To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

L200 Ogólne - Mitsubishi L200 - Pikap okrąglak

Anonymous - 21-06-2006, 09:00

Patrol napisał/a:
A co Pan z Nissan'a miał Ci powiedzieć...??? Panie u nas tego nie ma czyli nie jest potrzebne...??? :D
System kontroli trakcji oczywiście w L-200 jest. Co najważniejsze - można wyłączyć to ustrojstwo i świetnie bawić się w terenie lub na śliskiej nawierzchni.
Uwierz mi, że akurat ten system jest przydatny w KAŻDYM aucie - tym bardziej, że 90% Navar i L-200 nigdy nie zjedzie z asfaltowej drogi.... :D
Pozdrawiam


Pan z Nissana właśnie dlatego udowadniał, że kontrola trakcji jest bez sensu, bo Navara jej nie ma. :lol: Podawał mi przykłady jak to jakiś pan testował Lexsusa z kontrolą przy 160 (czy 150-jeden pies) na łuku i na nic mu się to zdało. Zdaniem tego pana w pewnych warunkach ten system zaczyna wariować i przeszkadzać. Tylko, że on podawał mi przykłady ekstremalne. Ja swego czasu miałem okazje doświadczyć działania takiego systemy w Mondeo na oblodzonej drodze przy 60/h i to cholerstwo naprawdę działa.

Jackie - 21-06-2006, 11:12

MICU, co mam Ci odpowiedzieć? Kontrola trakcji jest urządzeniem pożytecznym, czy wymagalnym? Zależy od umiejętności kierowcy (swoją drogą argument pana z Nissana jakby lekko mnie rozbawił). Navarra, podobnie jak L 200 Invite, nie może poruszać się z napędem 4X4 na drodze z dobrą przyczepnością z uwagi na spiete mechanizmy a to daje duże napięcia na półosiach, w drastyczny sposób zwiększa promień skrętu (jak transatlantyk ;) ), zużywa opony i ogranicza skok zawieszenia. Co do wykonania - pamietaj, że Navarra jest produkowana w Hiszpanii a hiszpańskie to są kobiety dobre ;) A tak serio, wpływ Renówki widać gołym okiem i wnętrzem L200 przegrywa. Co do kłopotów z Navarrą (czy też używając nomenklatury Crenscha - Navalla ;) ) Francuski wpływ sięgnął również silnika i przeniesienia napędów.
Poczytaj o kłopotach na forum Nissana i zadaj sobie pytanie czy Twoje 120 klocków nie okaże się inwestycją w ładne wnętrze (bo to można mieć taniej ;) )
Pozdrawiam

Anonymous - 21-06-2006, 11:42

Jackie napisał/a:
MICU, co mam Ci odpowiedzieć? Kontrola trakcji jest urządzeniem pożytecznym, czy wymagalnym? Zależy od umiejętności kierowcy (swoją drogą argument pana z Nissana jakby lekko mnie rozbawił). Navarra, podobnie jak L 200 Invite, nie może poruszać się z napędem 4X4 na drodze z dobrą przyczepnością z uwagi na spiete mechanizmy a to daje duże napięcia na półosiach, w drastyczny sposób zwiększa promień skrętu (jak transatlantyk ;) ), zużywa opony i ogranicza skok zawieszenia. Co do wykonania - pamietaj, że Navarra jest produkowana w Hiszpanii a hiszpańskie to są kobiety dobre ;) A tak serio, wpływ Renówki widać gołym okiem i wnętrzem L200 przegrywa. Co do kłopotów z Navarrą (czy też używając nomenklatury Crenscha - Navalla ;) ) Francuski wpływ sięgnął również silnika i przeniesienia napędów.
Poczytaj o kłopotach na forum Nissana i zadaj sobie pytanie czy Twoje 120 klocków nie okaże się inwestycją w ładne wnętrze (bo to można mieć taniej ;) )
Pozdrawiam


I nie można było tak od razu :mrgreen:
A poważniej. Tłumaczenie Pana z Nissana też mnie rozbawiło, ale taka jego praca. Swoją drogą, jako kierowca nieobyty z takimi gabarytami (chyba żeby uznać citroena CX kombi :wink: ) i tylnym napędem, wszelkie wpomaganie uznaje za wskazane, bo wyłączyć można zawsze.
Abstrachując od kwestii (cokolwiek ważnej) gdzie auta są produkowane i kto dokłada swoją technologię. Istotny, w tym momencie jest argument o powtarzających się kłopotach danego modelu. A co do urody, to Ralli Art ma takie bajery, że można zrobić dzieło sztuki :wink: . A wyśmienite, hiszpańskie jest też wino - polecam, po szaleństwach w terenie.
Dziękuje za wyjaśnienia co do zasad jeżdżenia z 4x4. Ale czy system Super Select nie jest właśnie takim cudem, które powinno zapobiegać wszelkim przeciążeniom przez elektroniczny rozkład sił na osie? Nie zastanawiam się w tym momencie nad względami ekonomicznymi (paliwo, opony). Nie chciałbym skłamać, ale pan w Auto GT chyba właśnie potwierdził, że często eksploatuje 4 koła również na suchym asfalcie w trasie.

Jackie - 21-06-2006, 12:19

MICU napisał/a:
Ale czy system Super Select nie jest właśnie takim cudem, które powinno zapobiegać wszelkim przeciążeniom przez elektroniczny rozkład sił na osie?
Super Select owszem ale w podstawowej wersji jest Easy Select - i ten takiej zabawy nie zapewnia. ;)
Pozdrawiam

P.S. Pan z Auto GT rzadko jeździ czym innym niż coś z napędem na 4 łapska ;)

Anonymous - 21-06-2006, 12:29

Jackie napisał/a:
Super Select owszem ale w podstawowej wersji jest Easy Select - i ten takiej zabawy nie zapewnia. ;)
Pozdrawiam
P.S. Pan z Auto GT rzadko jeździ czym innym niż coś z napędem na 4 łapska ;)


I właśnie tak myślałem. W specyfikacji jest napisane: Super Select-I - możliwość stałego napędu na 4 koła podobnie jak w Pajero, z tą różnicą ,że układ jest sterowany mechanicznie ( w Pajero elektrycznie), rozdział momentu przód: tył wynosi 50:50 (Pajero 33:67).
Będę sie więc szykował się na wersje Intense. Zreszą bardzo uczciwie doradził mi to Pan (chyba Tomek) z GT. Bo dopłacać za skóry? To już lepiej dołożyć do pakietu IT.

P.S. Panu z GT to aż się oczy świeciły :shock: jak opowiadał o jeździe z 4x4, czy to w terenówkach, czy w Evo (z akcentem na EVO :twisted: ).

Anonymous - 22-06-2006, 01:04

Widze że dyskusja całkiem zażarta.

Ja już nie mam żadnych problemów tego typu bo dokonałem wyboru ale myśle że w sierpniu jak chłopaki z Auto-testu zdążą mi go dowieść, to na zlocie se go potestujemy(bedzie dublecab w ver. intense) i bedzie wszystko jasne. 8)

A jak nie to znowu będziecie mieli okazję zobaczyć Carisme ciężko pracującą na budowie. I niech znowu powie mi Hubeert że to hujowy samochód to niech da mi swojego Colta na tydzień do mnie, zobaczymy w jakim stanie wróci :mrgreen:

Hubeeert - 22-06-2006, 01:05

Kruel napisał/a:
I niech znowu powie mi Hubeert że to hujowy samochód to niech da mi swojego Colta na tydzień do mnie, zobaczymy w jakim stanie wróci

Ależ mój Misiek całe lata spędził na budowach z moim Ojcem :lol:
A poza tym - ja tak powiedziałem???

Anonymous - 22-06-2006, 01:17

Jak pierwszy raz się spotkaliśmy na spocie w maku na alejach krakowskik jakiś grupszy czas temu.


Oczywiście urazy nie chowam bo unałem to za żart :D

Chyba największy wyczyn mojej Carismy to 0,5 T zgrzewarka doczołowa w bagażniku + ja i 180 km/h według licznika(nie wspominając o kręgach studziennych kiedyś tam wiezionych) ale to juz historja bo nadchodzi następca i przejdzie sobie na zasłużoną enmeryturę. 8)

Hubeeert - 22-06-2006, 01:25

Widzę że nie możesz mi tego zapomnieć ;-)
Oficjalnie przepraszam :mrgreen:

Anonymous - 22-06-2006, 01:48

Oficjalnie przyjmuje przeprosiny :mrgreen: :wink:
Anonymous - 22-06-2006, 10:41

A tak w kwestii zakupu auta. Czy ktoś z Forumowiczów pamieta może nazwę firmy, która ściąga samochody nawet z całej europy, byle najtaniej.
JCH - 22-06-2006, 10:57

MICU napisał/a:
A tak w kwestii zakupu auta. Czy ktoś z Forumowiczów pamieta może nazwę firmy, która ściąga samochody nawet z całej europy, byle najtaniej.

Jest/była firma która ściąga motocykle - btw chyba z Koszalina ..... musiałbym pogrzebać jeśli Cię to interesuje.

Anonymous - 22-06-2006, 11:07

JCH napisał/a:
Jest/była firma która ściąga motocykle - btw chyba z Koszalina ..... musiałbym pogrzebać jeśli Cię to interesuje.


W sumie to i ja mogę pogrzebać :wink: . Właściwie już to zrobiłem i znalazłem.
Nie chciałbym szerzyć kryptoreklamy. Link dla zainteresowanych lub jak admin pozwoli

Hubeeert - 22-06-2006, 11:14

Pozwala - mało że pozwala nawet się domaga.
Kryptoreklama? Nie rozumiem :?

Anonymous - 22-06-2006, 11:17

Hubeeert napisał/a:
pozwala


Ano taką stronę odnalazłem: http://www.autocc.pl/welcome/index.php
Właśnie wysyłam zapytanie o L200, bo w bieżącej ofercie go brak.

[ Dodano: 22-06-2006, 11:30 ]
Właśnie sprawdziłem konkurencję. Najbogatsza Navara kosztuje ok. 2500 PLN taniej. W sumie żadna rewelacja.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group