ASX Ogólne - ASX kontra ix35
KowaliK - 11-03-2011, 14:39
Zamiana Outlandera na IX35, czy po prostu drugie auto? Jeśli to pierwsze to jestem pełen podziwu...
desko - 11-03-2011, 15:30
fakt, jeżeli lubisz autko którym jeździsz to nawet 10 wizyt w serwisie nie zepsuje radości z jazdy, a jeśli samochód drażni właściciela to będzie on szukać dziury w całym, kolega z pracy po 3 miesiącach sprzedał 911 bo jej po prostu nie lubił
irekmiecz - 11-12-2011, 21:04
http://www.autocentrum.pl...wcy-1055670298/
Wedrowiec - 11-12-2011, 23:50
Średnia ocen wyższa w ASXie.
brbogdan - 13-03-2012, 00:25
Dla moich potrzeb ASX 1.6 jest trochę lepszy od ix35 1.6GDI. Ma bardziej dopracowane zawieszenie od ix35, na którego wielu pierwszych użytkowników narzeka z tego powodu (autocentrum.pl). Ma też bardziej ekonomiczny i bardziej niezawodny silnik benzynowy. 1.6GDI z bezpośrednim wtryskiem paliwa może rodzić pewne obawy. Mitsubishi zrezygnowało z rozwijania swojego silnika GDI stosowanego kiedyś w Carismie. Za to ix35 1.6GDI oferuje lepsze osiągi. No i ma lepiej wykonane wnętrze kabiny. Dyskusja które auto jest lepsze to dywagacje nad wyższością świąt Bożego Narodzenia względem Wielkanocy. Wybór zależy od osobistych preferencji. Oba auta są warte zainteresowania ze względu na korzystny stosunek jakości do ceny. Koreańczycy robią coraz lepsze auta, ale dla moich potrzeb Mitsubishi jest wciąż lepszym i mniej ryzykownym wyborem.
medyc - 07-10-2012, 18:52
witam. "Oglądaliśmy" wraz z żoną ASX i IX35. Wybór padł na ASX i odbieramy w przyszłym tygodniu. Będzie to samochód żony i mam nadzieje, że będzie zadowolona . Pozdrawiam !
sh - 07-10-2012, 19:30
brbogdan napisał/a: | 1.6GDI z bezpośrednim wtryskiem paliwa może rodzić pewne obawy. Mitsubishi zrezygnowało z rozwijania swojego silnika GDI stosowanego kiedyś w Carismie. |
Tu mnie troche zagiales. Do tej pory zylem w przekonaniu ze silnik 1.6 MiVEC z ASX'a rowniez ma wtrysk bezposredni. Gdziekolwiek szukalem informacji na temat gazu do tego silnika to dowiadywalem sie jakie to jest problematyczne wlasnie z tego wzgledu. Czyzby jednak byl to klasyczny wtrysk wielopunktowy?
A tak poza tym to nie wiem czego sie bac w wtrysku bezposrednim, wiekszosc firm juz z tego korzysta i nawet tutaj ja uznalem to za pewnik.
Maciek111 - 07-10-2012, 20:19
Pisząc prostym językiem IX na dzień dzisiejszy jest prawie nie możliwy do dobrego zagazowania. ASX będzie chodził i to całkiem dobrze.
krzychu - 08-10-2012, 07:12
sh napisał/a: | Czyzby jednak byl to klasyczny wtrysk wielopunktowy? |
Tak
sh napisał/a: | A tak poza tym to nie wiem czego sie bac w wtrysku bezposrednim, wiekszosc firm juz z tego korzysta i nawet tutaj ja uznalem to za pewnik. |
Ale nie w podstawowej wersji 1,6... Zobacz sobie jakie są dopłaty. A swoją drogą sam wtrysk bezpośredni bez turbo raczej można uznać, za nieudany pomysł (przynajmniej na podstawie FSI VW który wymagał droższego paliwa, był ogólnie droższy w zakupie, a zysk mocy/momentu/oszczędności paliwa nie był współmierny do poniesionych kosztów).
|
|
|