To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander III Ogólne - całkiem niezły kąt przechyłu...

motif - 02-02-2014, 18:24

mkm napisał/a:

Outlander dla mnie nie powinien istnieć (jestem przeciwnikiem tzw. SUV-ów)
Auto dla żony, żeby bez obawy o felgi podjeżdżała na krawężnik pod przedszkolem i nie musiała śniegu na dojeździe odgarniać, ale nic oprócz tego.



swietnie, to wracaj teraz na forum Pajero, towarzystwa wzajemnej adoracji. :finga:

mitsu00 - 02-02-2014, 18:27

krzychu napisał/a:
regon napisał/a:

http://www.youtube.com/watch?v=qlLdJTdPLPM


Pewnie się Was posłuchał i wyłączył ESP :finga:

Az ciekawy jestem co tam mu druzja w komentach napisali...? Ogarnia ktos? A tak na marginesie: czemu przednie kola momentu nie przejely, tylko tylne mielily i mielily?

motif - 02-02-2014, 18:27

krzychu napisał/a:
regon napisał/a:

http://www.youtube.com/watch?v=qlLdJTdPLPM


Pewnie się Was posłuchał i wyłączył ESP :finga:


no wlasnie, a poza tym jak juz wspomnialem trzeba umiec jezdzic i miec wlasciewe opony...
Jezeli regon mysli ze ten kierowca lepiej by sobie poradzil w Pajero to sie myli.

mkm - 02-02-2014, 18:28

motif, grzeczniej i ze zrozumieniem proszę :wink:
krzychu - 02-02-2014, 18:37

mitsu00 - włącz sobie w HD. Lewe przednie koła i prawe tylne kręcie w najlepsze jak to w każdym otwartym mechanizmie różnicowym..... Tak samo PIV zakręci radośnie przednim kołem bo nie ma tam blokady. Jak wyłączysz ESP i nie starczy blokady tylnego dyfra (bo akurat tylne koła będą miały za mała przyczepność - np wjeżdżając na kołyskę w dół i próbie wycofania lub przodem lub do góry kołyską - są takie próba na filmie z pierwszej strony wbrew pozorom PIV też mogła by na którejś polegnąć jakby ktoś chciał pokazać, że PIV też nie da rady, a OIII da) to też nie wyjedziesz (bez ESP)... Trzeba było włączyć ESP to by przyhamowało te koła jak na filmie z pierwszej strony.
regon - 02-02-2014, 18:39

motif napisał/a:
no wlasnie, a poza tym jak juz wspomnialem trzeba umiec jezdzic i miec wlasciewe opony...

Jezeli regon mysli ze ten kierowca lepiej by sobie poradzil w Pajero to sie myli.


człowieku ogarnij się, co ty wiesz o outku? Proszę przedstaw swoje doświadczenie, wiek a nie tylko puste teksty i cudze filmiki - inaczej nie jesteś partnerem do rozmowy. na tym kończę nudną konwersację z tobą.

mitsu00 - 02-02-2014, 18:43

krzychu napisał/a:
mitsu00 - włącz sobie w HD. Lewe przednie koła i prawe tylne kręcie w najlepsze jak to w każdym otwartym mechanizmie różnicowym..... Tak samo PIV zakręci radośnie przednim kołem bo nie ma tam blokady. Jak wyłączysz ESP i nie starczy blokady tylnego dyfra (bo akurat tylne koła będą miały za mała przyczepność - np wjeżdżając na kołyskę w dół i próbie wycofania - jest taka próba na filmie z pierwszej strony) to też nie wyjedziesz (bez ESP)... Trzeba było włączyć ESP to by przyhamowało te koła jak na filmie z pierwszej strony.
Racja. Maly ekranik ajfona 5 winnym jest :mrgreen:
Lucas123w - 02-02-2014, 18:50

Kod:
Samochód sportowo-użytkowy (ang. Sport Utility Vehicle, SUV); rodzaj samochodu, który łączy cechy luksusowego samochodu osobowego i terenowego. SUV od samochodu terenowego różni się tym, że może, ale nie musi, radzić sobie w terenie i zawsze zapewnia wysoki komfort podróżowania, w przeciwieństwie do spartańsko wyposażonych i czasem twardo zawieszonych aut terenowych, jak np. Land Rover Defender.


Taka formułka dla przypomnienia co to SUV jest :D

Z tym luksusem trochę przegięli :P

PS. Dla dociekliwych Link

motif - 02-02-2014, 18:50

ok, kilka osob jest juz dodanych do ignore listy i sie uspokoilo troche, szkoda ze tak malo maja do powiedzenia osoby ktore wlasciwie maja najnowszego outlandera ...
loczek - 02-02-2014, 18:55
Temat postu: Co zrobić jeśli OII utknął w głębokim sniegu ??
W tych sprawach jestem zielony. jeśli samochód utknął w głębokim śniegu, co wtedy robić.

Jak ruszać z manulaną skrzynią biegów.. Wielokrotnie przy gwałtownym ruszaniu auto gasnie. Czy ruszać na półsprzęgle??
Co robić z tymi dwoma guzikami do załączania lub wyłączania systemów nawet nie wiem jak one sie nazywają i do czego sa przeznaczone po lewej stronie pod kierownicą.??
Jak ustawić pokrętło ustawienia trybów pracy??


Proszę o jasne wyjaśnienia i porady.

mitsu00 - 02-02-2014, 19:00
Temat postu: Re: Co zrobić jeśli OII utknął w głębokim sniegu ??
loczek napisał/a:
W tych sprawach jestem zielony. jeśli samochód utknął w głębokim śniegu, co wtedy robić.

Jak ruszać z manulaną skrzynią biegów.. Wielokrotnie przy gwałtownym ruszaniu auto gasnie. Czy ruszać na półsprzęgle??
Co robić z tymi dwoma guzikami do załączania lub wyłączania systemów nawet nie wiem jak one sie nazywają i do czego sa przeznaczone po lewej stronie pod kierownicą.??
Jak ustawić pokrętło ustawienia trybów pracy??


Proszę o jasne wyjaśnienia i porady.
Nigdy na polsprzegle bo je szybciej niz myslisz zjarasz, a w MIVEC:u kosztuje nowe mega mamony. Nawet nie chcesz wiedziec ile. Generalna zasada przy ruszaniu zw glebokim sniegu czy piachu to calkowicie wylaczyc ESP i zalaczyc tryb LOCK. Jesli auto nadal mieli i nie znajdujesz sie na wzniesieniu (jesli tak to wycofaj i sprobuj ponownie uzywajac moment obr) to nie pozostaje nic niz wziac lopate i odkopac kola. Tansze to niz przypalenie sprzegla (smierdzi wtedy stara kapusta i skarpetami)
krzychu - 02-02-2014, 19:02

Pierwsze to nie dopuszczać do takiej sytuacji :P

Druga sprawa gasło z włączonym ESP czy bez? Można spróbować wyłączyć ESP i ruszyć ogniem, pokrętło na LOCK. Może do tyłu da radę... Ale jak jechałeś i się zatrzymałeś przez śnieg to z dużą dozą prawdopodobieństwa można stwierdzić, że pora iść po ciągnik....

mitsu00 - 02-02-2014, 19:07

krzychu napisał/a:
Pierwsze to nie dopuszczać do takiej sytuacji :P

Druga sprawa gasło z włączonym ESP czy bez? Można spróbować wyłączyć ESP i ruszyć ogniem, pokrętło na LOCK. Może do tyłu da radę... Ale jak jechałeś i się zatrzymałeś przez śnieg to z dużą dozą prawdopodobieństwa można stwierdzić, że pora iść po ciągnik....
Raz mi sie to zdazylo w Alpach na b stromym podjezdzie do kwatery po intensywnych opadach. Lancuchy pomogly wtedy.
regon - 02-02-2014, 19:08

krzychu napisał/a:
pora iść po ciągnik....

albo załączyć łopatę, jak już zawiodło wyłączenie ESP i załączenie lock-a a po ciągnik daleko.

Nie dotyczy super kierowców w octavkach.

motif - 02-02-2014, 20:06

w sumie moze to i dobrze ze sie rozpetala taka burza bo sie forum ozywilo, inaczej wygladalo jakby wymieralo powoli...


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group