To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Galant - Ogólne - Pożegnanie Galanta-co dalej?

radek79 - 04-02-2013, 20:45

ciekawe jak jeszcze spisuję się automat z tym silnikiem
robertdg - 04-02-2013, 21:07

MPS ma silnik na bezpośrednim wtrysku coś jak GDI w Mitsu
deejay - 04-02-2013, 21:30

robertdg napisał/a:
MPS ma silnik na bezpośrednim wtrysku coś jak GDI w Mitsu


Wiecej na temat MPS

http://przyspieszenie.pl/...lugodystansowy/

sampler - 05-02-2013, 07:50

ten system nazywa sie disi

Wiecej o mazdzie 6 z obiema jednostkami

http://admoto.pl/pub/art....0&f=wd_1278.xml

tommyc1 - 15-02-2013, 17:06

Proponuję nową Mazdę 6 z 2.5l silnikiem, 192KM i ponad 250NM momentu juz przy 3200obr/min ;) Myślę, że to dobry następca Galanta :) Gdybym miał wolne 140tys. i chcial kupic nowe autko to właśnie M6 bym wybrał, jest piękna, mocna i stosunkowo mało pali :D
Marcino - 16-02-2013, 14:09

Dziś jedziłem SUbaru Outbak 4x4 , automat, 2.4 PB.... kombi i jedzie fajnie.. ale mało miejsca, jako pasażer nie mogłem sie wyciągnać, tak samo z tyłu..
radek79 - 23-02-2013, 16:25

co powiecie na Saaba 9-5 2,3 TURBO 220km rocznik około 2005, nie wiele mądrych rzeczy można znaleść na temat tego modelu
Marcino - 23-02-2013, 17:48

NIestety silnik 2.3 turbo poprawione przez GM nie sprawuje się tak dobrze jak poprzednik. Buda 9.5 chyba ok
radek79 - 23-02-2013, 18:20

Marcino napisał/a:
NIestety silnik 2.3 turbo poprawione przez GM nie sprawuje się tak dobrze jak poprzednik

doczytałem się że rozrząd na łańcuszku i w 2004r przebudowano blok w silniku i już nie ma problemu z odpowietrznikiem korbowodów i już nie występuje zacieranie się silnika

yam1530 - 28-03-2013, 21:02

Czy szanowne grono miało może styczność z w220 320cdi? ktoś ma jakieś doświadczenie z serwisowaniem tych aut?
robertdg - 29-03-2013, 07:59

Planujesz przesiadke :?:
Ponoc to nic specjalnego, slaba elektronika i kosztowne w eksploatacji zawieszenie AirMatic, znam goscia któremu to auto juz stoi ponad rok i jest jakis problem z zakupem nowej czesci, ponoc tak droga ze mozna za nia kupic cale takie auto w angliku, tyle ze musi byc pewna zgodnoscv wyposazenia. Nie jest to jednak reguła w końcu każde auto sie psuje, różne są jedynie koszty napraw.

yam1530 - 29-03-2013, 12:55

Auto jest pewnie wygodne, wyposażenie jest na wysokim poziomie.
Silniczek jak dla mnie super (diesel).
Tylko te koszta naprawy ewentualnej. Przy galancie można sobie pomajsterkować a tu chyba nie ma takiej opcji.

Owczar - 29-03-2013, 13:17

yam1530, nowszymi dieslami nie ma się co zachwycać. Jeszcze 5-7 lat temu, gdy diesle były trwałe, a on dużo tańszy, to diesla się opłacało kupować.

Teraz ingerencja w nowoczesne jednostki wymaga specjalistycznych narzędzi i zwykle bardzo drogich części. Jakby nie było w jednostkach na PB technologia nie poszła tak do przodu i poza bardziej restrykcyjną emisją spalin nie ma w nich takich "cudów" techniki, a diagnostyka jest o niebo łatwiejsza.

yam1530 - 30-03-2013, 09:33

Jeśli nie CDI to co CRD TDI ?
ogon56 - 30-03-2013, 12:15

radek79 napisał/a:
co powiecie na Saaba 9-5 2,3 TURBO 220km rocznik około 2005, nie wiele mądrych rzeczy można znaleść na temat tego modelu


Miałem okazję jeździć autkiem i jakoś bez polotu (rok 2003). Do tej budy chyba lepiej spisuję się typowa jednostka produkowana przez Saab - 2.0T 210/220 KM. Ekonomiczna i mniejsze opłaty. Zbiera przychylne opinie. Wiele mądrych rzeczy możesz znaleść na forum klubu Saab :

http://www.saabklub.pl/in...smf&Itemid=218&



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group