To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Znany czerwony C53 z 4g63 - projekt Feniks

Mateusz071 - 13-01-2013, 16:52

No i jak tam, nikt nie ma budy ?? znajomego z budą ?? i tak muszę silnik wyjąć żeby porządnie zrobić kielona a jak wyjmę to juz bym wsadził do 2 budy :]
Mateusz071 - 05-03-2013, 09:32

No i niestety muszę Was rozczarować...Długa przerwa spowodowana była pęknięciem kości w nadgarstku, po ściągnięciu gipsu myslalem ze od razu bede działał ale mija drugi dzień i mam gorzej jak dwie lewe rece :D ale do rzeczy z bulem serca stwierdzam kapitalny zgon auta. Rozebrałem kielich i pewnie jakbym szedł po szlaku rdzy zatrzymałbym się na posadzce... nadkole i przy kielichu i elementy "rynny" pod szybą są również dziurawe lub podrdzewiałe, musiałbym wymienić ćwiartkę i z drugiej strony też ćwiartkę. Co prawda mozna to zrobić tak że bedzie działać dorabiając blachy ale bez kąpieli ocynkowej za pare lat bedzie to samo lub mieć co najmniej jeszcze 2-3 colty żeby zgrzewy porozwiercać w taki sposób aby finalnie nam wyszły blachy bez otworów do zgrzania. Jeszcze mam 2 miesiace do konca ubezpieczenia, jak za miesiac nie namysle sie na zrobienie go (a raczej nie) to będę mogł komuś oddać samą golutką budę, aczkolwiek bałbym się ze ktoś zrobi to na sztukę i sprzeda dalej i ktoś zrobi sobie krzywdę. A jak nie to buda na złom ;( W ogóle ciekawa sprawa bo czytałem ze zwrotnice i hamulce są z Evo I na racing forum a na MM ze od Evo II a w ogłoszeniu ze tarcze sa z 3000gt :D dzisiaj to pomierze i sprawdze co w koncu tam jest.
Zielu - 05-03-2013, 15:12

Zawias i heble są z jednego i tego samego Evo I :wink:

Tragedia z tą budą w takim razie...ktoś powinien za to beknąć. Nadal mnie tylko ciekawi jakim cudem aż tak bardzo ten Colt pordzewiał...

Mateusz071 - 05-03-2013, 20:51

Tak więc Czy Evo I czy Evo II są takie same kształty klocków i wymiary tarcz (275/45/4) do evo I były montowane 2 rodzaje ale ja mam ten co szedł do evo II też.

Mi się wydaje że gdzieś stał u kogoś na podwórku na glebie/błocie wtedy z gruntu idzie wilgoć wszędzie. Kto ma beknąć jak każdy powie ze nie wiedział bo się nie zna... dobrze że nikt nim nie jeździ. Jak to zobaczył kolega co ze mną jechał to cytuję "Jezu ja tym z Tobą wracałem z Krakowa? To jakaś masakra.". Wiedziałem ze jest źle i nie przekraczałem 90 jak wracaliśmy ale że aż tak źle to nie sądziłem. Zastanawiam sie jakbym rozebrał pare gti czy nie okazałoby sie to samo.

Niedawno poszedł Gti na allegro, chciałem go kupić ale zdjecia pokazały ze to jest tak samo zgnite jak mój, kielich tez gora zgnity a w błotniku dziura.... ktoś z MM z Piotrkowa go kupił co ma carisme, galanta starego 82 rok bodajże 2,0 turbo. lancerka c60 w napedzie 4x4

mouseman - 07-03-2013, 00:18

powoli mi się rodzi pomysł/marzenie co by mój lancerek dostał takowe nowe serducho, zawieche prosto od gti 8)
Mateusz071 - 10-03-2013, 21:08

spiesz się części nie przybywa ;)
mouseman - 11-03-2013, 23:27

Mateusz071, priv :)
Mateusz071 - 05-10-2013, 20:37

No i ogłaszam wszem i owszem, że Colt odszedł do krainy niekończących się autostrad, ale częściami jeszcze pozostał wśród nas ;) temat zamknięty :)
jerzyk1 - 06-10-2013, 16:05

na czesci bedzie czy caly osprzet idzie do innego auta? :)
Mateusz071 - 11-10-2013, 18:24

Części dzielę pomiędzy dwa colty ;] to skomplikowany podział :P Częśc idzie do cywilnego a częśc do rajdówki. dodam że z tym coltem który ma zawiaz od evo i poliuretany dostałem zestaw proszkowo wymalowany elementów zawiedzenia na poliuretanach, wiec oba colty beda na poliuretanach ;]
Mateusz071 - 11-10-2013, 18:25

a reszta czesci na zapas zostaje :P


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group