpływ na wszystko...
Student - 23-08-2007, 13:27

Idąc dalej jak może nie być kanału, to w odlewni też najarani byli :lol:
Moomin - 23-08-2007, 13:34

Student napisał/a:
Idąc dalej jak może nie być kanału, to w odlewni też najarani byli :lol:

No właśnie, to trochę podkopało moją wiarę w Mitsubishi. Jak można popełnić taki błąd w jednym z najważniejszych elementów silnika?!

saphire - 23-08-2007, 13:42

Może nie błąd tylko jak mawia M$ ,,feature by design'' i później dokładali extra ten kanał albo i może błąd w odlewni...

Przydały by się jakieś szczegółowsze informacje i fotki z pola walki...

Moomin - 23-08-2007, 13:49

saphire napisał/a:
Może nie błąd tylko jak mawia M$ ,,feature by design'' i później dokładali extra ten kanał albo i może błąd w odlewni...

Przydały by się jakieś szczegółowsze informacje i fotki z pola walki...

Prawdopodobnie jutro tam pojadę na oględziny i zrobię zdjęcia to je tu zapostuje.

turek61 - 23-08-2007, 17:53

Moomin napisał/a:
Prawdopodobnie jutro tam pojadę na oględziny i zrobię zdjęcia to je tu zapostuje.

Zrób koniecznie foty i tego brakującego kanału tez a dostaniesz od Nas WIELKIE BUZI :goodman: :wink:
P.S.
Chyba posłucham swojego mechanika, który twierdzi ze w moim przypadku mogę zmienić olej z pół na syntetyka.Z opinii na forum wynika, że najwięcej zadowolonych jest z Mobila stąd zainteresowany jestem tym olejem:
http://www.allegro.pl/ite..._najtaniej.html
Powiedzcie czy brać ( cena jest atrakcyjna i mnóstwo zadowolonych.Pytałem sprzedawce na kodzie kreskowym 5 z przodu :( ),czy może sie wstrzymać i kupić w Niemczech gdzie w środe jedzie chłopak mojej córy i może kupić.Zawsze to chyba lepsze ? Jak myślicie?

Moomin - 24-08-2007, 21:24

Witam!
Wróciłem niedawno z Mogielnicy. Wszystko się zgadza, brakuje kanału, widać to ewidentnie. Sami zobaczcie na fotkach, zaznaczyłem prawidłowe kanały oraz "ten", którego nie ma. Brak smarowania spowodował podtarcia głowicy w miejscu kontaktu z wałkiem (trochę to widać na zdjęciach) oraz nadżarł sam wałek w tym miejscu. Niestety wpadłem tam jak po ogień (byłem dosłownie 15 minut) bo spieszyłem się na pociąg powrotny i wałka już nie sfotografowałem, ale wyglądał on zdecydowanie gorzej niż sama głowica - wyżłobienia były głębsze i ostrzejsze.
Popatrzcie sami:




saphire - 24-08-2007, 23:37

Ano fakt niezaprzeczalny ale może ten przewód jest tylko nie do końca nawiercony? Od spodu po zdjęciu głowicy trzeba by sprawdzić czy jest kanał czy nie i jesli jest to może tylko nawiercić...
turek61 - 25-08-2007, 01:55

Moomin, chciałbym Ci bardzo podziękować za zdjęcia.To super, że są na forum tacy ludzie jak Ty.Co do buzi to na zlocie :mrgreen:
Wiesz...moja Cari też jest po lifcie z 99r i głośniej odzywa się tylko jedna szklanka.Może faktycznie była jakaś felerna partia głowic ?
Wydrukowałem sobie te zdjęcia dla mojego mechanika.Ciekawe co on na to ?
Bartek , ty możesz mieć rację... Moomin, nie sprawdzaliście ?

Moomin - 25-08-2007, 08:22

turek61 napisał/a:
Moomin, chciałbym Ci bardzo podziękować za zdjęcia.To super, że są na forum tacy ludzie jak Ty.Co do buzi to na zlocie :mrgreen:
Wiesz...moja Cari też jest po lifcie z 99r i głośniej odzywa się tylko jedna szklanka.Może faktycznie była jakaś felerna partia głowic ?
Wydrukowałem sobie te zdjęcia dla mojego mechanika.Ciekawe co on na to ?
Bartek , ty możesz mieć rację... Moomin, nie sprawdzaliście ?

No nie było jeszcze jak sprawdzić. Głowica ciągle siedzi w aucie, nie była wyjmowana. Po wymianie, jak będę odbierał auto mogę tam zajrzeć.

Anonymous - 26-08-2007, 11:31

Tylko jaki byłby sens nawiercania otworu, jeśli głowica jest w tym miejscu wyżłobiona? Tylko ciśnienie by uciekało...


pozdr

saphire - 26-08-2007, 12:49

Oj chodzi o to że od spodu może jest doprowadzony kanał olejowy ale nie do końca sięga otwór więc jeśli by tak było to można wtedy od góry nawiercić by dowiercić się do kanału i w ten sposób smarowanie na ta panewkę doprowadzić - fakt że wałek i panewka do wymiany na nową - ale i tak bez zdemontowania głowicy to sobie można tylko gdybać...

[ Dodano: 26-08-2007, 12:58 ]
PS. Bo chyba panewki tam są :badgrin: przecież by chyba nie zrobili fuszerki że wałki turlają się bezpośrednio po głowicy bez panewek tylko na filmie olejowym :shock:

Anonymous - 26-08-2007, 15:39

Jeżeli chodzi o panewki, to ich nie ma. Mam głowicę dla Mooomin którą będzie zakładał. Jeżeli chodzi o sprawdzenie czy jest kanał czy nie od spodu, jest to raczej nie możliwe...



http://img251.imageshack....p8240886gu9.jpg



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group