MMC Car Poland & Dilerzy Mitsubishi - Letnia akcja serwisowa Mitsubishi
Morfi - 10-06-2010, 13:39
pamar, tak samo wszedzie ten druk wyglada.
Mi zmierzyli głebokośc bieznika i ładowanie akumulatora.
winnipool - 11-06-2010, 11:59
To ja wymienię czego u mnie napewno nie sprawdzali a zaznaczyli, że jest dobrze.
- lusterka (wprawdzie pęknięta jest jedynie obudowa, więc jeśli sprawdzali tylko działanie to niby ok, ale w uwagach napisać mogli)
- wycieraczki (tylna wycieraczka praktycznie nie zbiera wogóle, ale napisali, że działanie jest dobre)
- centralny nie działa w drzwiach kierowcy (nie wspomniane)
- lakier nie sprawdzany bo jest parę mankamentów, a nie było nic wspomniane
Na pytanie dlaczego nie zostało to sprawdzone, Pan który mnie obsługiwał powiedział tylko, że nie wie bo on tego nie robił, ale zaproponował mi w ramach rekompensaty rabat na rurę wydechową (bo jakaś nieszczelność wyszła przy sitku). Po zniżce jedynie ok. 1500zł Oczywiście serdecznie mu podziękowałem. To tyle.
Olek - 13-06-2010, 16:32
no i niestety lipa, z powodu kilku "sił wyższych" nie dojechaliśmy na przegląd
choć po tym co pisał pamar wygląda na to, że zaoszczędziliśmy czas i 49zł
pstryczek - 17-06-2010, 23:25 Temat postu: Kolego coś kręcisz bo byłeś przy aucie przez cały czas ,a na
pamar napisał/a: | Muszę powiedzieć, że ja jestem BARDZO zawiedziony wizytą w Satallu (Łódź Liściasta)
Byłem we wtorek
Polecić mogę tylko ze wzg na to (jak ktoś koniecznie chce) że wiem na co zwrócić uwagę
Odniosłem wrażenie, że ten przegląd to jedna wielka lipa na zasadzie: kopnąć w koło, ciśnienie sprawdzone.
Zamknęli mi przed nosem bramę i tyle widziałem...
Uważam, że to strata czasu i pieniędzy!!!
1) ręczny nie sprawdzony
2) hamulce tylne są do bani, a stwierdzono OK
3) akumulator nie sprawdzony
4) na temat AC w ogóle nie było mowy
5) przez tel obiecali podłączenie do compa (a w życiu!!)
6) ad pkt5 SRS nie sprawdzone (termin lipiec 2009)
7) nie sprawdzili powłoki pod wzg grubości
więcej nie pamiętam
Jedyna zaleta to ta kawa (sam se zrobiłem) i posiedziałem sobie w lansie w colciku i w nowym ASX-sie
(bardzo delikatnie poleciałem)
A na koniec pytanie, czy druk LAPM 2010 wszędzie jest taki sam i zawiera identyczne dane??? |
Kolego coś kręcisz bo byłeś przy aucie przez cały czas ,a nawet wykonali Ci naprawę za którą nie wzieli ani grosza .Poza tym rozmawiałeś z mechanikiem jak ze starym kumplem. Pozdro.
edit:poprawa cytatu
pamar - 18-06-2010, 08:14
pstryczek napisał/a: | byłeś przy aucie przez cały czas |
80% czasu spędziłem oparty o parapet, na sofie, albo gadając przez tel. Przy samochodzie nie byłem wcale, (macie tam tabliczkę "zakaz wstępu") może 5 minut stałem oparty o słupek
pstryczek napisał/a: | wykonali Ci naprawę za którą nie wzieli ani grosza |
Jeśli tak, to duży +, proszę jednak, wytłumacz mi z jakiego powodu nie zostałem o tym poinformowany
pstryczek napisał/a: | rozmawiałeś z mechanikiem jak ze starym kumplem |
Ze starymi kumplami wymieniam więcej niż dwa zdania
Pozdro dla wszystkich z Satall-u
Faraday - 20-06-2010, 21:21
Ja byłem w Satallu i jestem zadowolony.
Co prawda lista usterek trochę mnie przeraziła ale myślę, że nie ma tragedii jak na 8-o letnie auto. Znaleźli usterki w tylnym zawieszeniu, nieszczelności silnika itp.
Co do obsługi... hm. U mnie znaleźli przepaloną żarówkę od podświetlenia konsoli środkowej, więc chyba jednak coś w tym serwisie robią.
Przegląd miał trwać ok. godziny i tak było.
Od razu zamówiłem potrzebne mi drobiazgi
Jedyną rzeczą, której nie sprawdzono (a liczyłem na to) jest akumulator.... chociaż i tak wiem, że jest już dość słaby
Exlusiv - 21-06-2010, 09:49
Witajcie
Ja bylem na przeglądzie w moto gabrze kraków. W momencie w ktorym pan dowiedzial sie ze ja na letnia akcje serwisowa to zaczalem byc jego wrogiem i streczycielem. Zdaje sie ze sadzil ze spokojnie zedrze ze mna kase a tu lipa
Przeglad trwal kolo godziny, ciezko powiedziec co sprawdzono poniewaz po nim dostalem niewypalniony raport. Na stwierdzenie czemu dowiedzialem sie ze pewnie zapomniano i raport zostal uzupelniony na zapleczu także okazuje sie ze mam wszystko w porządku.
generalnie to "bardzo polecam"
mkm - 21-06-2010, 22:46
Wrzucilibyscie skan lub foto takiego raportu.
pamar - 22-06-2010, 06:43
Masz link w moim poscie z 6go, dzisiaj postaram się zmienic go na miniaturke
jaxan - 24-06-2010, 19:00
Wysłałem zgłoszenie do Automarketu w Boguchwale. Zobaczymy czy i kiedy zadzwonią. A jak będę po, to napisze jak było, bo widzę, że jeszcze nikt wrażeń z tego miejsca nie opisywał.
Marti - 26-06-2010, 10:14
Co do recenzji z serwisu z Opola. Byłem w ASO Sobczyk na Głogowskiej w Opolu. Przegląd trwał ok 40 min. Wykazali usterki o których wiem z wyjątkiem jednej o której się dowiedziałem czyli żarówka podświetlania tablicy. Obsługa miła, mechanik do pogadania. Poza pomiarem grubości okładzin klocków których nie robi nikt jak i wysokości bieżnika (szkoda czasu na drobiazgi ) to ogólne wrażenie pozytywne. Fakt faktem jak ktoś zna swoje auto to nie ma potrzeby jechać do ASO - nic nowego się nie dowie.
jaxan - 26-06-2010, 14:48
Właśnie wróciłem. No i nie mam żadnych powodów do narzekania. Oprócz mnie nie było nikogo. Mechanik wszystko sprawdzał ze mną. Przeczyścił dodatkowo układ wspomagania sprzęgła, zalał nowym płynem, podłączył kompa, pokazał jak wymienić czujnik wałka rozrządu, odpowiedział mi na wszystkie pytania, pogadaliśmy i zapłaciłem 59 zł za wszystko. Jestem zadowolony
magiczny89 - 29-06-2010, 05:36
Ja byłem na przeglądzie w ASO Szica w Opolu na Krapkowickiej... Nic nowego czego bym nie wiedział nie wykryli... Cała sprawa trwała ok. godziny...
Anonymous - 25-09-2010, 16:22
Od 27.09.2010 zaczyna się zimowa akcja serwisowa
Tomek - 26-09-2010, 16:18
angopl napisał/a: | Od 27.09.2010 zaczyna się zimowa akcja serwisowa |
szukałem i nic nie znalazłem
podaj źródło
|
|
|