To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Sigma/Diamante Techniczne - LPG - dywagacje i dyskusja jaki zestaw do LPG warto zainsta

lukasz12 - 26-04-2010, 22:01

Zajc3w napisał/a:
Szukajki użyłem :wink:
Nie znalazłem odpowiedzi na pytanie: jakie są średnice wkrętek/dysz wkręcanych w dolot? Standard czy z każdym wtryskiwaczem inne idą? Jak tak to do magic jetów przygotuję.

Przy okazji zdjętego dolotu nawierciłbym,nagwintował i zaślepił. W przyszłości odpadnie mi demontaż do nawiercania.


To się skleiło z innego wątku. Chodziło mi o kolegę który pytał jaka instalacja. Właśnie dokleiłem jego post do tego wątku. A co do pytania to w dolot się wkręca tylko nyple, one maja koło 3 mm w srodku. Dysze się montuje na wtryskiwaczach. A wiercisz odpowiednim wiertłem według potrzeb. Przy ciśnieniu roboczym rzędu 1-1.2 bar i na MagicJetach dysze powinny mieć 2.7 mm +- 0.1.

Zajc3w - 27-04-2010, 00:04

lukasz12 napisał/a:
Zajc3w napisał/a:
Szukajki użyłem :wink:
Nie znalazłem odpowiedzi na pytanie: jakie są średnice wkrętek/dysz wkręcanych w dolot? Standard czy z każdym wtryskiwaczem inne idą? Jak tak to do magic jetów przygotuję.

Przy okazji zdjętego dolotu nawierciłbym,nagwintował i zaślepił. W przyszłości odpadnie mi demontaż do nawiercania.


To się skleiło z innego wątku. Chodziło mi o kolegę który pytał jaka instalacja.
Właśnie dokleiłem jego post do tego wątku.

Domyśliłem się. 8)

lukasz12 napisał/a:
A co do pytania to w dolot się wkręca tylko nyple, one maja koło 3 mm w srodku. Dysze się montuje na wtryskiwaczach. A wiercisz odpowiednim wiertłem według potrzeb. Przy ciśnieniu roboczym rzędu 1-1.2 bar i na MagicJetach dysze powinny mieć 2.7 mm +- 0.1.


Łukasz, Virman, Wojtas dzięki, wiem juz wszystko. Nyple wkręcę na klej do gwintów a dyszami się zajmę jak wtryskiwacze nabędę.Z resztą instalacji - czyli za jakieś pół roku o ile nic nie wyskoczy. :D

wojtas - 27-04-2010, 00:35

Co do wielkość średnicy dusz to różnie bywa. Ja zacząłem od serwisowego 2.4 i mnożnik był zbyt wysoki. Musiałem zejść na 2.2 przy 1.0 bar. Proponuje zacząć od mniejszej srednicy, na większą zawsze można rozwiercić. Łukasz my mamy 12V. :)
lukasz12 - 27-04-2010, 02:13

wojtas021180 napisał/a:
Co do wielkość średnicy dusz to różnie bywa. Ja zacząłem od serwisowego 2.4 i mnożnik był zbyt wysoki. Musiałem zejść na 2.2 przy 1.0 bar. Proponuje zacząć od mniejszej srednicy, na większą zawsze można rozwiercić. Łukasz my mamy 12V. :)


To był za wysoki czy za niski? Jak za duże dysze to mnożnik wychodzi niski (<1). Zresztą STAG mi się pluł przy autokalibracji że mam za duże dysze jak były 2.4. Tyle że przy pełnym bucie, powyżej 6000 obrotów znowu wyskakiwał błąd zapętlania się wtryskiwaczy. Najlepiej się wyposażyć w kilka wierteł i faktycznie rozwierca stopniowo, ale myślę że od 2.5 będzie OK.
Jak mnożnik wyjdzie 0.9 przy maks obciążeniu to też nie przeszkadza.

wojtas - 27-04-2010, 03:27

Tak masz rację przy 2.4 zbyt niski ( tak to jest jak się nie śpi w nocy). :)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group