[96-02]Colt CJ0 - [ALL] THE ONLY WAY IS SWAP
londolut - 10-10-2008, 06:13
Rafal_Szczecin napisał/a: | obciety na podszybiu | Na pewno wiązki są całe?
2400 to trochę wygórowana cena ale jeśli silnik i skrzynia nie są zarżnięte to myślę, że warto. W końcu dostaniesz całe półosie, jarzma i inne gadżety.
Twaróg - 10-10-2008, 08:53
A jakiż to silnik?
Rafal_Szczecin - 10-10-2008, 09:57
wiazki na 10000000% cale,, bo nawet nie beda ruszane, od tego zacznijmy. aha ale bez skrzynii i chlodnicy ( bo one nie sa mi potrzebne, a skrzynia tam siedzaca to automat )
silnik 1,6 103KM
silnik ma niby 44tkm i na wszystko sa papiery, serwisowany do 37tkm auto z 2001r
kolejne pytanie, czy czasem w 1,3 nie mam sprzegla na linke a w 1,6 jest na hydraulice ?
jezeli tak to co dalej, bo jak wspomnialem w ww dawcy siedzi automat
wojtas20 - 10-10-2008, 10:08
masz hydrauliczne sprzęgło Rafał.
Marcin-Krak - 10-10-2008, 12:53
Rafal_Szczecin napisał/a: | silnik ma niby 44tkm i na wszystko sa papiery, serwisowany do 37tkm auto z 2001r |
A kiedy masz ostatnią pieczątkę z ASO No i może mimo wszystko warto się dowiedzieć coś o aucie u nich
Doszedłeś do tego, po czym rozróżnić 90 od 103 Tak jak w Cari, o czym pisał wichura w tym temacie czy coś innego
pawela - 10-10-2008, 16:19
Rafi, jeszcze koło zamachowe do załatwienia. Automat ma inne
Cezar - 10-10-2008, 17:10
Rafal czy ten silnik http://www.allegro.pl/ite...km_przebie.html
Rafal_Szczecin - 10-10-2008, 20:36
tak a czemu pytasz?
Cezar - 11-10-2008, 01:03
Rafal_Szczecin napisał/a: | a czemu pytasz? |
a nic nic , bardzo ladny silnik
Twaróg - 05-11-2008, 11:22
To ja mam jeszcze jedno pytanie odnośnie swapa do CJ0.
Biorąc pod uwagę dane techniczne normalnego Colta CJ0 1.6 16V:
Colt CJ0 1600GLX [66kW-90KM/5500] [137Nm/4000] [10,5s-100km/h] [1050kg]
i porównując je do Colta CA0 1.8 16V:
Colt CA0 1800GTi [103kW-140KM/6500] [167Nm/5500] [7,6s-100km/h] [995kg]
to po swapie silników poniżej w jakiej granicy wahało by się przyśpieszenie w CJ0?
Carisma 1800GDI [90kW-122KM/5500] [174Nm/3750] [10,4s-100km/h] [1250kg]
Galant EA5 2.5 V6 [118kW-161KM/5750] [218Nm/4500] [8,6s-100km/h] [1290kg]
Czy przy 1.8GDI przyspieszenie bedzie identyczne jak przy 1.8 GTI, czy slabsze?
Jak bedzie to wygladalo przy 2.5 V6, da rade zejsc ponizej 6 sekund?
cns80 - 05-11-2008, 11:28
Twaróg napisał/a: | Jak bedzie to wygladalo przy 2.5 V6, da rade zejsc ponizej 6 sekund? | Obawiam się że Ci trakcji zabraknie. Takie wyniki w FWD o małej masie są chyba niemożliwe.
Bartek - 05-11-2008, 11:56
Twaróg napisał/a: | Jak bedzie to wygladalo przy 2.5 V6, da rade zejsc ponizej 6 sekund? |
będzie trudno...... 162 km przy nawet 1000 kg masy raczej nie wystarczy...... liczyłbym na wysokie 6 do 100.....
Twaróg - 05-11-2008, 12:02
Rozumiem. W sumie i tak te 2.5 V6 z tego co liczę pociągnęłoby za sobą koszty prawie 2 razy większe niż przy 1.8 z Cari.. i pewnie duzo duzo wiecej roboty. A jak z porównaniem przyśpieszenia CA0 1.8 GTI vs. CJ0 1.8 GDI? CJ0 da sobie rade, czy raczej zostanie w tyle? Z tego co widac GDI ma lepszy moment przy nizszych obrotach, ale mniej KM.
Bartek - 05-11-2008, 12:17
GDi raczej zostanie w tyle, ale będzie się nim przyjemniej poruszało.....
Co do kosztów - podobne, cena samego silnika jest ciut większa, roboty w zasadzie tyle samo (tak samo dużo ).....Silnik 2.5 jest sporo prostszy niż GDi, więc zwiastuję mniej problemów
[ Dodano: 05-11-2008, 12:18 ]
PS. jak koniecznie GDi, to może 2.4 GDi - mam takiego w garażu
Twaróg - 05-11-2008, 12:33
A ja bylem wręcz przekonany ze z 1.8 GDI byłoby mniej roboty, a tu widzę mówisz, że z 2.5 V6 mniej kłopotów to jak najbardziej lepiej Pytanie czy całość łącznie z silnikiem i wszystkimi podzespołami oraz zawiasem, hamulcami oraz tym co potrzebne aby auto śmigało bez zadnych problemów, a robota była wykonana do końca wystarczy 10 tys. zł?
I czy lepiej bedzie szukac silnika i czesci, czy lepiej kupic anglika galanta, a suma bedzie podobna jak przy szukaniu czesci?
|
|
|