To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Sporty Motorowe - KTÓRE EVO JEST THE BEST ???

JCH - 24-12-2011, 12:41

Forest napisał/a:
A słyszałem że w 11 mają montować Diesele :D
W dodatku z LPG :D
krzychu - 24-12-2011, 13:03

JCH napisał/a:
Forest napisał/a:
A słyszałem że w 11 mają montować Diesele :D
W dodatku z LPG :D


i prądem...

Damiano78 - 30-12-2011, 07:47

LPG do Evo hehe dobry zarcik nie wpadlbym na to... :biggrin:
gdzie do auta LPG a co dopiero do Evo :D
a tak z mojego punktu widzenia to chyba KAZDE EVO jest ladne bo to jednak EVO :mrgreen: wszystkie sa wyjatkowe i po Grandisie chce kupic .. 8) . obojetnie jakie byle EVO :!: :!: :!:

Student - 30-12-2011, 08:35

Ja lubię X-kę i nawet starałem się żonę przekonać aby w naszym garażu stanęła , wygrała Toyota Avensis :lol: , też dobre auto :wink:
Co do LPG to co ma nie jeździć, nie takie furu jeżdżą , instalacja zwraca sie po 3-4 miesiącach.

Damiano78 - 30-12-2011, 12:46

Student napisał/a:
Co do LPG to co ma nie jeździć, nie takie furu jeżdżą , instalacja zwraca sie po 3-4 miesiącach.


prosze Cie ,,WIOCHA,, jak cholera z LPG :oops: wyobraz sobie M-ki lub AMG czy STI z LPG :oops: buahaha wies tanczy i spiewa i druga rzecz, po co kupowac Evo jak nie stac cie na paliwo !!! i ucieczka w wsiowate lpg :mrgreen:
brrrrrrrrrrrrrrrr...

JCH - 30-12-2011, 18:39

Damiano78 napisał/a:
prosze Cie ,,WIOCHA,, jak cholera z LPG
Daj spokój z takimi tekstami. Zaraz zaczniesz komuś zaglądać do portfela...
Już nie raz była prowadzona dyskusja na ten temat i to jest osobista sprawa kto na jakim paliwie jeździ i na co wydaje swoje pieniądze. Jednemu się opłaca to, drugiemu co innego.
Cytat:
po co kupowac Evo jak nie stac cie na paliwo....
Widzę, że już zacząłeś zaglądać. Brrrr..... :evil:
Juiceman - 30-12-2011, 19:11

Damiano chcesz evo bierz stad:
http://www.stecralliart.pl/sprzedaz.html
A co do gazu to można tak powiedzieć

niektórzy jeżdżą S(z)kodą Fabią czy innym małym bzdetem z Renault/Peugeota/VW a nie którzy ferrari/bentley/porsche. Idąc Twoim tokiem myślenia to rzeczywiście wiocha jeździć czymś z silnikiem poniżej 1.5 xD ba poniżej 80 kucy heh. Ale są tacy ludzie co śmigają - tzn oni są gorsi?

Damian z całym szacunkiem ale Twoje wypowiedzi nadają się na "forum BMW" tj. stereotyp.
Więc oszczędź nam swojej wiochy na tym forum.

P.S.
Też mam gas jakby Ciebie to interesowało i auto dalej jeździ i się nie psuje ;-)

Damiano78 - 30-12-2011, 19:25

JCH napisał/a:
Widzę, że już zacząłeś zaglądać. Brrrr....

widze ze nie skumales :P
to moje i tylko moje zdanie na ten temat :mrgreen:
krew mnie (osobiscie) zalewa i smiac sie chce z gosci jezdzacych M-kami, AMG czy STI lub ...EVO z instalacjami LPG chodz prawda jest taka ze to baaaardzo rzadki widok, raczej nie spotykany by w tych cudach montowac ,,kupe,, :wink:

Nie chce urazac tu nikogo ale jesli mam zamiar kupic autko (nie tanie) z konkretnymi kucykami pod maska (osiagi i moc) to nie wypada obliczac ile to spali lub ile kosztuje utrzymanie takiego cacka (czesci , ubezpieczenie)

[ Dodano: 30-12-2011, 19:31 ]
jestem fanatykiem benzyny :P i taki to moj chyba maly problem ze nie wchodzi w gre nic innego :P
Juiceman napisał/a:
Idąc Twoim tokiem myślenia to rzeczywiście wiocha jeździć czymś z silnikiem poniżej 1.5
jezdzilem 1.4 i teraz jezdze czasami od zony 1.2 i to TDi :lol:
ALE JESLI KOGOS STAC NA ,,MOC,, to dlaczego ,,psuje,, lub obniza mozliwosci auta tym LPG :?: :?: :?: to MNIE dziwi :!: :!: :!: i tylko TO :mrgreen:
to tak na koniec w tym ROKUUUUU :mrgreen:

JCH - 30-12-2011, 19:55

Damiano78 napisał/a:
widze ze nie skumales
Skumałem.
To Ty wydajesz bezpodstawne opinie o czyjejś zamożności na podstawie rodzaju paliwa, które tankuje do swojej bryki.

Damiano78 napisał/a:
to moje i tylko moje zdanie na ten temat :mrgreen:
krew mnie (osobiscie) zalewa i smiac sie chce z gosci jezdzacych M-kami, AMG czy STI lub ...EVO z instalacjami LPG....
To dlaczego się tak ekscytujesz? Dlaczego Cię krew tak zalewa? Przecież to nie Twoje auto, nie Twoje pieniądze.... Frajda z jazdy EVO też nie Twoja :lol: :lol: :lol:
Jedni się śmieją z żartu, skeczu, zabawnej sytuacji....
Podejrzewam, że taki właściciel EVO, STI czy czegokolwiek innego śmieje się z Ciebie i z Twojego zaściankowego myślenia. Świat poszedł do przodu kolego :lol: :lol: :lol:
Damiano78 napisał/a:
to dlaczego ,,psuje,, lub obniza mozliwosci auta tym LPG
Jesteś pewny, że obniża? A może wprost przeciwnie :roll: :)

Pozdrawiam również 8)

Damiano78 - 31-12-2011, 09:31

LPG ma przeciętną wartość opałową 3660 kJ/m^3, benzyna LO95 - 3860 kJ/m^3.

Tymczasem zresztą ta kaloryczność nieszczęsna i tak ma niewielkie znaczenie, jeśli wziąć pod uwagę, że benzyna LO95 ma temperaturę samozapłonu rzędu 530-560 stopni, a LPG (LO przeciętnie około 110) - 420-450 stopni.

Epatowanie się "wtryskiem w fazie ciekłej" nic nie wnosi, bo LPG odparuje i tak natychmiast, a jedyne co "faza ciekła" może pomóc, to przesunąć odparowanie jak najbliżej komory spalania, żeby w ten sposób uciec od (i tak nieuchronnej) samoczynnej detonacji. Margines bezpieczeństwa przed samozapłonem (zwanym popularnie spalaniem stukowym, tutaj w wersji samoczynnej) w wypadku LPG jest znacznie mniejszy niż przy zastosowaniu benzyn. O ile wysoka LO pomaga w niwelowaniu stuku przy zapłonie wymuszonym (czyli od iskry), o tyle cała ta zaleta w wysilonym silniku spalinowym zaprojektowanym do pracy na benzynie i tak idzie do domu z podkulonym ogonem, ze względu na znacznie większą chęć samozapłonu LPG przy temperaturach panujących w okolicy komory spalania i niej samej.

Dodać jeszcze trzeba, że prędkość rozchodzenia się fali wybuchu LPG w cylindrze jest inna niż ten sam współczynnik dla benzyn. Oczywiście benzynowe silniki spalinowe nie są idealnie dostosowane do takowej, dlatego im bardziej "sportowy" silnik, tym bardziej stosowanie LPG będzie kompromisem i chodzeniem po limitach sprzętu.

Gdyby zmienić kształt komory spalania i fazy rozrządu - możnaby oczywiście wykrzesać silnik na LPG, który będzie lepszy niż jego odpowiednik benzynowy. Ale wtedy nie będzie to silnik benzynowy.

[ Dodano: 31-12-2011, 09:35 ]
http://www.evo.org.pl/pri...98c7cbc05b7940f
FORUM MILOSNIKOW EVO i temat LPG :wink:

w sumie temat dlugi jak rzeka ... jedni twierdza tak, drudzy inaczej i ja chyba jestem tym z drugich 8)

Juiceman - 31-12-2011, 10:22

No i tym wywodem zakończmy dyskusje o LPG, co by OT nie robić. Jedni wolą niebieski kolor inni czerwony :mrgreen:


swinks_UK - 31-12-2011, 16:47

Damiano78 napisał/a:
LPG ma przeciętną wartość opałową 3660 kJ/m^3, benzyna LO95 - 3860 kJ/m^3.

Tymczasem zresztą ta kaloryczność nieszczęsna i tak ma niewielkie znaczenie, jeśli wziąć pod uwagę, że benzyna LO95 ma temperaturę samozapłonu rzędu 530-560 stopni, a LPG (LO przeciętnie około 110) - 420-450 stopni.
... ...
w sumie temat dlugi jak rzeka ... jedni twierdza tak, drudzy inaczej i ja chyba jestem tym z drugich 8)


JEZUUU!!!

Zamilcz prosze bo większych głupot nie czytałem na tym forum od dawna. :axe:
Polecam z kolei lekturę MLR dlaczego zakłada się spirytus czy LPG do mocno wysilonych aplikacji przez uznanych tunerów- LICZBA OKTANOWA, hasło: "timing advance" :badgrin:
Bez odbioru.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group