Nasze Miśki - Mój miś - Galant EA2A
m6riano - 03-10-2012, 15:50
jAZZMAN, a ten syntoil to prawdziwy syntetyk czy hydrokrak?
jAZZMAN - 03-10-2012, 17:04
m6riano, czytamy na opakowaniu, "fully synthetic"
m6riano - 04-10-2012, 20:37
hehe..czyli pewnie hydrokrak.;-)
to sie nie zdziw że po 7tkm odezwą ci sie klepaki..;-)
Tomii - 04-10-2012, 20:50
m6riano napisał/a: | hehe..czyli pewnie hydrokrak.;-)
to sie nie zdziw że po 7tkm odezwą ci sie klepaki..;-) |
m6riano, ten akurat olej to 100% syntetyk, polecam!
jAZZMAN - 05-10-2012, 12:13
olej ponoć dobry, "Lewatywa" zrobiona, olej zalany. Popychacze klekoczą jak by troszkę mocniej, na razie przejechałem po mieście 15km. Pojeżdżę kilka dni i zobaczymy
m6riano - 06-10-2012, 04:43
Czyli nie nawet po 7tkm..ale po 15...;-)
na dobrej oliwie to powinny zaklepać co najwyżej przez 3 sekundy od odpalenia..a potem cisza przez min. 12tkm.....
Tomii - 06-10-2012, 09:29
m6riano napisał/a: |
na dobrej oliwie to powinny zaklepać co najwyżej przez 3 sekundy od odpalenia..a potem cisza przez min. 12tkm..... |
i tak jest pod warunkiem że popychacze są sprawne u mnie po ich wymianie nie cyknie nawet na 1-sek po odpaleniu.
jAZZMAN, po takiej operacji jak Ty zrobiłem z 1500km i popychacze niestety nie ucichły ale może u Ciebie będzie inaczej
Hugo - 06-10-2012, 10:16
Tomii napisał/a: | u mnie po ich wymianie nie cyknie nawet na 1-sek po dopaleniu | Potwierdzam.
jAZZMAN - 06-10-2012, 12:34
m6riano, klikały przed płukanką i po.
Tomii, Jestem przekonany, że są do wymiany.
Hugo napisał/a: | Potwierdzam. | , i tak zapewne będzie, że po wymianie nie będą cykać. Zimę muszą jeszcze przetrwać
m6riano - 06-10-2012, 14:27
Może ja sie nie znam...ale u mnie cykały na kiepskich oliwach przy 250tkm,300 i 350..zalałem w końcu dobrą oliwa....bo przestały klepać..
Wcześniej klepały tak po 5-7tkm od wymiany...
teraz moge zrobić 11-12 i nic nie klepie..no chyba że jest niski poziom..
jAZZMAN - 06-10-2012, 15:52
m6riano,ten olej jest chyba dobry. Poza tym nie był najtańszy - 190zł za 5 litrów. Na Castrolu miałem podobnie jak mówiłeś. ale u mnie popychacze klepią odkąd go kupiła moja siostra a po niej ja. Więc myślę, że tak czy owak kłania się wymiana.
jAZZMAN - 08-10-2012, 21:53
Pierwsza połowa października 2012
Płukanka silnika, płyn do płukania Liqui Moly a następnie olej Liqui Moly SYNTHOIL HIGH TECH 5W-40. Popychacze jak klepały tak klepią... Przy następnej wymianie oleju prawdopodobnie będę wymieniał wszystkie.
Antena... HA! Długo czekałem na taką okazję, kupiłem w dobrej cenie antenę elektryczną. Zamontowałem antenę, podłączyłem wiązkę kabli, kabel anteny, odpływ wody i..... DZIAŁA
Irytuje mnie tylko, że wyjeżdża za każdym razem gdy włącza się radio bez znaczenia czy włączona jest funkcja "Radio" czy "MP3". Często słucham MP3 i bez sensu aby bat się wysuwał. Rozwiązaniem jest założenie ręcznego wyłącznika na przewodzie dającym sygnał z radia do anteny To przy okazji.
Zegary HC po zakupie i przed podłączeniem wymagały przeróbki. Są 2 warianty:
1. Przerobić wtyczkę w samochodzie + przelutować układy w zegarach.
2. Przerobić ścieżki w zegarach + przelutować układy w zegarach.
Zdecydowałem się na wariant numer 2. Dlaczego? Ano dlatego, że nie chcę ingerować w instalację auta i po zastosowaniu tego wariantu można włożyć stare zegary bez kombinacji. Poza tym jak ktoś kiedyś będzie musiał coś zrobić to w instalacji będzie wszystko zgodnie ze schematem
Dzięki użytkownikowi swinks_UK i jego postowi rozpisałem sobie jakie układy będą mi potrzebne i wybrałem się do sklepu z elektroniką. Powróciłem biedniejszy o 9zł ale z kilkoma opornikami, diodą i kondensatorem . Postępując zgodnie z opisem powymieniałem elementy i ciachnąłem ścieżkę w elektronice obrotomierza, a następnie pociąłem ścieżki na folii i polutowałem druciki (lutownica kolbowa ustawiona na 360stopni - dzięki temu nie topiła mi się folia).
swinks_UK - Bardzo ładnie i czytelnie rozpisałeś sposób adaptacji zegarów - DZIĘKUJĘ!
Kierownica - Nadi Torino (szkoda, że nie podgrzewana ). Tak samo jak Zegary HC dostarczył mi ją Danino. Miałem problem z odkręceniem śruby (gwiazdki po prawej stronie poduszki). W końcu zgodnie ze starą prawdą "bez młota to nie robota" śruba puściła...
Odpiąłem akumulator aby po odpięciu poduszki nie został błąd SRS. Zdjąłem swoją kierownicę i powiesiłem drewniano-skórzaną
DO ZROBIENIA
- cykanie popychaczy oczywiście – płukanka nie pomogła więc będzie wymiana -38zł szt x 16 zaworów..... , Hugo mnie pocieszył, ze 20zł
- czasem przy zamykaniu odbija i wraca okno pasażera z przodu, mechanizm już mam – kiedyś pewnie przysiądę.
- wysłanie UKP do aktualizacji,
- białe kierunkowskazy (jak na razie jeżdżą w bagażniku).
danino88 - 08-10-2012, 21:58
teraz wyglada to duzo lepiej:)
jAZZMAN - 08-10-2012, 22:04
danino88, Elegancja, miałeś w tym współudział
volve - 08-10-2012, 22:12
No ładnie...a nie mogłeś prze Kluczewem zamontować ?
|
|
|