Nasze Miśki - Galicjusz V6 i 163 kucyki
Fragu - 19-03-2014, 13:09
Mare, ile Cię kosztował ten zestaw hmm?
Mare - 19-03-2014, 13:13
726 brutto przesyłka gratis ... dostawa w jeden dzień. www.eibach.pl bezpośredni przedstawiciel na polske
Torp12 - 19-03-2014, 13:19
Mare napisał/a: | panowie, ktoś szprecha po szwabsku? mam manual przed sobą ale po niemiecku, prosto z centrali eibach.... mogę podesłać. |
ALe manual raczej nie potrzebny. Jak na geometrii jest ok to nie zakładasz, jak negatyw to zakładasz:) Ot cała filozofia
Owczar - 19-03-2014, 13:22
Panowie z EIBACHA zapewne policzyli jakiej grubości podkładki trzeba podłożyć. Można to samemu łatwo policzyć znając długość wahacza dolnego, górnego, oraz odległość między nimi. Jeśli w zawieszeniu nie było nic kombinowane, zmieniane itd, to negatyw musi być po obniżeniu o 30mm.
robertdg - 19-03-2014, 14:23
Torp12 napisał/a: | tomek84 napisał/a: |
masz fabrycznie obniżone auto? |
Nie. Ale w fabrycznie obniżonym nie było żadnych zmian... |
W fabrycznie obniżonym są podkładki, gdyby nie były potrzebne to nikt by ich nie dodawał do zestawu.
Mare czy po obniżeniu zawieszenia luzowałes wszelkie wahacze na silentblock'ach i je ponownie skręcałes To zabieg konieczny aby nie pozrywać za szybko tulei, dalej konieczna geometria.
Mare - 19-03-2014, 16:17
Tak robercie, wszystkie gumy poluzowałem przed opuszczeniem, pobujałem troche żeby sie do stosowały i dokręciłem
Mare - 19-03-2014, 16:42
co do geometrii, to powiem szczerze, że nie odczuwam żadnego negatywnego skutku na tyle... w sumie geometrie tyłu robiłem w zeszłym roku.
Mare - 21-03-2014, 08:23
hehe, i robert skutecznie zakończył dyskusję na temat "potrzebne podkładki czy nie" ^^
Owczar - 21-03-2014, 09:13
A co tutaj dyskutować Po geometrii będzie wiadomo co i jak.
Torp12 - 21-03-2014, 09:45
No to bach moja geometria po obniżeniu:
Do tego dopuszczalne wartości:
Reasumując:
Pochylenie tylnego koła lewego -1,09 , prawego -1,44 dopuszczalna wartość -1,40. Także lewe koło supcio a prawe za dużo o jedną minutę czyli niezauważalnie. Owczar to Ci wystarczy ?:]
robertdg - 21-03-2014, 14:31
Nie wiem skąd wzięta ta tolerancja, ale wg manuala tolerancja kata PK dla koła tylnej osi -0°30' ÷ -1°30' zatem jedno koło poza tolerancją
Torp12 - 21-03-2014, 14:38
robertdg napisał/a: | Nie wiem skąd wzięta ta tolerancja, ale wg manuala tolerancja kata PK dla koła tylnej osi -0°30' ÷ -1°30' zatem jedno koło poza tolerancją |
Nawet jeśli to masz 0,14 stopnia, także również znikoma wartość moim zdaniem. Na oko jej nie wychwycisz raczej
robertdg - 21-03-2014, 14:53
Ok, jak wolisz, można walnąc sobie kielicha pogadać a pózniej nastepnego, albo wrzucić serie 5 kolejek z rzędu, bo szkoda czasu na gadanie
Tomek - 21-03-2014, 15:02
Torp12 napisał/a: |
Pochylenie tylnego koła lewego -1,09 , prawego -1,44 dopuszczalna wartość -1,40. Także lewe koło supcio a prawe za dużo o jedną minutę czyli niezauważalnie. Owczar to Ci wystarczy ?:] |
pokaż pomiar przed montażem
Torp12 - 21-03-2014, 15:20
robertdg napisał/a: | Ok, jak wolisz, można walnąc sobie kielicha pogadać a pózniej nastepnego, albo wrzucić serie 5 kolejek z rzędu, bo szkoda czasu na gadanie |
Robi się zbędny OT. Moim zdaniem takie wyniki są ok.
|
|
|