To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Chce kupić VR4 - Kolejne VR4 do kupienia?

robertdg - 14-02-2011, 00:12

Ja osobiście nie znam auta, nie wiem czy wogóle jego właściciel jest członkiem klubu, jak chcesz możesz usłyszeć powierzchowna opinie na temat tego, że auto w nadwoziu kombi barwy granatowej, wygląda na polifting, czyli z rocznikiem by się zgadzało :lol: , skóry w środku, ta moc może nieco podkręcona, bo fabrycznie to ma ~280KM
W zasadzie to tyle, na pierwszym zdjęciu widać, że przednia tarcza zaatakowana przez rudzielca, czyli auto stało jakis czas, kwestia jaki czas zalezy od warunków w jakich przebywała. Troszke z tyłu poobdzierany, troche dołeczków, zagnieceń, szybka w prawych tylnych drzwiach wygląda na nieprzyciemniona, ofkors światło przeciwmgielne z tyłu po niewłaściwej stronie, szyby powycierane jakby na szybko z brudu.

Jak to jeździ, jak to jest zrobione, to ja juz Ci nie powiem, może znajdzie się ktoś kto wie, bo byc może w aucie nie ma połowy rzeczy która powinna gamzać, a po przekładce odmówiła posłuszeństwa ;-)

Ochlik - 14-02-2011, 00:24

Dzięki bardzo !
O to mi chodziło.
Jutro umawiam się na oględziny,
Znacie może jakiś serwis , który powie czy warto ?
Autko Rocha jest zbyt grube , jeśli patrząc na koszta , faktycznie "mobile.de" wskazany adres. Natomiast ja myślę że ceny VR-4 powinny oscylować właśnie w tej cenie. Może akurat ?

robertdg - 14-02-2011, 00:37

Ochlik, za dobre i pewne auto niestety trzeba wykartkować trochę kasy, jak dotad tutaj nikt nie krzyknął, że zna ten samochód, temat przeróbki takiego auta wymaga sporej wiedzy i kosztów, dlatego nie dziw się, że auta z wiadomego pochodzenia trzymają cene.
gigant87 - 14-02-2011, 08:57

jak chcesz mieć dobrze przerobione auto, pewne i nie męczyć się z przekładkami itd to auto Rocha jest najlepszą propozycją- w tym wypadku wsiadasz, jeździsz i tylko elementy eksploatacyjne wymieniasz

gdybym polował na Legnum, to chyba nie chciałoby mi się bawić z tym i kupiłbym gotowca :)

roch_27 - 14-02-2011, 09:30

Ochlik napisał/a:
Panowie proszę Was o ocenę auta ze zdjęć zamieszczonych , lub też jeśli posiadacię wiedzę , proszę o wspólne odwiedziny u tego sprzedawcy. .
takiego auta nie ocenisz za pomocą zdjęć ;)
W sumie sam sposób przekładki można było wybrać czytając chociażby nasze forum, jednak należałoby sprawdzić w jaki sposób została dokonana konwersja z RHD >LHD. Chodzi mi głównie o ścianę grodziową. Dodatkowo mocowanie wycieraczek, przekładnia kierownicza, wlot powietrza do kabiny, mocowanie linki otwierania wlewu paliwa, mocowanie lusterek, odbłyśniki w reflektorach przednich, etc.
Dalej pod maską sprawdzić stan turbinek, pracę silnika (ewentualne wycieki z silnika, skrzyni, dyferencjałów). No i oczywiście na koniec jazda próbna.
Jeżeli chodzi o rocznik - sprawdź nr chassis - dla tego auta powinien się zaczynać EC5W-04xxxxx :)

Ochlik napisał/a:
Autko Rocha jest zbyt grube , jeśli patrząc na koszta , faktycznie "mobile.de" wskazany adres. Natomiast ja myślę że ceny VR-4 powinny oscylować właśnie w tej cenie. Może akurat ?
:biggrin: kogo tutaj chcemy oszukać ze tej cenie dostaniesz coś dobrego ;) Jeżeli tak by było to by sprzedał się w parę godzin :)
Idąc dalej należy zadać pytanie dlaczego nikt go nie kupił w UK - a wiemy, że tam jest spora grupa miłośników VR-4 ;) Dobry egzemplarz z pewnością nie wyjechałby by w UK w tak niskiej cenie ;)
Jednak mimo wszystko życzę Ci powodzenia z tym autem z allegro :)
Osobiście nigdy nie kupiłbym auta z UK (bez urazy dla kolegów z wysp ;) ).

BTW: jeżeli chodzi o moją cenę to po pierwsze cena jest i tak dużo niższa niż z wyceny dokonanej w DEKRA ;) Po drugie przymusu sprzedaży nie mam, po trzecie wiem ile mnie to auto kosztowało. Oczywiście każdą cenę można negocjować, jednak w granicach zdrowego rozsądku - a nie jak w tym przypadku o 50%
miłego dnia 8)

pepi - 14-02-2011, 11:31

Czesc
Generalnie ze zdjęć to nie wynika nic
Jeśli chodzi o wnętrze to miałem takie samo i jest to standard, dziwi mnie tylko przełącznik podgrzewania foteli, nie było podgrzewanych w tym zestawieniu.
Sprawdził bym czy pod siedzeniem jest instalacja do elektyyki a może ktos tylko sobie przełącznik wstawil bo taka miał konsole
Nie ma oslony gornej stacyjki - tez bym się tym nie przejmował bo przy elektryce i zamianie manetek ori z europy nie pasuje - trzeba trochę podciąć ale to pryszcz
Sprawdz czy działają doświetlenia kierunków (przy włączeniu kierunkowskazu powinny się zapalic)
Moc latwo sprawdzić może mieć faktycznie 300 jeśli ma mapke paliwa zmieniona
Max jaki mi udalo się osiągnąć na standardowych gratach to 350 wiec 300 jak najbardziej realne
Wystawczy się wpiąć z kompem i sprawdzić w sofcie co zostało zmienione
Sprawdz poduszki w silniku i skrzyni - jeśli ktos go katowal mogą być wyszarpane
(ktos musi ci zmieniac biegi na postoju i będziesz widział jak się zachowują )
Sprawdz czy skrzynia nie przeciąga za bardzo tzn czy nie ma sytuacji gdzie jedziesz masz wysobie obroty a skrzynia nie zmienia biegu ( może się zastanawiać około 1 sek ale nie dłużej)
Co do silnika to już na sluch ciezko opisac jak ma działać – ale masz v6 to wiesz o co chodzi
Zobacz jaki ma magiel jak ori to gitara ( chodzi o to czy nie ma jakis dodatkowych otworow w okolicy spawow itd.
Jeśli ktos zle poskładał wnetrze ( deske) odpal nawiewy na full i zobacz czy gdzies nie wieje pod deska
I czy auto jest szczelne sprawdź pod dywanem – ściągasz prog ten plastikowy 5 zaczepow i wsuń reke pod dywan
Co do ceny to nie ma co się spuszczać ze droższy to lepszy a tani to do gniot
Jeśli ktos kupi sobie rozbitego dawce to ma komplet na przekładkę resztę sprzeda i wychodzi na zero
Jeśli masz jeszcze leb na karku i ktos ci pomoże w przekładce albo zrobisz to sam to nie sa to jakies kolosalne koszta. Jeden zrobi sam sobie takie auto i wyjdzie go 20 a drugi musi komus zapłacić i wychodzi 40 – cena bym się wiec nie sugerował
Możesz zapytać goscia kto mu robil ta przekładkę będziesz wtedy wiedział
Nic mi na szybko nie przychodzi wiecej do glowy
a co do servisu to nie ma tragedii 90 % czesci to normalny galant v6 z reszta tez nie ma problemu, elementy eksploatacyjne wymieniasz czesciej
oczywiscie mozna ty zrobic wielka liste ale nie o tym jest temat

Jeśli faktycznie chcesz kupic to auto to ci pomoge
Najlepiej jak bys miał porównanie – możesz np. przyjechać do mnie i pojedziemy na miejsce razem – ty pojedziesz moim autem ( ustawie go na stockowe ustawienia ) i będziesz miał punkt odniesienia
Jak cos to tel ci wysle na PW

Pozdrawiam

roch_27 - 14-02-2011, 12:17

pepi napisał/a:
Co do ceny to nie ma co się spuszczać ze droższy to lepszy a tani to do gniot
a kto powiedział, że tak jest ?
pepi napisał/a:
Jeśli ktos kupi sobie rozbitego dawce to ma komplet na przekładkę resztę sprzeda i wychodzi na zero
po części można się zgodzić - jednak na przekładkę potrzebujesz auta najlepiej z końca 2000 roku (chodzi o magiel) oraz nietknięty przód (żeby deska była cała i wszystko pod nią ;) )
Najlepiej/ najtaniej jak ktoś takiego posiadał takie EA co uległo niegroźnej kolizji ;) bo zakup auta też nie należy do najtańszych - no chyba że ktoś jest w czepku urodzony :wink: Poza tym zeby jeszcze jakieś graty sprzedać by wyjść na swoje (lub jak to napisałeś na zero) to już nie tak chop siup. Bo obecne ceny za graty na allegro są śmiesznie niskie. Wiec jak masz mocno uszkodzone auto to za dużo z niego nie wyciągniesz ;)
pepi napisał/a:
Jeśli masz jeszcze leb na karku i ktos ci pomoże w przekładce albo zrobisz to sam to nie sa to jakies kolosalne koszta. Jeden zrobi sam sobie takie auto i wyjdzie go 20 a drugi musi komus zapłacić i wychodzi 40 – cena bym się wiec nie sugerował
niestety zgodnie z polskim prawem nie wszystko możesz dokonać samemu - chodzi mi tu o ścianę grodziową - no chyba że jesteś blacharzem to inna sprawa lub też załatwisz sobie rachunek - też tak można ;)
Zaraz na pewno ktoś się odezwie że ściany nie trzeba zmieniać - no może i nie - tylko robić nowe otwory, zaspawać stare (lub też na nity i kit :wink: ) zostawić mechanizm wycieraczek ori RHD - można ale po co ? Taki sposób przekładki jest delikatnie mówiąc do :butthead: . Ale jak to się mówi - Polak potrafi, tanim kosztem zrobi :)

Acha - Rafał żebyś przypadkiem nie odebrał tego osobiście.

pozdro

[ Dodano: 14-02-2011, 14:06 ]
BTW: Rafał dzięki za namiary do Sebastiana :) Jak się zdecyduje to się umówimy na jakieś spotkanie. pozdro

Bartek - 14-02-2011, 20:47

Ochlik napisał/a:

Jutro umawiam się na oględziny,


Oglądaj przede wszystkim to czego nie widać na pierwszy rzut oka. Ruda na podwoziu to podstawa - auto po jednej zimie w Polsce ma rude podwozie - oryginałów nie ma tam zabezpieczenia poza 2 pasami przy podłużnicach. Mój był biały podczas przekladki, po jednej zimie rudy, ale na szczęście tylko po wierzchu. Auto po 10 zimach nie nadaje się do ratowania. Druga sprawa - jakość przekladki - tu pole do popisu druciarza jest ogromne. Komornik temat ściana grodziowa - jeżeli ma europejski VIN auto jest nielegale lub kombinowane na podstawie budy fwd, a wtedy masz przespawane punkty mocowania zawieszenia przód i tył - są tacy którym to nie przeszkadza - ale nie zaliczam się do takich.

Szczerze mówiąc nie widzę szansy na oddanie auta w dobrym stanie za takie pieniądze - cena Rocha jest dużo bardziej realna. Zakup takiego auta w kiepskim stanie to studnia bez dna - części wspólne z Evo są porazająco drogie. Czesci dedykowane do tego tylko modelu tez tanie nie sa, czas oczekiwania też nie jest krotki. Głupia dokładka boczna zderzaka to wydatek prawie 200 zł.

eggforever - 14-02-2011, 23:45

tomek84 napisał/a:
LHD za małe pieniadze??

http://moto.allegro.pl/mi...1458860519.html


z mojej wioski ten vr-4

Anonymous - 16-02-2011, 19:04

aukcja zniknęła z allegro... czyżby jednak wyprawa udana ?
Anonymous - 16-02-2011, 20:31

Nie zniknęła. ;)
pompec - 16-02-2011, 20:42

mało, że nie zniknęła, pojawiła się opcja licytacji i następująca adnotacja:

"jeżeli cena minimalna nie zostanie osiągnięta rozważę najwyższą ofertę ;) "

czyżby lekki pośpiech sprzedającego?

pawliku - 16-02-2011, 22:31

czyżby z autem było coś nie tak? może stąd ten lekki pospiech sprzedającego :P :P
swinks_UK - 16-02-2011, 22:49

Wygląda mi na Ralliarta ściąganego z UK. W takim wypadku bardzo bym sprawdził jak się sprawy z rudą mają.
Większość oficjalnego importu do UK (2003 - 2004) już gnije i się rozsypuje w proszek. Nie wytrzymało zasolenia wyspiarskich dróg.

eggforever - 16-02-2011, 23:23

pompec napisał/a:
mało, że nie zniknęła, pojawiła się opcja licytacji i następująca adnotacja:

"jeżeli cena minimalna nie zostanie osiągnięta rozważę najwyższą ofertę ;) "

czyżby lekki pośpiech sprzedającego?


Ten opis jest od początku.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group