Galant VR4 E88A 92-96 - silnik e88a
BeNeK - 02-02-2011, 12:03
To że tak powiem lipa ;(.... Myślałem że będziesz miła najszybszego galanta 7G w Polsce
Ale to chyba tylko kwestia czasu
gres - 02-02-2011, 12:03
aj spokojnie ja tylko tak teoretyzując i zastanawiając się jak bardzo plug & play jest takie rozwiązanie
Frost - 02-02-2011, 12:11
BeNeK, tylko kwestia czasu
BeNeK - 02-02-2011, 12:25
frost A ten silnik od 3kgt vr4 to podejdzie p&p ? A nie lepiej było by wybrać się do UK i samemu znaleźć ? a tam tego jest że hohoho^^ No ale do ceny autka trzeba doliczyć podróż i przyprowadzenie do Polski , a zauważyłem że Ty wolał być autko bez dokumentów albo z kategorią C Jak myślisz jakie będą osiągi ? 3000gt vr do 100 ma około 5,5 sec a jak włożysz ten silnik do lżejszej budy to to będzie przecież latało Wszystkie Evo i Imprezy z Gorzowa Wlkp. strzeżcie się !! Chyba będziesz często pokazywał Evkom i Imprezom zadek Gala
Bo tak obiektywnie patrząc to Twój Gal w porównaniu do Evo i Imprezy wygląda niewinnie Alenie jeden się zadziwi
Frost - 02-02-2011, 12:46
BeNeK, nie jeden to już sie żdziwił w jakiejś nowej furze co kozaczył
Pomysł swapa upada powoli, można jechać do angoli, ale po UK-u po ulicach nie będe biegął i szukał auta. Na ebaju nie ma nic ciekawego. Przelot jest tani, ale nie widzi mi sie siedzieć tam tydzień i łazić po komisach. Do tego przyjazd też troche będzie kosztował i trwał o ile przypadkiem auto sie nie rozsypie po drodze.
W mojej głowie od dawna jest awaryjny pomysł na około 450KM więc chyba będzie aktywowany plan B.
BeNeK napisał/a: | 3000gt vr do 100 ma około 5,5 sec | ja na zdrowym silniku przy obecnym stanie kg wykręcam 6sek. Z silnikiem od 3kGT było by ponizej 5
BeNeK - 02-02-2011, 12:56
[quote="Frost"]BeNeK
W mojej głowie od dawna jest awaryjny pomysł na około 450KM więc chyba będzie aktywowany plan B.[quote="BeNeK"]
Plan B ,Tzn? Zaturbić obecny silnik ? W warsztacie który zajmuje się tuningiem uturbienie v6 to koszt około 20 tys i przyrost mocy50% Ale Ty na pewno będziesz sam to robił ;D
.... a może plan B to swap na 4g63Tz niego można wycisnąć 400-450 km
Wszyc - 02-02-2011, 14:34
BeNeK napisał/a: | .... a może plan B to swap na 4g63Tz niego można wycisnąć 400-450 km |
Frosta duma mu na to nie pozwoli
mitsu_pl - 02-02-2011, 19:04
Frost napisał/a: | BeNeK napisał/a: | 3000gt vr do 100 ma około 5,5 sec | ja na zdrowym silniku przy obecnym stanie kg wykręcam 6sek. Z silnikiem od 3kGT było by poniżej 5 |
W co jak co, ale w to ja nie uwierzę... Frost (nie obraź się proszę), jest różnica między 100 na liczniku, a 100km/h w rzeczywistości...
Zakładając małe kółka, owszem zyskujesz na przyspieszeniu, ale coraz bardziej przekłamuje Ci licznik i zmniejszasz prędkość max.
Jeżeli oryginał salonowy ma ponad 8s do 100, to jakim cudem ściołeś ten czas o 2 sekundy, nie uturbiając go ani nie zdejmując przynajmniej 300-350kg?
Frost napisał/a: |
gres, już obejrzany przez chłopaków z MM - robertadg, na poją prśbę bo się przymierzałem do zakupu, ale jak zwykle nic z tego nie będzie, bo auto trefne i sporo defektów |
Można wiedzieć co było nie tak ?
Frost - 02-02-2011, 21:28
mitsu_pl, ja sie nie obrażam przy braku ciśnienia na dwuch tłokach i dodatkowej osobie w postaci pasażera na g-techu wykazywało 7,1sek od 0 do 100km/h. Równych 6sek nie wróże, ale miedzy 6 a 6,3 będzie więc byle 5,5 mnie nie podnieci
Co do 3kGT to dużo pisać, wystarczająco dużo, żeby sie nie opłacało kupić
mitsu_pl - 02-02-2011, 21:47
wedle tego co piszesz to nasz musi mieć te 6 sekund...
Saqu - 02-02-2011, 23:51
BeNeK napisał/a: | Wszystkie Evo i Imprezy z Gorzowa Wlkp. strzeżcie się !! |
Malutkie OT... EVO z gorzowa? mamy pare "punto Evo"
Frost - 03-02-2011, 10:02
mitsu_pl, hehehe, nie z Tą waszą wagą Wasz Galuś to grubasek a otyli zawsze są wolniejsi hehehe
gres - 03-02-2011, 14:37
coś pitolicie z tymi przyspieszeniami ale nie chce się kłócić nie widziałem Jakiś onboard na zegary może
mitsu_pl - 04-02-2011, 00:55
Frost, a niby czego mamy więcej niż Twój galant... płyta pod silnikiem i 2 dodatkowe gaśnice wcale dużo więcej nie ważą..., do tego 2 kubły, które są o wiele lżejsze od standardowych siedzeń, brak klimy i ABS-u, środek kompletnie wybebeszony, brak radia, jakichkolwiek głośników i gadżetów... Waga naszych miśków jest co najmniej porównywalna...
Gres, ja nie mówię wcale że te galanty przyspieszają szybciej niż 7 sekund do 100, ale próbuje opanować Frosta, że to jest prawie niemożliwe, skoro seria ma 8, to po tych zabiegach można zrzucić mu tą sekundę, ale nie 2.
gres - 04-02-2011, 08:50
seria ma 8.5 i też uważam że sekunde można zejść, może ciuteńkie więcej
Szkoda że tak daleko od siebie mieszkamy
|
|
|