To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Avance GDI

deejay - 18-01-2016, 22:27

booohal napisał/a:
Bo takim jeździłem. Elastyczny, dynamiczny, śmieszne spalanie w trasie.


Wszystko w temacie :wink: Jesli dbasz i lejesz dobre paliwo ryzyko awarii ukł. wysokiego ciś. jest mało prawdopodobne . Serwisuje i dbam o ich dobry stan ok 8 szt GDI i żadne nie sprawia problemów , każdy jezdzi zadowolony :wink:


Ps: szukam takich felg :P

Tomek - 18-01-2016, 23:35

deejay napisał/a:
Ps: szukam takich felg :P


ile dajesz?

zdaje się, że takie mam

Hugo - 19-01-2016, 07:51

deejay napisał/a:
szukam takich felg
Ale brzydkie :P
Sunderland86 - 19-01-2016, 08:26

http://allegro.pl/mitsubi...5903781454.html

http://allegro.pl/mitsubi...5903781308.html

http://allegro.pl/2-felgi...5393134146.html

http://allegro.pl/felgi-a...5915778647.html

http://allegro.pl/mitsubi...5232500451.html

http://allegro.pl/mitsubi...5120926316.html

http://allegro.pl/mitsubi...5193910781.html

http://allegro.pl/alufelg...5037211106.html

:mrgreen:

deejay - 19-01-2016, 09:34

Wiem że jest sporo na All..., ale może ktoś z forumowiczów ma ;-)
mouseman - 20-01-2016, 22:53

No to jak DJ kupił GDi czekam na pierwsze mody w Galach z 2.5 na 2.4 8)
wyderka - 20-01-2016, 23:09

Macie chłopaki





tak wygląda ten temat

apg2312 - 20-01-2016, 23:13

Przydatna rzecz, żeby klemy zabezpieczyć :lol:
sveno - 21-01-2016, 06:41

booohal napisał/a:
Elastyczny, dynamiczny, śmieszne spalanie w trasie.
Z opinii klubowiczów słyszałem co innego jeżeli chodzi o spalanie, a co do dynamiki to powiedzmy że się zgodzę.
Dorzucić do tej opinii trzeba awaryjność (pompa WC i przypustnica) i niegazowalność (w rozsądnych pieniądzach)
Żeby jako tako pracowal trzeba przy nim sporo pracy, dlatego nazywam go silnikiem specjalnej troski.

MichciuGT - 21-01-2016, 18:45

sveno napisał/a:
słyszałem co innego jeżeli chodzi o spalanie

Wiadomo że nie jest to diesel, ale w trasie jest dobrze jak na silnik 1.8, pod warunkiem nie przekraczania 120km/h i świeci się kontrolka eco, przy czym komputer może zaniżać spalanie ok. 1l/100km więc 7l/100km przy 120km/h jest bardziej realne niż to co na pierwszej stronie ;)
Ps. Jazda z górki się nie liczy :P
sveno napisał/a:
Dorzucić do tej opinii trzeba awaryjność (pompa WC i przypustnica)

Jeśli nie dbało się o jedno i drugie to jest awaryjny, jednak gdy wymienia się filtry paliwa i czyści przepustnicę to występowanie awarii powinno być bardzo rzadkie (występujące z winy niedokładniej produkcji).
sveno napisał/a:
niegazowalność (w rozsądnych pieniądzach)

Jak najbardziej potwierdzam, szkoda że podczas produkcji nie pomyśleli o możliwości zasilania silnika LPG.

A pro po felg, może nie są najpiękniejsze, ale pasują do ogólnego kształtu fabrycznej carismy i są aerodynamiczne...

sveno - 21-01-2016, 19:21

MichciuGT napisał/a:
więc 7l/100km przy 120km/h jest bardziej realne niż to co na pierwszej stronie ;)
też mi wynik. Jeden jedyny raz jeździłem Galantem po autostradzie na benzynie, prędkości w granicach 130-140km/h 3 osoby na pokładzie i pełny bagażnik. Spalanie 7.74l/100km z całego baku, liczone z dystrybutora nie z kompa. Nieźle jak na silnik 2,5 a z tego co pamiętam to deejay robił masakrycznie niższe spalania i to gazu w swoim V6, także dupa a nie ekonomiczny jest ten GDI.

MichciuGT napisał/a:
jednak gdy wymienia się filtry paliwa i czyści przepustnicę to występowanie awarii powinno być bardzo rzadkie
czyli potwierdziłeś moje słowa: silnik specjalnej troski. W normalnym silniku nikt się nie bawi w czyszczenie przypustnicy (no może entuzjaści)

MichciuGT napisał/a:
szkoda że podczas produkcji nie pomyśleli o możliwości zasilania silnika LPG.
zbędny sarkazm. W polskich realiach jest to poważny minus i nie możesz temu zaprzeczyć. Zakładam, że w 2.0 też nikt nie myślał, że w przyszłosci te silniki będą jeździły na LPG.

A na koniec miłośnikom, entuzjastom i fanatykom GDI polecam odpowiedzieć sobie na jedno ważne pytanie: skoro to taki super silnik to czemu Mitsu nie rozwijał go dalej? Jakoś do 2003 (?) te silniki byłe jeszcze montowane, później już tylko wtrysk pośredni wielopunktowy.

mkm - 21-01-2016, 20:51

sveno napisał/a:

A na koniec miłośnikom, entuzjastom i fanatykom GDI polecam odpowiedzieć sobie na jedno ważne pytanie: skoro to taki super silnik to czemu Mitsu nie rozwijał go dalej? Jakoś do 2003 (?) te silniki byłe jeszcze montowane, później już tylko wtrysk pośredni wielopunktowy.

Tu akurat odpowiedź jest prosta - uwalili japończyków ekologią :mrgreen:

Sama idea wtrysku bezpośredniego jest znana od lat.
Pierwsze auta z silnikami z bezpośrednim wtryskiem to chyba końcówka lat 50-tych :wink:

sveno - 21-01-2016, 21:02

mkm napisał/a:
Tu akurat odpowiedź jest prosta - uwalili japończyków ekologią :mrgreen:
przecież bezpośredni wtrysk gwarantuje mniejszą emisję związków azotu, skoro pali mniej to i CO2 też powinno być mniej :)

mkm, rozwiń myśl. Jakieś źródła?

mkm - 21-01-2016, 21:20

sveno, żródłem jest moja pamięć :D
Ty piszesz o dzisiejszych realiach czyli ekopaliwa, katalizatory itp. itd. kiedyś było inaczej i inne były także normy :wink:

Znalazłem coś takiego - chyba "z epoki":

Cytat:
Wydawałoby się więc, że nic nie stoi na przeszkodzie, by samochody z silnikami GDI szybko podbiły rynki całego świata. A jednak nie. Jest bowiem jedno ale. Ekologia. Wprawdzie silniki GDI doskonale radzą sobie z dwutlenkiem węgla, za to wydzielają zbyt dużo tlenków azotu. I nic na to nie mogą poradzić klasyczne katalizatory. Rozwiązaniem tego problemu miały być katalizatory irydowe. Ale okazało się, że są one zbyt wrażliwe na siarkę obficie występującą w paliwie sprzedawanym w wielu państwach świata.

Nie wiem czy źródło wiarygodne, ale całośc jest tu:
http://moto.pl/MotoPL/1,111276,69682.html

apg2312 - 21-01-2016, 21:34

sveno napisał/a:
mkm, rozwiń myśl. Jakieś źródła?

Do poczytania :
http://autokult.pl/16223,...roga-do-sukcesu



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group