To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - PowerWagon II

Jogurt - 10-05-2011, 21:15

następny marzy mi się outek II z zaturbioną benzyną i 4x4 ale patrząc na jakość colta i gala to strach myśleć co robią teraz.
Anonymous - 10-05-2011, 22:02

Jogurt, zobaczysz, za kilka lat wszyscy zaczniemy przesiadać się na Galanty E3x :P
Jogurt - 10-05-2011, 22:07

kuzi napisał/a:
Jogurt, zobaczysz, za kilka lat wszyscy zaczniemy przesiadać się na Galanty E3x :P
hahaha, ale w sumie takim 2.0 16V 4wd,4ws to bym nawet dziś nie pogardził
Jogurt - 15-06-2011, 23:27

w temacie ucichło a u gala trochę się działo. na pierwszy ogień poszedł żyjący włąsnym życiem zegarek. został rozebrany, poprawiłem 2 peknięte luty, odgiąłem pin od ściemnienia wyświetlacza po włączeniu świateł. z tutorialem z forum poszło szybko i sprawnie.

potem przyszła kolej na aku. stary odmówił współpracy i zagościł Baren. wg znajomej prowadzącej sklep z akumulatorami jest lepszy niż centra futura. zobaczymy w zimę.

przy okazji kontroli filtra powietrza okazało się że gal ma założony filtr K&N. kupiłem zestaw do mycia i naolejania. filtr nie był bardzo brudny, zestaw za 49pln powinien wystarczyć na 4krotny serwis filtra.
w all-parts zamówiłem irydowe świece denso. dzisiaj późnym popołudniem zabrałem się za ich wymianę. tutaj również bardzo pomocny był tutorial z forum :P

myślałem że gorzej to pójdzie a po 2,5h swiece były zmienione, umyty kolektor, zawór egr i przepustnica,wszystko poskładane i gal zagadał. krótka runda i wszystko jest ok. zobaczymy czy sie poprawiło bo wypadały mu zapłony na wolnych czasem. co sądzicie o tych świecach? przerwa wyraźnie większa, leciutko wypalone elektrody. kolor jasno brązowy na wszystkich - to akurat bardzo mnie cieszy. na foto kolektor przed myciem. w sumie nie było tam dużo syfu. najbardziej oblepiony był zawór egr.


pierwsza trójka:

i druga:

ucieszył mnie fakt że pod drugim deklem jest suchutko, to samo na uszczelniaczach świec.
pozatym kupiłem kpl rozrząd + paski i klocki na tył. mam nadzieję że rozrząd uda się wymienić w sobotę bo za tydzień gal będzie nas wiózł nad morze. (wkońcu urlop :mrgreen: ) temu zbliża się 80kkm po wymianie w aso mitsu i wolę nie ryzykować bo zmieniany był 06.2004
co do spalania to waha się między 10 a 11 litrów. większość miasto. ciekawy jestem ile spali na trasie po wszystkich wymianach.
w sumie mechanicznie to bedzie na tyle. na drugą część wakacji trzeba się będzie wziąć za konserwację. brunox 0,5l już kupiony. tylko teraz trochę chęci i czasu.

Hugo - 15-06-2011, 23:35

Jogurt napisał/a:
odgiąłem pin od ściemnienia wyświetlacza po włączeniu świateł
Który to, bo po dzisiejszej walce z wahaczem nie mam siły szukać...
Jogurt - 15-06-2011, 23:40

Hugo,
http://imageshack.us/phot...p1000715dt.jpg/
fotka z tutoriala sveno

robertdg - 15-06-2011, 23:41

Jogurt napisał/a:
temu zbliża się 80kkm po wymianie w aso mitsu i wolę nie ryzykować bo zmieniany był 06.2004
Ehem, że tak nieśmiale powiem, ten rozrząd powinien byc wymieniony 2-3 lata temu, wiesz to wkońcu guma i się starzeje, trudno, że nie osiągnął przebiegu, ale wiek to już nadto, do świec też pewnie nikt od nowości nie zaglądał.
Jogurt - 15-06-2011, 23:49

robertdg, właśnie dlatego chce go zmienić przed trasą. w sumie ciśnienia nie miałem bo od zakupu zrobiłem 2kkm ale jego czas nadszedł.
Owczar - 15-06-2011, 23:54

Wymiana rozrządu w 2,5 raczej nie należy do przyjemnych. Miejsca tyle, że nie ma jak ręki włożyć.
sveno - 16-06-2011, 00:03

jeeee nareszcie komuś się przydał tutek :) co za świece kupiłeś? IK20 czy VK20? no i czym czyściłeś kolektor? Masz TCL? Nie ma z nim problemów po czyszczeniu?
Krzyzak - 16-06-2011, 06:34

Owczar napisał/a:
Wymiana rozrządu w 2,5 raczej nie należy do przyjemnych. Miejsca tyle, że nie ma jak ręki włożyć.

pozwolę sobie na dygresję, że w porównaniu do 2.4 GDI to miejsca jest pod dostatkiem

deejay - 16-06-2011, 09:47

Krzyzak napisał/a:
Owczar napisał/a:
Wymiana rozrządu w 2,5 raczej nie należy do przyjemnych. Miejsca tyle, że nie ma jak ręki włożyć.


pozwolę sobie na dygresję, że w porównaniu do 2.4 GDI to miejsca jest pod dostatkiem


o Carismie 1.8 GDi nie wspomnę :wink:

Jogurt - 16-06-2011, 15:54

sveno napisał/a:
co za świece kupiłeś? IK20 czy VK20?
IK20
sveno napisał/a:
czym czyściłeś kolektor?
kupiłem 3 spraye do czyszczenia przepustnic i zchodziło bardzo fajnie, jedynie egr musiałem wydrapać najpierw
sveno napisał/a:
Masz TCL? Nie ma z nim problemów po czyszczeniu?
niestety nie mam, ciekawe jak się będzie jeździć w zimie. :?
sveno napisał/a:
jeeee nareszcie komuś się przydał tutek
masz u mnie browar :)
Owczar napisał/a:
Wymiana rozrządu w 2,5 raczej nie należy do przyjemnych. Miejsca tyle, że nie ma jak ręki włożyć.

Krzyzak napisał/a:
w porównaniu do 2.4 GDI to miejsca jest pod dostatkiem
heh, zobaczymy jak to pójdzie, załatwiam wjazd do warsztatu w którym pracuje kumpel to może z podnośnikiem i porządnymi narzędziami jakoś to pójdzie. ile taka operacja trwa średnio ?
Anonymous - 16-06-2011, 16:18

Jogurt napisał/a:
sveno napisał/a:
Masz TCL? Nie ma z nim problemów po czyszczeniu?
niestety nie mam, ciekawe jak się będzie jeździć w zimie. :?

Mi przyzwyczajenie się do takiego sporego momentu przenoszonego na jedną oś w zimowe dni zajęło ok. 100km, no ale spalanie sięgnęło zenitu - 16.99l/100km. ;) Po dwóch godzinach już nie było opcji bym pokręcił kołami w miejscu. ;)

Tomii - 16-06-2011, 17:54

Jogurt napisał/a:
IK20


będziesz Pan zadowolony, a co do wypadania zapłonu to jeszcze kable bym sprawdził. Auta pięknie się prezentuje, zwłaszcza w ruchu - dokładnie jak w tytule - taki POWER-WAGON :) widać i czuć tą moc
pozdro



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group