To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[02-06]Lancer CS0 - Poprawa kilku drobiazgów w moim Miśku

Radowan - 13-02-2010, 00:13

Może kombiaki, bo nawet w 2006 roku w katalogach firmowych nie było o tym wspomniane.
A można było sobie zamówić opcjonalnie to wiem z ASO.
Mój na pewno nie miał i nie ma nawet śladu, że kiedykolwiek była.

sla - 13-02-2010, 00:34

Miały wszystkie, i sedan i kombi. A w katalogach i prospektach firmowych przy kombi też nic nie pisano że ma rozpórkę. W Motorze i Auto Świat z 2004 był test Lancera 2.0 sedan i na zdjęciach widać rozpórkę. Zresztą jak kupowałem swojego to ogladałem sedana i trudno było nie zauważyć czerwonej rozpórki.
Radowan - 13-02-2010, 02:24

Cytat:
Regulowanych?? Raczej zrobionych na zamówienie... Za pewne możesz w ten sposób zmienić charakterystykę pytanie tylko cze jest to ekonomicznie uzasadnione (gotowce jak są to raczej na wysokie obroty). Jeśli mówisz o indywidualnej regulacji czyli remapie silniki to sukcesów większych niż 3% momentu bym się nie spodziewał.


O coś takiego mi chodziło:

http://www.gtpumps.com.au/cam_gears.html

Artii - 13-02-2010, 13:38

Moj też ma rozpórkę więc chyba wszystkie 2.0 miały to w standardzie.
Radowan - 13-02-2010, 15:46

No to mojemu ktoś podp....ierniczył.
Ale spoko za kilka dni powinienem mieć zrobioną swoją osobistą...
Sygnowaną logo "InterceproR"

krzychu - 13-02-2010, 16:50

wrzuć fotę tego co widać pod maską.
Radowan - 13-02-2010, 16:58

Ja wiem, że nie jest zbyt czysty :oops:


PMX - 14-02-2010, 21:52

Radowan napisał/a:
Ja zacząłem dłubać sobie rozpórkę.
Dzisiaj wytoczyłem krążki z blachy (gr 7mm)

Ja ci dam w godzinach pracy prywatne krążki toczyć! 8)

PS
Będzie robiona z jednego odcinka rury, czy 2 połączone śrubą regulacyjną ("rzymską")?

Radowan - 14-02-2010, 22:27

O proszę proszę... Pioterek :)

Zobaczysz, jak przyjdziesz mnie zmienić :)
A tak poważnie:
Myślałem o dwóch rurach połączonych w ten sposób:

http://www.urbanracer.com...2008/7/4g63.jpg

Albo tak:

http://upload.wikimedia.o...ubishi_4G63.JPG

A może po prostu poprzeczka między dwoma mocowaniami:

http://image.turbomagazin...on_9+engine.jpg

http://image.superstreeto...+engine_bay.jpg

conrad - 20-02-2010, 14:13

Dzis w końcu została założona fabryczna rozpórka z wersji 2.0L. Rozpórkę kupiłem za 200 zł (w idealnym stanie), koszt montażu w serwisie 44 zł. Montaż rozpórki przeprowadzono na płaskiej równej powierzchni i odciążonym zawieszeniu (lekko uniesione auto na podnośniku).

Efekt końcowy zdecydowanie odczuwalny nawet na kołach 15":
- mam wrażenie że po skręcie uzyskałem większy moment prostujący koła (koła szybciej same wracają do jazdy na wprost), co mi bardzo odpowiada zresztą;

- ogólne wrażenie większej solidności i szywności układu kierowniczego współpracującego z zawieszeniem;

- najbardziej podoba mi się poprawa w kabinie auta, nie słychać żadnych trzeszczących i stukających "plastików", wcześniej miałem 3-4 miejsca na desce rozdzielczej gdzie coś na dziurach tłukło...teraz nic nie słyszę;

- autosugestywne walory solidności konstrukcji :-)

Polecam montaż fabrycznej rozpórki...koszt inwestycji niewielki, montaż prosty...efekt końcowy bardzo dobry.

Radowan - 20-02-2010, 18:39

Podaj proszę namiary na taką rozpórkę, bo ja szukam i nie znajduję ani na allegro, ani na innych aukcyjnych.
A moja już jest zrobiona i ustawiona. Teraz jedyne co pozostaje to pomalować a wcześniej wzmocnić w dwóch miejscach i usunąć zbędne kawałki metalu :)

[ Dodano: 23-02-2010, 19:24 ]
W związku z tym, że nikt nie napisał po mnie nic, a ja mam coś do pokazania to wklejam posta pod postem.
Efekt kilku dni liczenia, piłowania, cięcia, wiercenia i mam stan surowy.
Jeszcze tylko kosmetyka i pomalować jak należy i mogę montować...






ApAcHoS - 27-02-2010, 17:14

Powiem o 3 rzeczach zaobserwowanych po przejechaniu juz paru km....

+ świetne, sztywne zawieszenie
+ bezpośredni i dający ogromną frajdę z jazdy również "sportowej" układ kierowniczy
+ to samo dotyczy skrzyni biegów
+ wykonanie i materiały wewnątrz
+ świetne i szybko działające ogrzewania wnętrza (nie wiem jak z klimą bo w lato nie jeździłem)
+ dobre przednie światła (szkoda że nie ma xenonów...)
+ super brzmienie silnika na wyższych obrotach (sam nie wiem czy to silnik czy zamontowany REMUS ???? )
+ do 4 tys. naprawde cichy o super kulturze pracy silnik-na postoju to w środku wogóle go nie słychać
+ bardzo dobre nagłośnienie wnętrza (czy fabryczne to nie wiem...)
+fajne sportowe akcenty we wnętrzu

- głośne przednie zawieszenie na nierównościach (też tak macie????) zero luzów na na dziurach czy śpiących policjantach "słychać" przedni zawias...............
- jak były wielkie śniegi to przez jakiś czas kilkukrotnie paliła się lampka ABS-później samo to minęło i jest ok....
- jak kręcę kierownicą to słyszę na postoju takie terkotanie....auto sprawdzone na podnosniku i wszystko podobno jest dobrze................??? (podobno może o jakąś gume może zachaczać..?)
- silnik jak sie "pociągnię" to jednak sporo pije...

Pawel`85 - 27-02-2010, 17:18

ApAcHoS napisał/a:

- jak były wielkie śniegi to przez jakiś czas kilkukrotnie paliła się lampka ABS-później samo to minęło i jest ok....


Pewnie cos zabrudziło czujnik ABSu

ApAcHoS - 27-02-2010, 18:08

No słyszałem że to dość powszechne w zimę jak nawali sniegu...a te głośne przednie zawieszenie...? norma?
bo gdzieś już o tym czytałem

Pawel`85 - 27-02-2010, 19:53

Nie wiem jak w 2.0. U mnie ja jezdze po nierównosciach jak lód na drodze to fakt cicho nie jest.

Radowan bardzo ładna ta rozporka ci wyszła, nie chce Ci sie zrobic jakszcze kilka takich?? Na sprzedarz? Pewnie znalazło by sie paru chetnych.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group