To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Galant/Legnum VR4 Ogólne - Jakie graty do przekładki VR4

swinks_UK - 16-09-2010, 09:28

pawliku napisał/a:
w poliftach galach też była bez wzorków :P dokładnie ta sama tapicera :P

I co z tego...? Coś się tak czepił tapicerki? :D

pawliku - 16-09-2010, 15:47

a co nie moge ? :D :D nie podoba mi sie :P :D
borimichal - 31-05-2011, 14:53

Witam.
Jestem nowy na tym forum,ale z turbodoladowanymi japonczykami mam juz doswiadczenie
w posiadaniu mam 200sx s13 z SR`em pod maska,klatka itp i troche driftuje.

A ostatnio trafił mi sie do kupienia ładny legnum w manualu i aktywnymi dyframi to kupiłem
Rok 97 z aktywnymi dyframi.




I teraz miałbym do Was kilka pytań dotyczacych przekładki,jakiego najlepiej gala kupić w całosci zeby miec graty na przekładke?(nie sugerujac sie tym jaka ma przekładnie)
Z ktorego roku i jakim silnikiem?2.5 ? czy moze byc 2.0 ?
z przerobieniem grodzi sobie poradze bez wiekszego problemu.
Jak lepiej przerobic elektryke?
Przeszczepic wiazke z całego miśka ue do legnuma i pozniej tylko przerobic wiazke podlaczenia silnika?
Czy w legnumie tylko przedluzyc wiazki od przelacznika pod kierownica itp?
Tylko wtedy bezpieczniki zostały by z prawej strony,a komp z lewej(nie jestem pewien gdzie znajduje sie komputer silnika).

A tak przy okazji moze nie ten temat,ale strasznie slizga w nim sprzeglo,co polecacie tam wrzucic?
Pozdro

Anonymous - 31-05-2011, 16:28

2.5 V6 po wrześniu 2000
borimichal - 31-05-2011, 22:40

ok,do kupienia mam po taniosci całego 2,5 w automacie z climatroniciem i w dodatku na miejscu takze raczej bede go brał.
Oprócz pedałów z manuala co jeszce bedzie mi potrzebne?
Wysprzeglik mysle powinien podejsc z anglika.
Moze jest jakas roznica w pompie hamulcowej miedzy anglikiem a eu?A moze w legnumach wogole szły mocniejsze pompy?
I jak z ta elektryka?
przedłużać kable w legnumie czy adaptowac wiazke z eu do anglika i zmodyfikowac tylko wiazke silnikową?

Owczar - 01-07-2011, 17:22

borimichal napisał/a:
ok,do kupienia mam po taniosci całego 2,5 w automacie z climatroniciem i w dodatku na miejscu takze raczej bede go brał.


Jest na pewno po wrześniu 2000? To ważne ze względu na sanki i magiel.

borimichal napisał/a:
Wysprzeglik mysle powinien podejsc z anglika.


Podejdzie.

borimichal napisał/a:
Moze jest jakas roznica w pompie hamulcowej miedzy anglikiem a eu?


Powinna być taka sama.

borimichal napisał/a:
I jak z ta elektryka?
przedłużać kable w legnumie czy adaptowac wiazke z eu do anglika i zmodyfikowac tylko wiazke silnikową?


Możesz zrobić tak lub tak. Niestety będą różnice między wiązką EU, a GB. W tym wypadku ja bym przerobił jednak wiązkę z anglika. Wiązka silnika pójdzie bez przeróbek. Komputer jest na środku pod konsolą.

Bartek - 01-07-2011, 19:50

Owczar napisał/a:
Moze jest jakas roznica w pompie hamulcowej miedzy anglikiem a eu



Nie jest - pompa Legnuma jest lustrzanym odbiciem pompy EU, tak samo jak pompa sprzęgła i baaaaardzo wiele innych elemntów

Krzyzak - 01-07-2011, 20:56

Bartek ma rację pompa z anglika ma przewody - czy to hamulcowe czy podciśnienia - z drugiej strony :) - nie da się przełożyć z prawej na lewą (tzn. nie bez przeróbek innych elementów)
borimichal - 03-07-2011, 14:09

tak jak piszecie pompa hamulcowa z anglika nie podejdzie do eu bo przewody hamulcowe wyjda w kielich.
wysprzeglik podpasuje.
teraz sie jeszce tylko zastanawiam czy przerzucac puszke z bezpiecznikami na lewa strone

Owczar - 03-07-2011, 14:18

Bartek napisał/a:
Nie jest - pompa Legnuma jest lustrzanym odbiciem pompy EU, tak samo jak pompa sprzęgła i baaaaardzo wiele innych elemntów


Miałem na myśli, że wydajność jest taka sama. Wyjścia oczywiście odbicie lustrzane, ale bez problemu można zakładać od dawcy.

borimichal napisał/a:
teraz sie jeszce tylko zastanawiam czy przerzucac puszke z bezpiecznikami na lewa strone


Ja bym ją przerzucił. Tak samo jak wiązki progowe po dokonaniu przeróbek. Niestety wiązka nie jest odbiciem lustrzanym europejczyka i ma kilka elementów wpólnych. Zabawa ze spagetti będzie mozolna. Na Twoim miejscu przełożyłbym elektrykę z jakiegoś europejczyka. Konkretnie do przełożenia byś miał wiązki progowe, wiązki w błotnikach przednich, wiązkę pod deską, wiązki w przednich drziach i wiązkę ABS z pompą ABS. Z legnuma bym wrzucił tylko wiązkę silnika i dokonał drobnych modyfikacji. Inaczej czeka Cię mozolna zabawa z wiązką i jej prucie na części pierwsze.

evjann - 03-07-2011, 17:10

no i jeszcze ayc trzeba podłaczyć
danino88 - 24-10-2011, 22:06

jak tam idzie praca nad przekładką/swapem wszystkim którzy o tym myśleli ? :)
mario mario - 11-12-2011, 08:22

Witam koledzy. Jako że to mój temat, to postanowiłem w nim kontynuować swoją jeszcze nie rozpoczętą przygodę z Galantem VR4. Otóż mam w końcu parę groszy na zakup VR4, kwota to 25000 zł. Czytam tematy o kupnie gala, ale uparłem się na 2001 rocznik co najmniej i to w pełnym wyposażeniu. Ciężko będzie takiego znaleźć, ale cały czas przeglądam forum i strony z ogłoszeniami. Na japońskim Tradercarview był swego czasu jeden ładny za 7 tys baksów ale niestety wtedy nie miałem takiej gotówki.
Obecnie jest coś takiego, ale za wiele info o nim nie ma,
http://www.tradecarview.c...legnum/8824620/
napisałem do japońców i czekam na odpowiedź. Może ktoś mi pomóc w odczytaniu tej metryczki o stanie auta? Z góry wielkie dzięki.
Jest też i taki,
http://www.tradecarview.c...legnum/8575915/
Ale cena trochę mnie przeraża, ponad 30000 z transportem.
Jest też coś takiego
http://www.tradecarview.c...legnum/8596413/
ale tu cena też mnie przeraża.
Kolejny
http://www.tradecarview.c...legnum/8221611/
Jakoś nie za bardzo mi się podoba, bez relingów i bez szybra, za to w skórach.
ten
http://www.tradecarview.c...legnum/8505881/
I cena rozsądna i wygląd poprawny.
Ostatni
http://www.tradecarview.c...legnum/8396933/
Oczywiście napisałem zapytanie o szczegóły transakcji, o więcej zdjęć, np. podwozia, kielichów, nadkoli. Proszę o podpowiedź na co zwrócić uwagę przy takim zakupie. Temat Rocha 27 czytałem. Jeżeli mod uważa, ze ten post powinien znaleźć się w temacie "Chcę kupić VR4" to decyzja należy do niego. Mój temat będzie trochę o wyborze auta do zakupu jak i okolicznościach temu towarzyszących, ale również o samej przekładce.


Mam pytanie z innej beczki, tak na moją daleką przyszłość. Czy ktoś z kolegów zastanawiał się, zaznaczam zastanawiał się, bo chyba nikt tego nie zrobił, nad swapem silnika z evo X do budy galanta. Oczywiście silnik, zawiecha, elektryka silnika i jego osprzętu itp. Buda galanta oczywiście 4x4, nie musiałby to wtedy być VR4, ale zwykły z napędem na 4 koła.?

roch_27 - 11-12-2011, 12:41

czwarty i ostatni to nie VR-4 ;)
Anonymous - 11-12-2011, 13:06

Dokładnie. Są to 2.4GDI 4WD.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group