Nasze Miśki - The Fart - Mała angielska historia motoryzacji by Swinks
swinks_UK - 05-04-2012, 13:59
Bartek napisał/a: | Szlif dziękuję - myślałem, że kupiłeś wałki 262, ale teraz doczytałem , dziękuję nie słyszałem by rodzime rzemiosło przejechało więcej jak 20 000 km |
Nie rodzime, i nie rzemiosło.
Impreza ma miejsce w Nowej Zelandii, jak chcesz dam ci więcej szczegółów via PW.
Bartek - 05-04-2012, 14:04
swinks_UK napisał/a: | dam ci więcej szczegółów via PW. |
dawaj jakieś zapasowe wałki znajdę wrazieco
rosomak1983 - 05-04-2012, 14:07
Bartek napisał/a: | Szlif dziękuję - myślałem, że kupiłeś wałki 262, ale teraz doczytałem , dziękuję nie słyszałem by rodzime rzemiosło przejechało więcej jak 20 000 km |
ale mówisz o krzywkach czy łozyskach ???
Bartek - 05-04-2012, 14:46
rosomak1983 napisał/a: | krzywkach |
Przeróbka wałków wiąże się z napawaniem materiału i obróbką krzywek - dramatycznie spada trwałość krzywek, trzeba mieć niezłą technologię, żeby nie popsuć.... łożyska poddawane są znacznie mniejszym obciążeniom
swinks_UK - 05-04-2012, 14:55
Napisałem ci PW Bartek, co i jak.
swinks_UK - 14-04-2012, 10:33
Czas na mały update.
Jak widać zamontowany sportowy kat się sprawdza:
Całkiem niezłe wyniki.
Co ciekawe, teoria, że posiadanie katalizatora w naszym (vr4) układzie wydechowym wpływa pozytywnie na zużycie paliwa się potwierdziła. Tzw. ciśnienie zwrotne gazów wytworzone przez kata jednak ma jakiś wpływ na paliwożerność. Oczywiście, okupione jakimś tam spadkiem momentu i mocy (prawdę mówiac w codziennym użyciu niezauważalne).
Screen z UKP:
Najbardziej ciekawe spostrzeżenie - przy prędkości 130-140km/h zużycie paliwa spada do 7.8 - 8.1l/100km
m6riano - 14-04-2012, 16:33
swinks_UK napisał/a: | Screen z UKP: |
w Vmaxie te zero jakieś takie nie wyraźne...;-)
swinks_UK - 07-05-2012, 19:35
Mały update.
Zeby nie było, ze u mnie jakis zastój...
Powoli kończę zakupy by w końcu ruszyć z tym co zaplanowałem na ten rok. Fundusze mniejsze to i zakres robótek mniejszy. Na razie skompletowałem to i owo:
- uszczelki pokryw zaworów i gniazd świec
- uszczelniacze wałków rozrządu (obie strony)
- wałki 262 (są w drodze z Nowej Zelandii)
- popychacze hydrauliczne 3mm
- sprężynki tytanowe BC od 4G63T (już w drodzez USA)
- uszczelniacze trzonków zaworów
- wtryskiwacze 560cc
- nastawne koła rozrządu (cam verniers)
- nowy regulator ciśnienia paliwa Aeromotive 13129, tzw. twin line, do zasilania osobno banków
- nową pompę paliwa Aeromotive 11142 o wydajności 340lph
- zestaw węży w oplocie i złączek AN06
- komplet rozrządu i pasków
- 5l Amsoila ZSO
- 2l Amsoila SVG
- 2l Amsoila ATF
- ecu 7203 (już czeka przeflashowane u Nutter Johna)
do tego inne drobiazgi, np.:
- kabel do przerzucenia aku do bagażnika ze złączkami i bezpiecznikami na 0AWG
- zestaw oldskulowych dławików na konkretnych kondesatorach (używane w kit-car'ach)
- maskownica od Land Rovera do wlotu powietrza w masce
- rury silikonowe zbrojone do dolotu na 63mm, 84mm i 102mm
- podwójny stożek Apexi
i inne, których zapomniałem pewnie wymienic.
W każdym razie już 2 pudła kartonowe na strychu i 2 w kącie pokoju leżą.
Jeszcze z listy zakupów mi zostało:
- komplet stalowych downpipe'ów z 3kGT (do przeróbki do TD04)
- pompa do metanolu na 250psi
- kilka metrów węża Aeroquip na AN10 i AN06
Kilka zdjeć skarbów tych co były pod reką:
kochajj - 07-05-2012, 20:42
woooo.... idziesz po całości
jaki stożek apexi?
dławiki... po co to?
wtryski nowe?
swinks_UK - 07-05-2012, 20:54
kochajj napisał/a: |
jaki stożek apexi?
dławiki... po co to?
wtryski nowe? |
Stożek ten duży, pewnie ten sam co u ciebie.
Wtryskiwacze nówki sztuki nie śmigane z Japonii od Evo, przerabiane tam na high impedance.
Dławiki będą na filtracje szumów i zakłóceń z HIDów, i pozostałej elektroniki co ją ponapychałem
kochajj - 07-05-2012, 21:41
gdzie kupiłeś i za ile takie wtryski
ja szukam 750cc... gdybyś gdzieś coś widział to daj znać...
deejay - 07-05-2012, 21:47
swinks_UK napisał/a: | Mały update.
Zeby nie było, ze u mnie jakis zastój...
Powoli kończę zakupy by w końcu ruszyć z tym co zaplanowałem na ten rok. Fundusze mniejsze to i zakres robótek mniejszy. Na razie skompletowałem to i owo: |
Yyyyyyyy warsztat yyyyyyyyyyy Tomuś tego lata nie czynny ...
swinks_UK - 07-05-2012, 21:59
deejay napisał/a: |
Yyyyyyyy warsztat yyyyyyyyyyy Tomuś tego lata nie czynny ... |
A nie se będzie
Górę silnika i tak bedę robił lokalnie i jak fundusze pozwolą to jeszcze zestroję przez zlotem w Eurospec.
Jak chcesz to możesz się pobrudzić z wymianą dyfra
deejay - 07-05-2012, 22:01
swinks_UK napisał/a: | Jak chcesz to możesz się pobrudzić z wymianą dyfra |
Tył czy przód
danino88 - 07-05-2012, 22:09
Tomciu a gdzie i jaki dajesz akumulator w bagażniku?
|
|
|