Chce kupić VR4 - Wyceny i wartości Galanta/Legnum VR4
kisian - 07-12-2009, 19:18
Ja chętnie bym kupił jeno znów niefartem nie mam wolnej gotowizny na niego....
macia - 07-12-2009, 20:06
autoR napisał/a: | Dla mnie serwisowanie VR'a niczym nie różni się od zwykłego V6. Poruszona była sprawa rozrządu - tak wszystko pasi z 2,5V6 jedynie pasek ciągniemy np. z Angli za 57,99 funta bodajże - a czym się różni jego wymiana? Mamy cztery kółka a nie dwa? |
Zaraz zaraz. Czy to oznacza, że spod samego nieba zszedł jednak trochę vrek w kierunku twardszego ziemskiego gruntu?
Hubeeert - 07-12-2009, 20:28
macia z ciekawości - o co Ci właściwie chodzi
roch_27 - 07-12-2009, 20:32
macia napisał/a: | Zaraz zaraz. Czy to oznacza, że spod samego nieba zszedł jednak trochę vrek w kierunku twardszego ziemskiego gruntu? | co ma piernik do wiatraka czyli koszty utrzymania do ceny za auto
Poza tym jeżeli czepiać się kosztów to Czarek napisał niektóre z nich dla fabrycznego vr4 bez modyfikacji - gdzie ceny części po modach są dużo większe i niektóre z nich trzeba wymieniać dużo częściej - o czym wspomniał Bartek.
BTW: skoro mówimy tu o cenie to podaj za ile sprzedałeś swojego gala EA
Hubeeert napisał/a: | macia z ciekawości - o co Ci właściwie chodzi | tego nie wiedzą najstarsi górale
Hubeeert - 07-12-2009, 20:36
roch_27 napisał/a: | tego nie wiedzą najstarsi górale | I takie mam własnie wrażenie.
macia może być na PW ale chciałbym poznac odpowiedź.
Krzys - 07-12-2009, 23:41
Jaa pierdziu... ale drogie te Wasze Legnum-y to ja myslalem ze polowe tego co chce Bartek to wszystkie "piniądze" jakie moge krzyczec za swojego a tu prosze,az takie drogie te zabaweczki
Anonymous - 07-12-2009, 23:41
a ja wiem o so mu chodzi lecz nie powiem
macia - 08-12-2009, 08:25
Hubeeert napisał/a: | macia z ciekawości - o co Ci właściwie chodzi |
Bez urazy - tytuł tematu chyba wszystko wyjaśnia? Wypowiadam się w temacie wartości, chyba mam prawo mieć swoje zdanie? Uważam, że te wyceny "rzeczoznawcy" są mocno zawyżone, na pewno nieobiektywne. Jeśli na tej podstawie ktoś chce pokazać jak cenne ma auto, to moim zdaniem troszkę nietrafiony sposób. Ale jak to się mówi - jeden woli śledzie drugi jak mu z buzi jedzie czyli coś jak Twoje motto o dziurach między policzkami Tyle wyjaśnień - mam nieco inne zdanie i to wszystko. A odbrązowił mit o kosztach vr4 autoR, więc przynajmniej z kosztów nie róbmy wielkiego zagadnienia. Co innego wartość sentymentalna, tego nie kwestionuję i tu może nawet sięgać granicy bezcenności, czyli nie sprzedam, bo auto jest dla mnie bezcenne. I ok. Tylko po co mi pieczątka dekry, żeby to wiedzieć?
roch_27 napisał/a: | co ma piernik do wiatraka czyli koszty utrzymania do ceny za auto |
Właśnie to staram się powiedzieć, z tym, że moje myślenie zmierza w przeciwnym kierunku do Twojego
roch_27 napisał/a: | podaj za ile sprzedałeś swojego gala EA |
Po co? Zresztą nie mam dowodów jego wartości, bo nie sporządzałem wyceny. Była to górna półka jeśli chodzi o rynek w tamtym czasie.
Matejko - 08-12-2009, 08:43
macia napisał/a: | Była to górna półka jeśli chodzi o rynek w tamtym czasie. |
dlaczego, przeciez to zwykly galant 2.0?? pamietam ze chciales cos ponad 20 tys - dlaczego, skoro wartosc wg eurotaksu dla 2.0 jest duzo nizsza niz 20000zl ??
krzypolo - 08-12-2009, 11:41
Bartek napisał/a: | macia, auto w dobrym stanie też nie jest tanie nawet w jp. Za mniej jak 5000$ raczej nie trafisz nic rozsądnego, fracht to ok 2400$ do tego cło 740$, akcyza, VAT i wychodzi 14 000$ za auto wymagające przynajmniej 13 000 zł na niezbędne przeróbki, żeby mogło być zarejestrowane i uzytkowane w Polsce. Do tego dochodzi wiele nerwów, przynajmniej pół roku oczekiwania - trudne do wyceny, ale wycena vr-4 poniżej w/w jest po prostu zaniżona. |
Zainteresował mnie ten wątek i zacząłem szukać w necie tak dla przyjemności oka ... bo kasy juz nie mam po zakupie outka 1G ...... ale szukałem oglądałem i nawet zapytałem na Skype swoją łamaną angielszczyzna o cenę z wysyłką tego auta .......... to taka zabawa z miojej strony...... nie znam się na przepisach celnych bo outka przywiozłem jako ciężarówkę więc Vat akcyza odpadło........... zresztą legnuma też można w niemczech zarejestrowac jako ciężarowy.........

[2009-12-07 10:52:29] *** Rozmowa z World Japan Partner, brak odpowiedzi. ***
[2009-12-07 10:53:50] Beata i Krzyś Polowczyk: Mitsubishi LEGNUM 2.5 VR-4
Stock No: 7116 All price this car include shipp to Germany ?
[07:23:45] World Japan Partner: hello
[07:23:54] World Japan Partner: below you may see total CF price
[07:24:00] World Japan Partner:
Stock Item #7116, Available
Mitsubishi LEGNUM 2.5 VR-4, 1999
------------------------------
FOB price 2667$
Ocean Freight 1104$
------------------------------
C&F Bremerhaven, Germany 3771$
Bartek - 08-12-2009, 12:16
Jak na razie, tylko potwierdzasz moją teorię odnośnie fajnego auta - to NIE jest fajne.
Po II - fracht za 1104$ to raczej nie jest fracht alone in container tylko sardynki w dużym kontenerze lub auto na statku bez kontenera......tak czy inaczej kancerogennie
roch_27 - 08-12-2009, 15:45
macia napisał/a: | Tylko po co mi pieczątka dekry, żeby to wiedzieć? | proszę Cię - czytaj ze zrozumieniem bo widzę, że najwyraźniej masz z tym problem
tu masz odpowiedź :
kochajj napisał/a: | może dlatego co by komuś zbytnio nie spodobało sie moje auto... a jesli juz sie spodoba to odszkodowanie bylo takie jak jego faktyczna wartosc... wlasnie dlatego poprosilem kogos kto sie na tym ZNA |
oraz roch_27 napisał/a: | dokładnie o to chodzi Dodatkowo jak (odpukać) by ktoś uszkodził mi auto w wyniku wypadku/kolizji Ubezpieczając tak nietypowe auto musisz posiadać aktualną wycenę (jako załącznik do polisy) żeby nie wypłacili przy ewentualnej szkodzie jak za "zwykłego" Galanta z tego rocznika. |
Mam nadzieję, że teraz trafi do Ciebie po co była robiona przede wszystkim wycena
macia napisał/a: | Właśnie to staram się powiedzieć, z tym, że moje myślenie zmierza w przeciwnym kierunku do Twojego | ale jakie Twoje myślenie bo sam jakoś nie możesz się dobrze określić o co Ci chodzi.
Jeżeli o serwis - bo to zdanie zacytowałeś - to proszę pokaż mi gdzie ja napisałem o serwisie że on wpłynął na wartość wyceny
Napisałem co jest brane pod uwagę do wyceny (bo o to pytałeś) jak również faktycznych kosztach/wydatkach -częściach, wyposażeniu, etc- faktycznie zwiększających wartość auta.
macia napisał/a: | roch_27 napisał/a:
podaj za ile sprzedałeś swojego gala EA
Po co? Zresztą nie mam dowodów jego wartości, bo nie sporządzałem wyceny. Była to górna półka jeśli chodzi o rynek w tamtym czasie. | no właśnie po to co napisał Matejko - a górna półka jak to określiłeś to może była ale w Twoim mniemaniu Ale nie ważne sprzedałeś go i niech Ci chwała za to.
Krzys - 08-12-2009, 18:03
krzypolo, to nie jest VR-4
Bartek - 08-12-2009, 18:24
Krzys, jest, ale Type-V
Krzys - 08-12-2009, 18:26
z takimi zegarami??bez ayc??
|
|
|