To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[96-02]Colt CJ0 - [ALL] THE ONLY WAY IS SWAP

londolut - 10-10-2008, 06:13

Rafal_Szczecin napisał/a:
obciety na podszybiu
Na pewno wiązki są całe?
2400 to trochę wygórowana cena ale jeśli silnik i skrzynia nie są zarżnięte to myślę, że warto. W końcu dostaniesz całe półosie, jarzma i inne gadżety.

Twaróg - 10-10-2008, 08:53

A jakiż to silnik? :)
Rafal_Szczecin - 10-10-2008, 09:57

wiazki na 10000000% cale,, bo nawet nie beda ruszane, od tego zacznijmy. aha ale bez skrzynii i chlodnicy ( bo one nie sa mi potrzebne, a skrzynia tam siedzaca to automat )

silnik 1,6 103KM
silnik ma niby 44tkm i na wszystko sa papiery, serwisowany do 37tkm auto z 2001r

kolejne pytanie, czy czasem w 1,3 nie mam sprzegla na linke a w 1,6 jest na hydraulice ?
jezeli tak to co dalej, bo jak wspomnialem w ww dawcy siedzi automat

wojtas20 - 10-10-2008, 10:08

masz hydrauliczne sprzęgło Rafał. :)
Marcin-Krak - 10-10-2008, 12:53

Rafal_Szczecin napisał/a:
silnik ma niby 44tkm i na wszystko sa papiery, serwisowany do 37tkm auto z 2001r


A kiedy masz ostatnią pieczątkę z ASO :?: No i może mimo wszystko warto się dowiedzieć coś o aucie u nich ;)

Doszedłeś do tego, po czym rozróżnić 90 od 103 :?: Tak jak w Cari, o czym pisał wichura w tym temacie czy coś innego :?:

pawela - 10-10-2008, 16:19

Rafi, jeszcze koło zamachowe do załatwienia. Automat ma inne
Cezar - 10-10-2008, 17:10

Rafal czy ten silnik :arrow: http://www.allegro.pl/ite...km_przebie.html :wink:
Rafal_Szczecin - 10-10-2008, 20:36

Cezar napisał/a:
Rafal czy ten silnik http://www.allegro.pl/ite...km_przebie.html


tak a czemu pytasz?

Cezar - 11-10-2008, 01:03

Rafal_Szczecin napisał/a:
a czemu pytasz?

a nic nic :) , bardzo ladny silnik :wink:

Twaróg - 05-11-2008, 11:22

To ja mam jeszcze jedno pytanie odnośnie swapa do CJ0.

Biorąc pod uwagę dane techniczne normalnego Colta CJ0 1.6 16V:

Colt CJ0 1600GLX [66kW-90KM/5500] [137Nm/4000] [10,5s-100km/h] [1050kg]

i porównując je do Colta CA0 1.8 16V:

Colt CA0 1800GTi [103kW-140KM/6500] [167Nm/5500] [7,6s-100km/h] [995kg]

to po swapie silników poniżej w jakiej granicy wahało by się przyśpieszenie w CJ0?

Carisma 1800GDI [90kW-122KM/5500] [174Nm/3750] [10,4s-100km/h] [1250kg]
Galant EA5 2.5 V6 [118kW-161KM/5750] [218Nm/4500] [8,6s-100km/h] [1290kg]

Czy przy 1.8GDI przyspieszenie bedzie identyczne jak przy 1.8 GTI, czy slabsze?
Jak bedzie to wygladalo przy 2.5 V6, da rade zejsc ponizej 6 sekund?

cns80 - 05-11-2008, 11:28

Twaróg napisał/a:
Jak bedzie to wygladalo przy 2.5 V6, da rade zejsc ponizej 6 sekund?
Obawiam się że Ci trakcji zabraknie. Takie wyniki w FWD o małej masie są chyba niemożliwe.
Bartek - 05-11-2008, 11:56

Twaróg napisał/a:
Jak bedzie to wygladalo przy 2.5 V6, da rade zejsc ponizej 6 sekund?


będzie trudno...... 162 km przy nawet 1000 kg masy raczej nie wystarczy...... liczyłbym na wysokie 6 do 100.....

Twaróg - 05-11-2008, 12:02

Rozumiem. W sumie i tak te 2.5 V6 z tego co liczę pociągnęłoby za sobą koszty prawie 2 razy większe niż przy 1.8 z Cari.. i pewnie duzo duzo wiecej roboty. A jak z porównaniem przyśpieszenia CA0 1.8 GTI vs. CJ0 1.8 GDI? CJ0 da sobie rade, czy raczej zostanie w tyle? Z tego co widac GDI ma lepszy moment przy nizszych obrotach, ale mniej KM.
Bartek - 05-11-2008, 12:17

GDi raczej zostanie w tyle, ale będzie się nim przyjemniej poruszało.....

Co do kosztów - podobne, cena samego silnika jest ciut większa, roboty w zasadzie tyle samo (tak samo dużo ;) ).....Silnik 2.5 jest sporo prostszy niż GDi, więc zwiastuję mniej problemów ;)

[ Dodano: 05-11-2008, 12:18 ]
PS. jak koniecznie GDi, to może 2.4 GDi - mam takiego w garażu ;)

Twaróg - 05-11-2008, 12:33

A ja bylem wręcz przekonany ze z 1.8 GDI byłoby mniej roboty, a tu widzę mówisz, że z 2.5 V6 mniej kłopotów to jak najbardziej lepiej ;) Pytanie czy całość łącznie z silnikiem i wszystkimi podzespołami oraz zawiasem, hamulcami oraz tym co potrzebne aby auto śmigało bez zadnych problemów, a robota była wykonana do końca wystarczy 10 tys. zł?

I czy lepiej bedzie szukac silnika i czesci, czy lepiej kupic anglika galanta, a suma bedzie podobna jak przy szukaniu czesci?



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group