Sigma/Diamante Ogólne - ile może kosztowac sigma ?
lukasz12 - 31-01-2010, 19:54
A kiedyś mogła i kosztować tyle...
2000
i 2002
Anonymous - 02-02-2010, 20:56
Fiu fiu niezła rozpiętość cenowa choćby pomiędzy Nissanem Maxima a Sigma z 96 roku prawie 30 000 pln a to ta sama klasa auta
VirMan - 02-02-2010, 23:47
no nie ta sama - miałem przyjemność testować - fakt maxima nawet jest w wersji USA rocznik 90 to naprawdę piękne auto ( lepsze niz stanza ) ale niestety to nie ta epoka - epoke nowsze '92-97 autko nie jest już takie dobre , i nie dorównuje sigmie , ale fakt w podobnej klasie. Silnik podobny , ( w wersji 3.0 v6 ) ale skrzynia nie tak responsywna. Generalnie nie ta klasa wykonania i nie te komputerki chyba że porówujemy wersje super wypas usa z sigmąkombi , to moze i podobne ale sigma i tak ma więcej miejsca.
Anonymous - 05-02-2010, 06:39
VirMan, mnie chodziło oto ze to i to auto zaliczane jest do tego samego segmentu czyli limuzyny a nie oto która lepiej wykonana i czy z lepszych materiałów
VirMan - 05-02-2010, 10:33
no to tak jak stawiasz sprawe to owszem - ale wtedy sigma = audia6 = bmw5 = maxima = ...... a to bujda na resorach - wogóle te segmenty.. ja nigdy nie rozumiełame tego podziału na segmenty , kto decyduje o tym gdzie nalezy auto producent powinien
lukasz12 - 05-02-2010, 11:28
Kryteria podziału można przyjąć różne. Niektórzy biorą po prostu pod uwagę wielkość. Moim zdaniem z Sigmą jest sytuacja o tyle bardziej skomplikowana że to był samochód klasy wyższej średniej (jeśli chodzi o rozmiary i silniki - podobne do Volvo 9xx, W124, BMW 5xx, Safrane, XM) ale posiadał trochę technologii zarezerwowanej dla klasy samochodów luksusowych i był wykonany z taką dbałością o szczegóły. Jednej rzeczy nie posiadał co prawdopodobnie zahamowało sprzedaż (pomimo atrakcyjnej ceny i bogatego wyposażenia - Skan AUTOBILDa z 1991) - prestiżu co niestety dla niektórych jest wartością nadrzędną - dlatego samochód trafiał tylko do ludzi którzy mają też jakieś pojęcie o technice a nie do ludzi którzy są próżni i samochód traktują tylko jako przedłużenie pewnej części .
PS.
Popatrzcie na parametry - ford ma chyba coś słabą skrzynkę skoro pomimo 300 kg mniej i nawet nieco większego momentu ma przyspieszenie minimalnie lepsze niż nasze
Tomek210 - 05-02-2010, 15:27
Masz może resztę tego testu z Autobilda?
Edit do poniższego - dzięki, kolega się napalił na Volvo 960...
lukasz12 - 05-02-2010, 15:58
Mam, jak bedę w domu to Ci podeślę
|
|
|