To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Czarna Sigma :))

polaff - 28-05-2012, 10:01

wojtas021180 napisał/a:
Zastanawia mnie tylko, po jakiego grzyba zrobili takie manewry z otworami w obudowie filtra

ja widzę dwie opcje: zabezpieczenie przed strzałami, lub kombinacje starych gazowników bo silnik nie chciał chodzić na oryginalnym dolocie - tak jak kiedyś przysłaniali dolot.

t0m3k - 28-05-2012, 11:00

własnie szybciej bym sie skłaniał ku temu ze auto nie chciało iść na ori dolocie. jesli chodzi o instalacje to wszystko jest odpowiednio zalozone :) mialem poprzedniego misia z tego typu instalacją i wiem ze tu wszystko jest ok :) z reszta i tak za 2 tygodnie bedzie sekwencja, wiec najwazniejsze doprowadzic benzyne do stanu uzywalnosci.
marycjusz - 28-05-2012, 14:30

Fiu fiuu..piękne auto !! I w dodatku koloru czarnego - już mnie zazdrość zżera :)

Powodzenia!



Powiedzcie jak tam z dostępnością części do Sigmy ? Nie problemu ? Może i ja bym się za Sigmą zaczął rozglądać :D

No i ile to pali ?

t0m3k - 28-05-2012, 19:19

ile pali to Ci powiem jak zaloze sekwencje. na spieprzonej sondzie Lambda i przy nieszczelnym dolocie do przepustnicy w trasie przy dosc ostrej jezdzie 11 litrów gazu :) kolor i tak bedzie troszke poprawiony bo lewe tylne drzwi sąjasniejsze a lewy przedni blotnik ciemniejszy niz reszta autka :) jeśli chodzi o dostępność części to raczej nie ma problemu :)

Jutro moze mi sie uda wymienić lambdę, wymienic uszczelke kolektora wydechowego i wymienic filtr powietrza :) nastepna na kolejce jest przepływka :)

sveno - 28-05-2012, 20:06

t0m3k napisał/a:
przy nieszczelnym dolocie do przepustnicy w trasie przy dosc ostrej jezdzie 11 litrów gazu :)
przez przepływomierz szła tylko część zasysanego powietrza, przez co ECU dawało mniej paliwa, uboga mieszanka, nie stopiło czegoś? Np. kolektora? Już wiemy skąd takie niskie spalanie, a przy sprawnym osprzęcie jak się kształtowało? 13-15l/100km???
wojtas - 28-05-2012, 20:09

Wybacz, ale takie spalanie to w silnikach 2.0. Jeśli Sigma spala 11l gazu to, nie chcę wiedzieć w jakim stanie są głowice.
t0m3k - 28-05-2012, 22:56

sluchaj... przy eko i wszystkim idealnym z 12 trasa wyjdzie :) dowiemy sie jak bedzie sekwencja :)
wojtas - 28-05-2012, 23:47

Byle byś się nie dziwił jak na sekwencji zacznie palić więcej. :wink:
t0m3k - 29-05-2012, 11:44

dobrze wiesz ze spalanie zależy w większości od nogi kierującego :) a ja raczej nie szaleje ażtak bardzo :) poprzedni miśmi palił 11 w trasie i 15 po miescie. mysle ze w tym wyjdzie +1 litr :)

Jak sie kocha samochód to mozna go tankowac nawet za większą kase :) bardziej sie martwie jak wyglądająglowice i inne elementy których nie jestem w stanie teraz sprawdzic :)

powiedzcie mi ... zawory sąregulowane mechanicznie czy hydraulicznie? bo moze bym wyregulował jak będęzmieniał uszczelki pod pokrywami :)

wojtas - 29-05-2012, 13:33

Hydraulicznie
t0m3k - 29-05-2012, 15:35

aha :) czyli nie ma co regulować:) a olej jaki zalać? nie mam pojęcia jaki jest teraz zalany. ale pewnie przy przebiegu 265 tys km lepiej zalać mineralny nie ?
wojtas - 29-05-2012, 15:57

Mineralny bym odradzał, przy wyższych prędkościach obrotowych może nie dać rady. Zrobisz jak uważasz. Moje sigmy obecnie zalane są: valvoline max live 10w 40 (18kkkm), total quartz 9000 5w 40 (32kkkm). I nic złego się nie dzieje, wymiana co 10kkm.
m6riano - 29-05-2012, 18:16

wojtas021180 napisał/a:
valvoline max live 10w 40

ten albo motul 10w40

t0m3k - 30-05-2012, 21:20

Ok zobaczymy który wleje :) powiedzcie mi jak najprościej wymienić uszczelkę głowica-kolektor wydechowy ?
wojtas - 30-05-2012, 23:40

Domniemam, że piszesz o tylnej głowicy. Najprościej to ściągnąć kolektor ssący i głowicę masz na wierzchu. Od spodu musisz odkręcić nakrętki od rurki (kanał lub podnośnik mile widziany).


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group