To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Galicjusz V6 i 163 kucyki

Fragu - 19-03-2014, 13:09

Mare, ile Cię kosztował ten zestaw hmm? :roll:
Mare - 19-03-2014, 13:13

726 brutto przesyłka gratis ... dostawa w jeden dzień. www.eibach.pl :) bezpośredni przedstawiciel na polske :D
Torp12 - 19-03-2014, 13:19

Mare napisał/a:
panowie, ktoś szprecha po szwabsku? mam manual przed sobą ale po niemiecku, prosto z centrali eibach.... mogę podesłać. :)


ALe manual raczej nie potrzebny. Jak na geometrii jest ok to nie zakładasz, jak negatyw to zakładasz:) Ot cała filozofia ;)

Owczar - 19-03-2014, 13:22

Panowie z EIBACHA zapewne policzyli jakiej grubości podkładki trzeba podłożyć. Można to samemu łatwo policzyć znając długość wahacza dolnego, górnego, oraz odległość między nimi. Jeśli w zawieszeniu nie było nic kombinowane, zmieniane itd, to negatyw musi być po obniżeniu o 30mm.
robertdg - 19-03-2014, 14:23

Torp12 napisał/a:
tomek84 napisał/a:

masz fabrycznie obniżone auto?


Nie. Ale w fabrycznie obniżonym nie było żadnych zmian...

W fabrycznie obniżonym są podkładki, gdyby nie były potrzebne to nikt by ich nie dodawał do zestawu.

Mare czy po obniżeniu zawieszenia luzowałes wszelkie wahacze na silentblock'ach i je ponownie skręcałes :?: To zabieg konieczny aby nie pozrywać za szybko tulei, dalej konieczna geometria.

Mare - 19-03-2014, 16:17

Tak robercie, wszystkie gumy poluzowałem przed opuszczeniem, pobujałem troche żeby sie do stosowały i dokręciłem ;)
Mare - 19-03-2014, 16:42

co do geometrii, to powiem szczerze, że nie odczuwam żadnego negatywnego skutku na tyle... w sumie geometrie tyłu robiłem w zeszłym roku.
Mare - 21-03-2014, 08:23

hehe, i robert skutecznie zakończył dyskusję na temat "potrzebne podkładki czy nie" ^^
Owczar - 21-03-2014, 09:13

A co tutaj dyskutować :) Po geometrii będzie wiadomo co i jak.
Torp12 - 21-03-2014, 09:45

No to bach moja geometria po obniżeniu:



Do tego dopuszczalne wartości:




Reasumując:
Pochylenie tylnego koła lewego -1,09 , prawego -1,44 dopuszczalna wartość -1,40. Także lewe koło supcio a prawe za dużo o jedną minutę czyli niezauważalnie. Owczar to Ci wystarczy ?:]

robertdg - 21-03-2014, 14:31

Nie wiem skąd wzięta ta tolerancja, ale wg manuala tolerancja kata PK dla koła tylnej osi -0°30' ÷ -1°30' zatem jedno koło poza tolerancją
Torp12 - 21-03-2014, 14:38

robertdg napisał/a:
Nie wiem skąd wzięta ta tolerancja, ale wg manuala tolerancja kata PK dla koła tylnej osi -0°30' ÷ -1°30' zatem jedno koło poza tolerancją


Nawet jeśli to masz 0,14 stopnia, także również znikoma wartość moim zdaniem. Na oko jej nie wychwycisz raczej

robertdg - 21-03-2014, 14:53

Ok, jak wolisz, można walnąc sobie kielicha pogadać a pózniej nastepnego, albo wrzucić serie 5 kolejek z rzędu, bo szkoda czasu na gadanie ;-)
Tomek - 21-03-2014, 15:02

Torp12 napisał/a:

Pochylenie tylnego koła lewego -1,09 , prawego -1,44 dopuszczalna wartość -1,40. Także lewe koło supcio a prawe za dużo o jedną minutę czyli niezauważalnie. Owczar to Ci wystarczy ?:]


pokaż pomiar przed montażem

Torp12 - 21-03-2014, 15:20

robertdg napisał/a:
Ok, jak wolisz, można walnąc sobie kielicha pogadać a pózniej nastepnego, albo wrzucić serie 5 kolejek z rzędu, bo szkoda czasu na gadanie ;-)


Robi się zbędny OT. Moim zdaniem takie wyniki są ok.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group