MMC Car Poland & Dilerzy Mitsubishi - Ceny serwisu w ASO - za wysokie? 
						
												 Hubeeert - 11-09-2014, 14:25
 
  	  | rezon napisał/a: | 	 		  | Ale Ty broniąc wszystkich ASO też chyba nie robiłeś żadnych badań rynku ani testów jakości ich usług. Byłeś chociaż w 4 ASO Mitsubishi ze swoim autkiem?  | 	  
 
Jest lepiej - mam przyjemność naprawiać samochody Mitsubishi pogwarancyjne i nasłuchac się opinii na temat ASO. Więcej niż czterech.
 
Uważam też, że moja opinia jest bardziej miarodajna niż Twoja bo ja fizycznie jestem w stanie stwierdzić co i jak jest zrobione, a Ty bazujesz tylko na tym co przeczytasz i swoich wspomnieniach związanych z jednym egzemplarzem. Mało tego - twoja opinia o jednym z serwisów - tym 'wzorcowym" nie jest w żadnym wypadku miarodajna bo nie miałeś okazji być tam więcej niż jeden raz a jednokrotna próba z założenia miarodajna nie jest.
 
 
W pozostałych ASO byłeś ile razy?
 
 
 	  | rezon napisał/a: | 	 		  | 1350 czy 550 to więcej niż 350.  | 	  
 
Za jaki zakres pracy?
 
 
Istotne w Twojej wypowiedzi jest to, że ASO Mitsubishi na skutek poziomu cen części i konstrukcji samochodu musi za przegląd skasowac więcej niż ASO Skody. Ale winy ASO w tym nie ma.
 
 
Powtórzę jeszcze jedną pomijaną przez Ciebie kwestię - odsetek źle (lub niestarannie) wykonanych przeglądów nie może być wyższy niż - po szczegóły odeślę Cię do MMC Car Poland lub jakiegos dilera - bo jeżeli będzie to ASO straci autoryzację a takie przypadki już w Polsce były.
												 Patel - 20-10-2014, 19:38 Temat postu: Serwis w Mitsubishi Plichta Ja byłem pierwszy raz na serwisie, próbowano mnie oszukać, wmówić ze części które oferuje ASO "1500A098 - Filtr powietrza - Mitsubishi L200" przykład nie są do tego samochodu i nie mam pewności czy filtr paliwa został wymieniony. Pan Mirosław który kierował moim zleceniem zwalał winę na mechanika (tylko ze on dostaje zlecenie i listę części ). 
 
A i oczywiście o zniżkach, o których rozmawialiśmy przez telefon nie istniały były fikcja, także czuje sie oszukany i nie wiem czy warto tam jeździć tylko po pieczątkę. 
 
A jest jeszcze kwestia prac, koło mawiało być wyważone, geometria i zbieżność sprawdzona, a złego zrobiono tylko geometrię skasowano 200 zł i wnotatkach zapisano resztę czynności. Dziękuje.
												 rezon - 23-10-2014, 15:16
 
  	  | Hubeeert napisał/a: | 	 		  | Powtórzę jeszcze jedną pomijaną przez Ciebie kwestię - odsetek źle (lub niestarannie) wykonanych przeglądów nie może być wyższy niż - po szczegóły odeślę Cię do MMC Car Poland lub jakiegos dilera - bo jeżeli będzie to ASO straci autoryzację a takie przypadki już w Polsce były | 	   A MMC robi badania jakości pracy serwisów - bo nie pamiętam aby przez 4 lata ktoś mnie niepokoił telefonami i był zainteresowany czymkolwiek....
												 Bartek - 23-10-2014, 15:33
  rezon, chyba podałeś zły nr telefonu - do teścia dzwonili po każdej wizycie w ASO
												 Hubeeert - 23-10-2014, 15:54
  Do mnie również.
												 rezon - 23-10-2014, 16:40
  do mnie ani razu
												 Juiceman - 23-10-2014, 16:51
  Rezon Ty jesteś na czarnej liście u nich xD. Do mnie dzwonili nawet po promocyjnym przeglądzie   
												 Uwex - 23-10-2014, 18:00
  Telefon po każdej wizycie.
												 Grimm - 24-10-2014, 08:13
  Nie wiem jak jest w Mitsubishi ale wcześniej miałem Alfe 159 i po każdej wizycie w ASO po ok 14 dniach miałem telefon z...Włoch     
 
Pani łamliwym Polskim pytała o szczegóły naprawy , koszty itd.
												 rezon - 24-10-2014, 13:13
 
  	  | Juiceman napisał/a: | 	 		  | Rezon Ty jesteś na czarnej liście u nich xD. Do mnie dzwonili nawet po promocyjnym przeglądzie   | 	   pewnie masz rację    Ale jak dzwonią to tak powinno być  
												 elektri - 27-10-2014, 09:05
  Witam
 
 
Czy oszukują, nie będę się wypowiadał, bo póki co mam z sobą tylko jeden przegląd (pierwszy po 20 000km). Dzwonili do mnie zarówno z serwisu, jak i agencji na zlecenie MMC.
 
Pani z serwisu oprócz wypytania o odczucia, zagłębiała się we wszystkie zgłoszone "usterki".
 
Nie ominęła zapisu "końcówka patentowa do kół w konsoli środkowej".... 
 
Musiałem się gęsto tłumaczyć co się tam uszkodziło...      
 
 
Na koniec bardzo prosiła, że jak zadzwonią z MMC, żebym jej telefon powiązał z "dzwonieniem z warsztatu".
 
Co oznacza, że nie dość że dzwonią, to jeszcze są z tego rozliczani....
												 Jackie - 27-10-2014, 09:55
 
  	  | elektri napisał/a: | 	 		  Na koniec bardzo prosiła, że jak zadzwonią z MMC, żebym jej telefon powiązał z "dzwonieniem z warsztatu". 
 
Co oznacza, że nie dość że dzwonią, to jeszcze są z tego rozliczani.... | 	  
 
Ano są    A poza tym informacja zwrotna najbardziej służy nam, jak klient nie będzie chciał wrócić to zwyczajnie nie zarobimy a brak kasy jest szalenie silnym motywatorem do wykonania telefonu    
 
Pozdrawiam
												 rezon - 27-10-2014, 21:52
  To skoro tak powszechnie dzwonią to chyba wiem dlaczego nie dzwonili do mnie - o przekazanie zgłoszenia prosiłem ASO Rzeszów    Pewnie "zapomnieli"   
												 Hubeeert - 28-10-2014, 16:13
  Możliwe, że wystarczyła lektura Twoich postów na Forum  
												 rezon - 29-10-2014, 08:18
  a czytają? To gdzie laurka za istotny wkład w budowanie wiedzy o poziomie jakości obsługi ASO Mitsubishi? A gdzie medal za wytrwałość w budowaniu sprawiedliwości społecznej socjalistycznej ojczyzny? A nie, sorki "socjalistycznej" już było i na razie jeszcze trochę przed nami. Ale już UE się postara  
												 
					 | 
				 
				
  |  
			 
		 |