To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Forum ogólne - Pytania do dealera

Anonymous - 20-12-2005, 22:33

zulu napisał/a:
Przecież z nowo kupionym miśkiem dostaje się kartę MAP (Mitsubishi Motors Assistance Package) na Polskę i Europę, 24h/7dni w tygodniu :?: Czyli co będą mnie holowali z Hispanii do Polski na naprawę :?: :mrgreen:


Na 3 lata? Jak kupowałem swojego, to dostałem assistance na 1 rok.

Anonymous - 20-12-2005, 22:35

Na okres gwarancji, czyli 3 lata
Jackie - 21-12-2005, 10:16

Kochani! No my mamy nieco lepiej w Europie niż europejczyk u nas. My nie musimy płacić bo załatwi to za nas MMC, w przypadku samochodu spoza granic kraju - można uzyskać bezpłatną gwarancję ale nie jest to obligatoryjne (wszystko musi być konsultowane z dealerem, który sprzedał samochód)
Sprawa asistance wygląda inaczej - muszą zrobić nam samochód czy chcą czy nie. Rozliczenie jest sprawą importera - ale to już zupełnie inna procedura.

Pozdrawiam

Hubeeert - 21-12-2005, 10:21

Jackie napisał/a:
ale to już zupełnie inna procedura

A jaka :?:

Jackie - 21-12-2005, 11:35

Hubeeert napisał/a:
A jaka

Tzw. quickservis - po prostu są inne rozliczenia (wewnętrzne).
Poza tym o czym my tu rozmawiamy? Mitsu się nie psuje.
Pozdrawiam

Anonymous - 13-12-2007, 23:13

Witam wszystkich Mitsumaniaków :lol: proszę o pomoc,szukam książki serwisowej do mojego Misia Lancer 1.3 GLI 96r. i co oznacza czerwona kontrolka SRS? :biggrin:
Hubeeert - 14-12-2007, 01:38

Pablo7908 napisał/a:
książki serwisowej do mojego Misia Lancer 1.3 GLI 96r

Dział Downloads
Pablo7908 napisał/a:
co oznacza czerwona kontrolka SRS?

Błąd poduszek/poduszki

Anonymous - 14-12-2007, 18:53

Hubert wielkie dzięki za podpowiedz z tą kontrolką ! kupiłem go parę dni temu jak byś mi jeszcze poradził jakiej wielkości felgi kupić żeby sie dobrze prowadził i nie przesadzić ?
Hubeeert - 14-12-2007, 21:24

http://www.mitsubishi-gra...topic.php?t=171
Anonymous - 17-12-2007, 17:53

A ja tak z innej marki. Kupiłem niedawno Hyundaia H-1 w niemczech jest z roku 2005 przebieg 59000 i tak spytam czy coś się zminiło co do gwarancji, czy mogę zgłosić jakąś usterkę u naszego serwisanta i czy mogą mi to rozpatrzeć w ramach gwarancji?? Kasiążkę gwarancyjnąwraz z przeglądami posiadam. Jednak co misiek to misiek, Hyundai to już nie to samo :evil:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group