To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[07-XX]Lancer CYxA Ogólne - Wyciszenie Lancera

po.miras - 03-05-2013, 23:53

Lucas123w napisał/a:
po.miras napisał/a:
Moim zdaniem to wymiana oleju na 1 przeglądzie miała wpływ na głośniejszą pracę.
Wcześniej było OK.


Jak wlałeś Castrola to różnica odczuwalna jest dosyć mocno.


Nie, zalali mi GULF G 5W40. Przynajmniej tak mam na fakturze.

RalfPi - 05-05-2013, 07:31

kurcze - coraz bardziej przekonuję się do tego wygłuszenia; jeżdżę Lancerem i myślę, że nie nie to, że jest jakoś głośno - IMO jest nawet cicho :) , ale może być lepiej :)
I po drugie może się w końcu gdzieś z Żoną na grubsze wakacje wybierzemy i trzeba Lancera gruntownie przygotować..
Temat w ogóle wraca do mnie jak bumerang..
Więc chciałem się zapytać - czy Ci, którzy wygłuszyli swoje Lancery, z perspektywy czasu oceniają to jako "dobry ruch", czy może bezsensowną stratę czasu :) ?

[ Dodano: 05-05-2013, 08:56 ]
April77 napisał/a:
Tez wyciszyłem auto - bagażnik, tylna kanapa, pod siedzeniami, przednia dolna część grodzi przedniej - pianka GMS 02 a drzwi GMS 04 plus cienka pianka.

RÓŻNICA KOLOSALNA

Jakaś fotorelacja będzie :P ?? :)
Pozdrowienia!

tyku - 05-05-2013, 10:55

RalfPi, Przeczytaj uważnie od początku, szczególnie uwagi kolegi "sampler", a foto relacje masz w linkach pa ruski :) od kolegi "michaello" - ot i cała filozofia ;)
Powodzenia.

lurek - 07-08-2013, 08:38

odświeżę lekko,

Czy ktoś może polecić warsztat który wygłuszy mi samochód? (okolice wrocławia)

i ile na oko może to kosztować (podłoga, nadkola, drzwi)

Arczi89 - 22-05-2014, 11:26

Że tak zapytam. Jak przeszkadza mi głośna praca silnika to czym i w którym miejscu powinienem wytłumić lancera ?
Lobuz33 - 22-05-2014, 14:04

Dla tych co pytają, również miałem taka ochotę, więc przesłałem zapytanie do jednej z firm z Krakowa i otrzymałem taką odpowiedź:

"Dzień dobry,
wytłumienie pojazdu to koszt od 7000 zł (w zależności od użytych materiałów) obejmuje zastosowanie mat antywibracyjnych oraz pianek pochłaniających hałas na powierzchni karoserii pojazdu. Czas wykonania ok 3-4 dni.
Stosujemy materiały tłumiące takich marek jak Dynamat, STP oraz pianki firmy APAMA."

Nie umiem się do tego odnieść, jednak kwota jak dla mnie zaporowa!!

Pozdrawiam

.swat. - 22-05-2014, 17:47

Wytłumienie samochodu powinno mieć jakiś sens. Rozumiem, gdy to się robi przy montażu lepszych głośników czy mocniejszego radia ( bez tego nie ma sensu zakup droższego sprzętu), ale wydawanie tyle kasy mija się z celem. Za tyle kapusty to ja bym sprzedał Miśka i dołożył do Ralliarta :roll: :mrgreen:

Wtedy głośna praca silnika by nie przeszkadzała, a wręcz byłaby wskazana. 8) :lol:

lurek - 24-05-2014, 10:46

Też nie raz zastanawiałem się nad wygłuszeniem Lancera ale w sumie przy poziomie głośności cd 20/21 słyszę tylko muzykę, dopiero na autostradzie zaczyna huczeć :p
tyku - 24-05-2014, 11:14

Wytłumienie i wygłuszenie samochodu warto naprawdę zrobić, ale trzeba liczyć się z dużymi kosztami(materiał), nie mówiąc już o zrobieniu tego w specjalistycznym serwisie car-audio.
Samemu, jak najbardziej - trzeba mieć tylko dużo czasu na zabawę z lancerem.
P.S.
Najlepiej zamontować K&N Intake Systems TYPHOON 69-6544TS. :D , wtedy z przyjemnością będziesz słuchał jak w środeczku mruczy. Przy dużej prędkości (autostrada), lancerek mruczy, wyje jak wściekły. :D

po.miras - 17-06-2014, 18:34
Temat postu: rodzaje spinek
W najbliższym czasie zabieram się za wyciszanie swojego auta.
Dlatego też mam takie pytanie. Czy w jakiejś instrukcji /manualu opisane są oznaczenia spinek, zastosowanych w poszczególnych częściach auta ?

Lukaso - 21-07-2014, 19:45
Temat postu: Re: rodzaje spinek
Takie pytanko w nawiązaniu do wyciszenia, czy demontaż tylnej kanapy + oparć zaczynamy od wykręcenia tych śrub 14 od mocowania oparć a potem jest dostęp do śrub ok siedziska ?
Te śruby strasznie mocnym momentem są przykręcone i wstępnie zwykłym kluczem nie dałem rady i tak się się zastanawiam czy od tego zaczynać ?

.swat. - 25-07-2014, 14:43

Chłopaki, mam do Was pytanie: czy po wytłumieniu przednich drzwi i wstawieniu nowszych cięższych głośników nie odczuliście pogorszenia w trakcji auta? Maty i inne dodatki ważą co najmniej 10 kilogramów. Ja jestem po takim zabiegu, wyciszenie kabiny super, sprzęt gra jak z subwooferem, dodatkowo idealnie przydało się po dołożeniu dwururki Ultera :D , jednakże odczułem że komfort jazdy jakby na tym ucierpiał.
Auto prowadzi się trochę gorzej.

Mieliście coś takiego?

W związku z tym pomyślałem, że wyciszenie tylnych drzwi przywróci równowagę :mrgreen:

mjsystem - 25-07-2014, 15:21

.swat. napisał/a:
W związku z tym pomyślałem, że wyciszenie tylnych drzwi przywróci równowagę

Cały czas zwiększasz masę auta, co za tym idzie zwiększasz siłę odśrodkową i masę hamowania. Coś za coś. Nie sądzę, że to kwestia rozłożenia mas tył-przód.

Lucas123w - 25-07-2014, 17:23

10 kg różnicy raczej mało do wyczucia. Można to porównać w taki sposób, że auto prowadzi się inaczej dla kierowcy o wadze 60 kg i inaczej dla kierowcy 100 kg. Tak samo przy pięciu osobach czy też przy trzech.
.swat., efekt placebo, sprawdź lepiej czy ciśnienie w oponach masz takie samo we wszystkich czterech kołach.

tyku - 26-07-2014, 11:47

.swat. napisał/a:
nie odczuliście pogorszenia w trakcji auta?
- NIE
Zastanawia mnie co ma wyciszenie auta wspólnego z trakcją auta :?:

.swat. napisał/a:
dodatkowo idealnie przydało się po dołożeniu dwururki Ultera :D

Może przez dwururkę nie ma trakcji bo została zachwiana równowaga (żartuję) :shaking2:
.swat., Nagrał byś dźwięk lancerka z dwururką ULTERa. :wink:

.swat. napisał/a:
W związku z tym pomyślałem, że wyciszenie tylnych drzwi przywróci równowagę :mrgreen:
Nie przywróci równowagi.
Zresztą Lucas123w, dobrze Ci to opisał. Jeżeli masz takie odczucia to problem tkwi w zawieszeniu a nie wyciszeniu. :P



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group