Outlander III Ogólne - OIII facelift
nasa1 - 11-04-2014, 22:29
Jackie napisał/a: | Hehe, niee żadnych wiecej marek a przynajmniej nie w motoryzacji. Mam nowy projekt na oku i ma niewiele wspólnego z samochodem:)
Kiedyś myślałem o Maździe ale mi przeszło; )
Pozdrawiam |
Myslę Jckie, że dyskusja zabrnela za daleko. Troszle poprzez nasze ambicje, a troszkę przez obce. Proponuję zakopać topór
JCH - 13-04-2014, 17:40
Kilka informacji na temat faceliftingu Outlandera http://moto.pl/MotoPL/1,88389,15740520.html
Ciekawostka:
OIII jeżdżą jako samochody firmowe kolarskiego zespołu Lampre Merida.
Komandor - 14-04-2014, 17:30
Nadal wygląd d... nie urywa ale jest już bardziej wyrazisty i (chyba) bardziej akceptowalny dla potencjalnych klientów. Najbardziej w O3 drażnił mnie "płaski" profil błotników a teraz z czarnymi wstawkami prezentuje sie dużo lepiej.
grzes - 17-04-2014, 15:42
Trochę dziwny ten lift dla wersji 2wd Intense+, ma dołożone parę fajnych rzeczy (kamera, felgi 18, ksenony) a jednocześnie zabrano przyciemniane szyby z tyłu i kolorowy wyświetlacz LCD w porównaniu do Intensa 2013
http://otomoto.pl/mitsubi...-C32876700.html
Rok z Bagien - 06-05-2014, 21:19
Chyba trwa ofensywa Mitsu na O III.
https://www.mitsubishi.pl...rsja-limitowana
Jak dla mnie oferta bomba.
Jeśli ktoś nie potrzebuje 4x4, ale SUVa z bezproblemową wolnossącą benzynką, to za 90 kPLN ma wszystko czego dusza zapragnie (zenony, Fosgate, system bezkluczykowy, ledy.. ).
Bulbo - 09-05-2014, 13:40
Tylko pytanie po co komu taki samochód , jeżeli jest pozbawiony jedynych atutów jakie ma Mitsu nad konkurencją
Grimm - 09-05-2014, 18:38
Rok z Bagien napisał/a: | Chyba trwa ofensywa Mitsu na O III.
https://www.mitsubishi.pl...rsja-limitowana
Jak dla mnie oferta bomba.
Jeśli ktoś nie potrzebuje 4x4, ale SUVa z bezproblemową wolnossącą benzynką, to za 90 kPLN ma wszystko czego dusza zapragnie (zenony, Fosgate, system bezkluczykowy, ledy.. ). |
Też tak myślałem dopóki nie wsiadłem do niego u dilera - generalnie golas. Szyby el.tylko z przodu,napęd na 2 , fis do połowy, klima ręczna i generalnie gdybym go chciał doposażyć to lepiej się opłaca wziąć Instyle NAVI 3D bo naprawdę za tą wersję można sporo utargować..
Jackie - 10-05-2014, 10:10
losdamianos napisał/a: | Szyby el.tylko z przodu,napęd na 2 , fis do połowy, klima ręczna |
Obawiam się, że pomyliłeś auta. Samochód za 89 000 ma nie tylko klimę automatyczną dwustrefową ale również kamerę cofania, felgi 18", ksenony i sprzęt Rockford Fosgate
Pozdrawiam
marrok - 10-05-2014, 10:16
losdamianos napisał/a: | Rok z Bagien napisał/a: | Chyba trwa ofensywa Mitsu na O III.
https://www.mitsubishi.pl...rsja-limitowana
Jak dla mnie oferta bomba.
Jeśli ktoś nie potrzebuje 4x4, ale SUVa z bezproblemową wolnossącą benzynką, to za 90 kPLN ma wszystko czego dusza zapragnie (zenony, Fosgate, system bezkluczykowy, ledy.. ). |
Też tak myślałem dopóki nie wsiadłem do niego u dilera - generalnie golas. Szyby el.tylko z przodu,napęd na 2 , fis do połowy, klima ręczna i generalnie gdybym go chciał doposażyć to lepiej się opłaca wziąć Instyle NAVI 3D bo naprawdę za tą wersję można sporo utargować.. |
O czym ty piszesz? Jak nie widzialność, to się nie wypowiadaj i nie wprowadzaj w błąd ludzi. Ja byłem u swego dealera i widziałem ten samochód na żywo, szyby są elektryczne przód i tył, ma klimę automatyczną dwu strefową, nie wiem o co chodzi z tym "FIS do połowy".
Ogólnie wersja City Style różni się od wersji Intese Plus z diesla następującymi elementami:
- brak przyciemniania szyb
- brak nakładek na nadkola
- srebrne felgi zamiast srebrno czarnych
- inne zegary
- brak srebrnych nakładek na zderzaki z przodu i z tyłu
- z tyłu zwykłe lampy a nie led
- w środku nie ma chromowanych klamek
- nie ma czujnika deszczu
- w bagażniku nie ma dodatkowych siedzeń/schowków, jest plaska podłoga
Dla mnie alternatywa kombi w benzynie, ilość miejsca większa, widoczność lepsza, nie zostawisz zderzaka na krawężniku i normalny silnik, a nie turbo z bezpośrednim wtryskiem. Jest nadzieja że pojeździ bezawaryjnie a i pewnie znajdą się amatorzy na wstawienie LPG bo nie ma w/w cudów techniki.
krzychu - 10-05-2014, 11:27
marrok napisał/a: | i pewnie znajdą się amatorzy na wstawienie LPG bo nie ma w/w cudów techniki. |
A w tym silniku jest regulacja luzów zaworowych śrubkami? Jeśli tak to LPG będzie tańsze w eksploatacji niż w starszych MIVEC-ach gdzie trzeba było regulować szklankami....
Rok z Bagien - 10-05-2014, 11:39
marrok napisał/a: | Dla mnie alternatywa kombi w benzynie, ilość miejsca większa, widoczność lepsza, nie zostawisz zderzaka na krawężniku i normalny silnik, a nie turbo z bezpośrednim wtryskiem. Jest nadzieja że pojeździ bezawaryjnie a i pewnie znajdą się amatorzy na wstawienie LPG bo nie ma w/w cudów techniki. |
Mam identyczne zdanie. A wyposażenie uważam za naprawdę satysfakcjonujące.
Krok w dobrym kierunku.
No i w końcu drgnęły słupki sprzedaży. W kwietniu to 224 sztuki. Najwięcej od początku roku i najwięcej spośród innych modeli koncernu.
Niestety konkurencja trochę ucieka, RAV4 to ponad 600 sztuk w kwietniu.
Barti123 - 12-05-2014, 11:03
marrok napisał/a: | losdamianos napisał/a: | Rok z Bagien napisał/a: | Chyba trwa ofensywa Mitsu na O III.
https://www.mitsubishi.pl...rsja-limitowana
Jak dla mnie oferta bomba.
Jeśli ktoś nie potrzebuje 4x4, ale SUVa z bezproblemową wolnossącą benzynką, to za 90 kPLN ma wszystko czego dusza zapragnie (zenony, Fosgate, system bezkluczykowy, ledy.. ). |
Też tak myślałem dopóki nie wsiadłem do niego u dilera - generalnie golas. Szyby el.tylko z przodu,napęd na 2 , fis do połowy, klima ręczna i generalnie gdybym go chciał doposażyć to lepiej się opłaca wziąć Instyle NAVI 3D bo naprawdę za tą wersję można sporo utargować.. |
O czym ty piszesz? Jak nie widzialność, to się nie wypowiadaj i nie wprowadzaj w błąd ludzi. Ja byłem u swego dealera i widziałem ten samochód na żywo, szyby są elektryczne przód i tył, ma klimę automatyczną dwu strefową, nie wiem o co chodzi z tym "FIS do połowy".
Ogólnie wersja City Style różni się od wersji Intese Plus z diesla następującymi elementami:
- brak przyciemniania szyb
- brak nakładek na nadkola
- srebrne felgi zamiast srebrno czarnych
- inne zegary
- brak srebrnych nakładek na zderzaki z przodu i z tyłu
- z tyłu zwykłe lampy a nie led
- w środku nie ma chromowanych klamek
- nie ma czujnika deszczu
- w bagażniku nie ma dodatkowych siedzeń/schowków, jest plaska podłoga
Dla mnie alternatywa kombi w benzynie, ilość miejsca większa, widoczność lepsza, nie zostawisz zderzaka na krawężniku i normalny silnik, a nie turbo z bezpośrednim wtryskiem. Jest nadzieja że pojeździ bezawaryjnie a i pewnie znajdą się amatorzy na wstawienie LPG bo nie ma w/w cudów techniki. |
Ja mam gaz założony w swoim misku i już przejechałem 25tys i nic sie nie dzieje wszystko gra
Rok z Bagien - 05-07-2014, 11:33
Jackie napisał/a: | Oczywiście nie bronię tezy, że OIII sprzedaje się tak dobrze jak poprzednik (OII był liderem rynku ale to było związane z jego ceną) niemniej przy nowych cenach bardzo optymistycznie patrzę na ten model |
No cóż, 60 sztuk w czerwcu.
Boję się, że to jednak nie kwestia ceny. Bo ta już nie odbiega od konkurencji. Problem tkwi chyba jednak w wyglądzie i słabych jednostkach napędowych.
Dealerzy robią już cuda, by uatrakcyjnić wygląd O III, a to obszywają fotele skórą na swój koszt, a to kładą folię na dach (ostatnio widziałem czarnego z białą folią na dachu - ala Evoque).
A i tak nie pomaga.
Nawet dużo droższy Pajero sprzedał się w ilości 50 sztuk. A było nie było (i Sport i Pajero), nie są to najnowsze modele.
borsak1 - 07-07-2014, 08:09
150 KM do takiej budy to zdecydowanie za mało, 150 może ciągnąć lancera nie Outlandera. Dodatkową sprawą jest wygląd, ale to już było ustalone kwestia gustu, aczkolwiek niewielki procent ma tak mocno "designerskie" gusta jak OIII.
KowaliK - 12-08-2014, 09:23
Promocje i lifting chyba powoli zaczynają działać, bo... wczoraj widziałem aż 3 - słownie: TRZY - sztuki nowego Outlandera! Szok! Wszystkie po lifcie, z bocznymi nakładkami na nadkolach i felgami 18" jak z PHEV'a. Szału nie ma, ale wygląda to już jako-tako.
|
|
|