Outlander I Ogólne - Minusy Outlandera?
karol_alasz - 23-06-2009, 06:44
cebull napisał/a: | jezt troche czasu by sie zorientowac i uzupelnic poziom |
W przypadku mojej własnej żonki to zorientowanie jest w momencie jak zbornik jest suchy i zanic nie można z niego wycisnąć nawet pluwocin.... Nawet piana nie robi na niej wrazenia...
cebull napisał/a: | myslalem o turbogeneratorach, jedyny halas to od kotlowego fana
silnik glowny w moim przypadku nie uzywany |
FPSO znaczy się?
cebull - 24-06-2009, 02:13
karol_alasz, dokladnie tak
Anonymous - 18-07-2009, 17:13
ichi napisał/a: | Moje minusy:
1. słaby nawiew i klima. Może jestem nierozgarnięty ale jak jest ciepło to klima wali super zimnym powietrzem prosto w klatę (ustawienia auto) jak jest zimno to super gorącym powietrzem daje, jakoś nigdy nie zauważyłem aby z kratek leciało powietrze o temperaturze zbliżonej do ustawień, nawet po kilku godzinnej jeździe. Najprostszym rozwiązaniem jest zmiana trybu auto nawiewu na szyba/nogi
2 .Brak podgrzewanej szyby
3. Brak kontrolki poziomu płynu spryskiwaczy.
4 Słabe, trzeszczące plastiki
5. Dynamika auta - ale to da się poprawić chipowaniem
6. Tylna kanapa niewygodna (nie mam na myśli 3 rzędu siedzeń bo jak dla mnie to lipa)
7. Za dużo decybeli spod maski
Poza tym Outlander II to fajne auto.. Generalnie dużo więcej plusów niż minusów. |
Potwierdzam, a wręczy wyjąłeś mi to z ust jedynie z maleńką odmiennością - nie lubię chipa
karol_alasz napisał/a: |
ichi napisał/a: | Brak kontrolki poziomu płynu spryskiwaczy. |
Nawet nie wiedziałem ,że samochód może być wyposażony w taki cóś
Osobiście wolałbym czujnik poziomu oleju (nie ciśnienia),bo skoro bierze to niech pokazuje ile wziął
|
Nawet sigma z lat 90-ych miała coś takiego i plus wskaźnik minimalnego poziomu oleju .... a w vw-ejowskim outlanderze wskaźnik poziomu oleju mógłbym powiedzieć rzecz niezbędna...
Pawmitsu - 01-01-2010, 01:18
Mialem kupic uzywanego Outka II, kupilem I i troche przyoszczedzilem, ale gdy tak sobie czytamn na forum o outku II, mimo faktu, ze jest ich zdecydowanie wiecej w PL niz I, to czy ten Outek II nie jest bardziej awaryjny? Sporo problemow z nim psiakrew jest i chyba Outek III ma dopiero jakies szanse je rozwiazac?
rezon - 01-01-2010, 14:07
Pawmitsu napisał/a: | czy ten Outek II nie jest bardziej awaryjny | jest chyba więcej niż I i na forum rzadko wypowiadają się Ci, którym się nie psuje, bo ile można pisać przejechałem kolejne 10kkm bez problemów Znacznie częściej pisze się o problemach - ponieważ szuka się rozwiązań albo "wspólników" problemu zawsze człowiekowi raźniej, jak się dowiaduje, że nieszczęście nie tylko jego spotkało
mitsu00 - 01-01-2010, 16:58
Ja swoim przejechałem na chwilę obecną 72 kkm i następujące tzw pierdoły wymieniono mi na gwarancji:
1. Hałasująca rura dolotowa filtru powietrza
2. Gumy stabilizatora przód i tyl (przednie zawieszenie nadal skrzypi więc sprawa nadal jest otwarta i po nowym roku będą geniusze z ASO wymieniać pewnie więcej elementów w zawieszeniu)
3. Kompletny stelarz fotela kierowcy ze względu na skrzypienie/piszczenie
4. Przetwornica i żarnik w prawym ksenonie.
5. Tylna lampa ze względu na kondensację.
Są to jak pisalem na początku banały, silnikowo i pod względem komfortu jestem zadowolony i nie mam żadnych zastrzeżeń.
Pozdr.
|
|
|