To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[07-XX]Lancer CYxA Techniczne - Wkladka sportowa K&N do miska

Uwex - 19-05-2010, 09:13

Może kogoś zainteresuje : dolot karbon
mkm - 28-05-2010, 04:36

Uwex, zamiast nazwy SIMOTA wole ta: JIEH JIA ENTERPRISE CO.,LTD :D
Uwex - 28-05-2010, 09:15

mkm - mniejsza o nazwę - ja też nie nazywam się Uwex . :P
Znalazłem towar to wstawiłem i tyle .

mobista - 29-05-2010, 11:35

Uwex napisał/a:
Może kogoś zainteresuje : dolot karbon


Jestem ciekaw ile kuców od tego przybędzie - jak się skończy gwarancja może zamontuję ;) .

racer1972 - 30-05-2010, 00:16

Nie powiem też mnie ten zestawik zainteresował... :o ktoś ma dane techniczne :?:
Uwex - 31-05-2010, 19:59

racer1972 -wg. danych producenta : "Przyrost mocy I momentu to około 6%" .Czy to prawda - kto to wie ?
banzajek - 05-06-2010, 21:54

Tenzo napisał/a:
racer1972 napisał/a:
Co nie zmienia faktu,że filtr na fotce w linku jest stożkowy jak byk... 8) Ja tam wolę dolot lata niż zimy :badgrin:


Fakt ja też :) . I w sposób niekwestionowalny masz rację jest to stożek, ale nie on jest przedmiotem tej ceny. Solo penie ze 400-500 PLN.

[ Dodano: 11-05-2010, 22:14 ]
tomekrvf napisał/a:
racer1972 napisał/a:
Tenzo chyba piszemy tu o wkładce za 250 zeta a nie stożku za abstrakcyjne pieniądze...

Jakie to ma znaczenie? I jedno i drugie nie działa. No chyba że producent wynalazku się myli bo przecież niektórzy coś czują.


I tu się kolega dość poważnie myli. Jeśli tak by było to nie montowano by zimnego dolotu HKS w wersji GT Miśka o FQ400 już nie wspomnę.

W przypadku 2.0 przyrost mocy jest na zimny dolocie Injena z hamowni zjeżdżasz z ekstra 7 konikami. Jak to połączysz z innymi modyfikacjami można jeździć fajniej.

Oczywiście są sceptycy i mają prawo to krytykować. Nikt jednak do takich modyfikacji nie zmusza. Nawet, jeśli zmieni Ci to tylko samopoczucie na lepsze to warto.

Co do filtra. To nie chodzi tu o to ile koni, czy momentu Ci przybędzie na hamowni tylko o to, że często zmienia charakterystyka momentu przez co samochody wolnossące zwłaszcza idące głównie z góry lubią zbierać się lepiej w dole. Czy tak jest w miśku nie wiem, ale czuć, że mu lżej. Powiesz, że to "dupohamownia" może. Ale w dobrych starych czasach, gdzie podnosiłem maniakalnie moc i moment w samochodzie jeden z tunerów wyjaśnił mi to to tak: może i Panu moment nie podskoczy, a gdzie zysk, a no w tym, że niech Pan przebiegnie rundkę w masce lekarskiej, a potem niech Pan sobie ubierze wojskową maskę gazową i przebiegnie tak samo. Potem niech Pan sobie porówna po czym był Pan bardziej zmęczony.

I pamiętajmy każdy ma prawo się ubierać jak chce i jeździć czym chce. To tak na rozluźnienie zanim forumowe grono sceptyków tuningu rzuci mi się do gardła krwawo broniąc teorii awaryjności silnika po zmianach i bezsensowności zmian :) .

Ja tam wiem, że ma to sens i sprawdzałem niejednokrotnie poprawiając sobie samopoczucie w 112KM Seicento (54KM), czy 160 konnym Civicu (90KM).



Uśmiałem się czytając to :) Porównujesz działanie filtra do Evo, działającego przy silniku DOŁADOWANYM (który notabene jest wyrzucany i zastepowany z powrotem orginalnym filtrem przez użytkowników bo jest nic nie warty) do jakiegoś filterka o jakości allegro działającego w silniku wolnossącym oczekując podobnych rezultatów? Życzę szczęscia - proponuję wstawić wcześniej 4 magnetyzery, strumienicę i elektryczną turbinkę. Jak nie będzie jechał lepiej to chociaż sobie nastrój poprawisz :D Pokaż mi wykres udowadniający tą Twoją mistyczną poprawę przebiegu krzywej momentu od zamontowania "sportowego" filtra w silniku wolnossącym .

Oczywiście nikt Ci nie broni jeździć czym chcesz , tylko nie wmawiaj ludziom ciemnogrodu.
Ja jestem z natury podejrzliwy ,ale jeśli mi pokażesz wykresy (nie poprawiane w corelu) że filtr powietrza zmieni Ci POZYTYWNIE przebieg krzywej momentu ,to może uwierzę.

BTW - maska lekarska jest po to żeby chirurg skalpela nie oblizywał :D

GALAXY - 09-09-2019, 14:09

Cześć, odgrzewam temat po 9 latach :p

Czy ktoś ma może jakieś nowe doświadczenia z wkładkami K&N? Jak znosi to przepływomierz?

A może ktoś zakładał filtr stożkowy?

Z góry dzięki za odpowiedź.

HUGIO - 09-09-2019, 14:20

GALAXY,
Ja jeżdżę już 2 lata i nie spowodowała żadnych problemów.

Co do stożka, to jest zestaw od K&N, ale on jest do silnika 2.0 i niektórzy mieli z nim jakieś problemy.
Ciekawe rozwiązanie zastosował Maciek6778 w https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=60207&postdays=0&postorder=asc&start=240

April77 - 14-09-2019, 13:41

Na wkładce KN jeżdżę od 7 lat. 100 tys km. 0 problemów!!!!
brombi - 10-12-2019, 21:07

Jeżdzę na wkładce jakieś 5 lat jw zero problemów.....na czas konserwacji zakładam fabryczną wkładkę i wówczas da się zauważyć różnicę, moje odczucia pozytywne (dla KN)na pewno różnica w "dźwięku" no i jakby lepiej się zbierał na wolnych nie sa to jakies powalajace roznice ale zauwazalne chyba najbardziej w sytuacji opisanej powyzej czyli po dlugotrwalym uzytkowaniu KN przejsc na fabryczny, gdy pierwszy raz zalozylem KN roznica nie byla tak wyczuwalna.Ogólnie polecam.
Mazin89 - 12-12-2019, 00:34

brombi napisał/a:
)na pewno różnica w "dźwięku"


Ja przy wkładce nigdy nie odczułem żadnej zmiany dźwięku. Stożek na pewno słychać, ale to już inna bajka.

Co do wkładki, jak już temat poruszony. Przepływka może wariować jak po czyszczeniu nałoży się za dużo olejku. Mi wchodził w tryb awaryjny, mimo ze zrobiłem tak jak w instrukcji. Dopiero drugie oliwienie, dużo mniejszą ilością dało dobry efekt.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group