To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander II GEN Techniczne - Chip tuning Kraków.

karol_alasz - 08-06-2010, 09:07

13zbyszek13 napisał/a:
310 / 140 - seryjny wg.danych MMC

Ten rachunek może mieć inny wynik jeżeli Twój nie trzyma "serii"...Znane są przypadki prezentów od VW w postaci kilku kucyków więcej ale to działa i w druga stronę niestety-można mieć trochę mniej niż te podawane 310/140.Pytanie:czy hamowałeś Outek bez RalliArt'a i ile Ci wyszło?

13zbyszek13 - 08-06-2010, 09:58

Jackie napisał/a:
Powiedz mi gdzie badałeś te parametry? Czy hamownia jest certyfikowana? Czy jest czteronapędowa (wiem, że można odpiąć napęd 4X4 niemniej masa wirowana wału pozostaje i powinna być uwzględniona) ? Poza tym różnice wydają mi się być w granicach błędu nawet na dobrych hamowniach ale o tym niech wypowie się jakiś inżynier, bo mnie wiedzy nie starcza.
Pozdrawiam

Badanie zostało wykonane na hamowni 4 x 4 wskazanej przez i w obecności pracowników dealera u którego nabyłem ten produkt.
Próby drogowe to też ciekawe wyniki :
Przyspieszenie 60 Km/h-140 Km/h na najwyższym biegu
28,8 sek.samochód seryjny
22,4 sek.samochód z REALI ART wg.danych producenta
22,5 sek. mój samochód na 5 biegu,na 6 biegu nie wykonano bróby mimo mojej nalegania
Nie bardzo rozumię podejście MMC do klijenta , myślę że te pomiary i próby drogowe
wskazują jednoznacznie że urządzenie jest niesprawne .
Napewno nie daje osiągów jakie gwarantują dane z REALI ARTu a MMC odpowiada dokładnie tak :
"W rezultacie zarówno wyniki pomiarów mierzonych na hamowni,jak i praktyczny test drogowy nie wykazały żadnych nieprawidłowości w pracy urządzenia podnoszącego moc firmy RalliArt,w Pańskim samochodzie Mitsubishi Outlander"

[ Dodano: 08-06-2010, 10:07 ]
karol_alasz napisał/a:
Pytanie:czy hamowałeś Outek bez RalliArt'a i ile Ci wyszło?


Tak to był pierwszy pomiar na hamowni 4 x 4

Km - 138,2
Nm - 316

ZbigniewD - 08-06-2010, 10:39

no ale skoro ten badziewny boks urwał ci 6 sekund to pozostaje się tylko cieszyć :lol:
13zbyszek13 - 08-06-2010, 10:47

ZbigniewD napisał/a:
no ale skoro ten badziewny boks urwał ci 6 sekund to pozostaje się tylko cieszyć

na piątym biegu 6 sekund to jest kolego dosyć dużo jakieś 20 %

ZbigniewD - 08-06-2010, 10:58

13zbyszek13 napisał/a:
ZbigniewD napisał/a:
no ale skoro ten badziewny boks urwał ci 6 sekund to pozostaje się tylko cieszyć

na piątym biegu 6 sekund to jest kolego dosyć dużo jakieś 20 %
no to piszę że 20 % to jest spory i to jeszcze przy tak śmiesznych wartościach jakie prezentuje ten dychawiczny silnik
13zbyszek13 - 08-06-2010, 11:40

Wszystko wydawało by się Ok.
Tylko osiągnięciom mojego miśka jest daleko do tego co deklaruje producent
RALLI ARTu

gigant87 - 08-06-2010, 12:16

ZbigniewD napisał/a:
13zbyszek13 napisał/a:
ZbigniewD napisał/a:
no ale skoro ten badziewny boks urwał ci 6 sekund to pozostaje się tylko cieszyć

na piątym biegu 6 sekund to jest kolego dosyć dużo jakieś 20 %
no to piszę że 20 % to jest spory i to jeszcze przy tak śmiesznych wartościach jakie prezentuje ten dychawiczny silnik


22 sek ale na 5 biegu... a powinien tyle mieć na 6
Wioęc nie wiadomo ile i czy coś urwał

krzychu - 08-06-2010, 13:05

Powiem tak (bo coś o teorii hamowni podwoziowych się dowiedziałem). Hamownia podwoziowa to tak naprawdę :butthead: Nic nie udowodnisz nikomu! Musiał byś wymontować silnik i zmierzyć silnik w certyfikowanej hamowni.
Za dużo parametrów wpływa na wynik po porostu błąd pomiarowy jest +/- 10% i to nie zależnie jak dobra ta hamownia jest czy ile ma certyfikatów. Same parametry wprowadzone przed operatora są ważne...
Taki wynik jak podajesz nie jest dziwny. Szczególnie że często silniki z fabryki mają rozstrzał +5/-10% i jest to zgodne z normami producenta. Do tego dochodzi jakość paliwa, wszystkich filtrów, oleju, temperatury zewnętrznej, wilgotność to wszystko ma wpływ przy takim pomiarze. U mnie na sąsiedztwie w jednym z ośrodków rozwojowych jest wymów żeby auto stało 24h przed pomiarem w klimatyzowanym pomieszczeniu w ściśle określonej temperaturze i wilgotności...

IMO daj spokój i ciesz się że jednak masz mocniejsze auto niż seria.

13zbyszek13 - 08-06-2010, 20:12

krzychu napisał/a:
IMO daj spokój i ciesz się że jednak masz mocniejsze auto niż seria.

jest to jakieś konkretne zdanie , dzięki



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group