Outlander I GEN Techniczne - Evolander projekt a właściwie końcówka.
ledziu - 22-01-2017, 11:51
A mógłbyś wkleić wykresik? Oczywiście tak czysto poglądowo interesuje mnie charakterystyka Twojej motorowni.
No i jak reagują napędy? Bo prawdę powiedziawszy sporo masz tego Nm jak na zwykłego suva
Pytam bo 650Nm w evo już zaczyna być niebezpieczna...
Bzyk_R1 - 31-05-2017, 21:18
Nie obraź się Zwierzu ale ja i pewnie parę innych osób chciało by żebyś choć trochę uchylił rąbka tajemnicy i pokazał Nam tego Potwora Jak pisałeś na początku nie lubisz się rozpisywać boś mało wylewny ;P więc może ja nieco uchylę kurtynę? Jak tam projekt tak BTW ??
Zwierzu - 31-05-2017, 23:03
Złe strojenie i skończyło się spłynięciem tłoków...własnie wstawiam nowe i oddaje do VTG.
Oczywiście musiał zaczekać na swoją kolej w kwestiach motoryzacyjnych. Synem króla nafty nie jestem. W124 które zanabyłęm w miedzy czasie (akcyza i nowe przepisy) wymagał na CITO kilku rzeczy jak to zaraz po kupnie. Potem stwierdziłem ze daily musi być "rożne od" jednak meczącego auta w korkach.
Wiec znowu kupno daily...
Ale, outek ma już nowe tłoki i myślę że w ciągu kilu tygodni.
Sam już za nim tęsknie...:)
elektryk - 02-06-2017, 14:10
Co znaczy "spłynięcie"? Przegrzały się i metal stopił?
mkm - 02-06-2017, 15:09
elektryk, dokładnie tak.
https://lh6.googleusercontent.com/-jNgTm_ehb0g/VSlmmQDoHRI/AAAAAAAAPM4/qFMopnwGqGE/w913-h685-no/CAM01627.jpg
|
|
|