To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[07-XX]Lancer CYxA Techniczne - Falujące obroty - Lancer CYxA

torpi - 25-11-2014, 22:50

Rozumiem, ale jeżeli wiedzą, że coś takiego się dzieje, a nie każdy jeździ po 3tys km rocznie :axe: to po kiego grzyba decyzja by gaz montować;/ jaki jest przypuszczalny koszt naprawy :evil:
mjsystem - 25-11-2014, 23:02

torpi napisał/a:
jaki jest przypuszczalny koszt naprawy
To nie naprawa. To zwykła regulacja. Każdy tak ma. :wink: Temat gazu i obsługi masz tu:
http://forum.mitsumaniaki...37991&start=945
Tam masz podane ceny, jakie płacili inni użytkownicy lancerów. :wink: Sprawdź jeszcze szklanki, czy nie są wypalone. Cóż, taki urok gazu w tym aucie.

torpi - 25-11-2014, 23:08

mjsystem napisał/a:
torpi napisał/a:
jaki jest przypuszczalny koszt naprawy
To nie naprawa. To zwykła regulacja. Każdy tak ma. :wink: Temat gazu i obsługi masz tu:
http://forum.mitsumaniaki...37991&start=945
Tam masz podane ceny, jakie płacili inni użytkownicy lancerów. :wink: Sprawdź jeszcze szklanki, czy nie są wypalone. Cóż, taki urok gazu w tym aucie.



A poleciłby mi ktoś serwis bo niestety zapewne w ASO będę musiał to zrobić. Najbliżej siebie mam MITCAR ale nie umiem się o nich wypowiedzieć. Jakieś propozycje?
Jeszcze jedno czy ktoś orientuje się jak gwarancja będzie uwzględniana w przypadku innych usterek, jeżeli pojechałbym to zrobić gdzieś poza serwis.

mjsystem - 25-11-2014, 23:16

torpi napisał/a:
Jakieś propozycje?

na forum regionalnym takie pytanie odniesie większy skutek. Spytaj tu:
http://forum.mitsumaniaki...3118ad9#1324290

[ Dodano: 25-11-2014, 23:18 ]
Tu masz opis serwisów ASO w Polsce:
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewforum.php?f=84

Trik - 26-11-2014, 22:46

mjsystem napisał/a:
Taki chyba jest interwał serwisowy? 40-50 tysięcy kilometrów?

Interwał sprawdzania luzow bez gaziuuu jest 100Kkm.

Silverrr - 23-12-2014, 22:59

Koledzy i koleżanki... Moje falowania obrotów ustały. Szczególnie zauważalne były w niższych temperaturach w okresie jesienno-zimowym. Rok temu wymieniałem świece zapłonowe - zero rezultatu. Niedawno wymieniłem akumulator... i Lancer odpala jak junior do zabawek w przedszkolu. Nie twierdzę, że jest to lekarstwo :) Mówię jak u mnie się stało :)
MitsuLancerNT - 07-01-2015, 17:45
Temat postu: Check Engine: Przerwy zapłonu w 4 cylindrze, falujące obroty
Witam!
Od kilku miesięcy mam problem z Check Engine. Mianowicie wyskakuje co jakiś czas (ostatnio często) błąd i komputer pokazuje "przerwy zapłonu w cylindrze czwartym". Mechanik przeczyścił przepustnicę, wymienił świece, pozamieniał cewki i nadal jest to samo. Skasuje błąd i po około 100 km wyświetla się ponownie. Generalnie nie sprawia większych problemów podczas jazdy, jednak na biegu jałowym obroty falują w zakresie +/- 100 obrotów/min. - niedużo, ale zauważalne, dodatkowo, czasem auto gaśnie przełączając z jałowego na wsteczny (automat CVT).
Miał ktoś może podobny problem? Albo wie co może być przyczyną? Mechanik już powoli ręce rozkłada, a mi nerwy się kończą. Dodam, że na PB i LPG to samo jest.

Z góry dziękuję!
Paweł

RalfPi - 07-01-2015, 20:02

słowo klucz - LPG...
A regulowałeś Panie Pawle luzy zaworowe?
Moim zdaniem, to przejaw skasowanych luzów - jest o tym obszerny wątek:
regulacja luzów

MitsuLancerNT - 07-01-2015, 21:53

Dzięki za sugestię. Oprócz przeglądów, wymiany filtrów i innych standardowych rzeczy związanych z LPG nic nie regulowałem...Początkowo jak wybijał Check to pokazywał "ubogą mieszankę", potem "uboga mieszanka" i "przerwy zapłonu w cylindrze 4", potem same "przerwy"
Ile taka przyczyna może kosztować? Ta regulacja jest spowodowana LPG, czy generalnie upływem czasu? Bo jak pisałem na PB robi to samo.

lancer2009 - 07-01-2015, 21:58

Ja mam taki problem że wyskakuje mi co jakiś czas ale nie zwracam na to uwagi mówili mi ze skoro mam LPG nie powinienem wygrzebywać innym problemów, LPG w tych autach jest czuły i od razu pokaże błąd.
RalfPi - 07-01-2015, 22:21

MitsuLancerNT napisał/a:
Dzięki za sugestię. Oprócz przeglądów, wymiany filtrów i innych standardowych rzeczy związanych z LPG nic nie regulowałem...Początkowo jak wybijał Check to pokazywał "ubogą mieszankę", potem "uboga mieszanka" i "przerwy zapłonu w cylindrze 4", potem same "przerwy"
Ile taka przyczyna może kosztować? Ta regulacja jest spowodowana LPG, czy generalnie upływem czasu? Bo jak pisałem na PB robi to samo.

Musisz poszukać w dziale techiczne.
Sprawdzenie luzów to jakieś 180zł w ASO + uszczelka pod pokrywę zaworów (50zł).
Regulacja jest normalną czynnością serwisową w tych silnikach..
Koszt rzędu 0-1000zł.

MitsuLancerNT - 07-01-2015, 22:21

Gdyby to była tylko kontrolka to ok, ale falujące obroty zaczynają mnie mocno niepokoić no i fakt, że zdarza się, że automat gaśnie z powodu niskich obrotów też nie pomaga..

Dzięki RalfPi za informację!
Mechanik poza ASO powinien sobie z tym poradzić tak?

RalfPi - 07-01-2015, 22:30

Ze sprawdzeniem 100%, ale ja bym oddał do ASO.
MitsuLancerNT - 07-01-2015, 22:34

Mam dosyć zaufanego i zdolnego mechanika, także póki co podjadę do Niego, bo już wstępnie się umówiłem, żeby mu zostawić auto na dłużej, być może miał to w planach, aby sprawdzić. Szczerze mówiąc, byłem raz w ASO i tak się naciąłem, że jeśli mnie nie zmusi, to omijam szerokim łukiem..
RalfPi - 07-01-2015, 22:53

Tak -każdy ma różne doświadczenia - zaletą ASO jest to, że mają manualne i jakieś doświadczenie z tym konkretnym modelem.
Daj znać co wyszło.
Pozdrowienia.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group