Nasze Miśki - FTO LHD LPG
_Slawek_ - 16-07-2015, 20:19
Koniec kombinowania, kable zostały zamówione w Camskill-u. Ostatnia nadzieja na wyleczenie ftulca z wypadających zapłonów, bo poszarpywanie znowu staje się nieznośne i wracam na razie do jazdy na tiptronic-u.
Wakacje w pełni, więc spalanie w mieście już 14l/100km
mjsystem - 16-07-2015, 22:16
_Slawek_ napisał/a: | kable zostały zamówione w Camskill-u. Ostatnia nadzieja na wyleczenie ftulca z wypadających zapłonów, | Oby. Czas cieszyć się rodzynkiem Nie dało się nic znaleźć u nas?
swinks_UK - 16-07-2015, 22:24
_Slawek_ napisał/a: | Koniec kombinowania, kable zostały zamówione w Camskill-u. Ostatnia nadzieja na wyleczenie ftulca z wypadających zapłonów, bo poszarpywanie znowu staje się nieznośne i wracam na razie do jazdy na tiptronic-u.
Wakacje w pełni, więc spalanie w mieście już 14l/100km |
A jesteś pewien fajkocewek? Wystarczy, że jedna się zestarzeje i już masz ból głowy.
_Slawek_ - 17-07-2015, 09:06
mjsystem napisał/a: | Czas cieszyć się rodzynkiem | Do tego, to jeszcze daleka droga. Mam nadzieję, że blacha tyle czasu przetrwa...
mjsystem napisał/a: | Nie dało się nic znaleźć u nas? | Tylko na specjalne zamówienie. swinks_UK napisał/a: | A jesteś pewien fajkocewek? Wystarczy, że jedna się zestarzeje i już masz ból głowy. | Nie znam się, więc niczego nie jestem pewien Zwłaszcza teraz, gdy pierwszy raz słyszę o fajkocewkach na liście podejrzanych, a nikt (żaden mechanik/elektryk) o tym wcześniej nie wspominał
mjsystem - 17-07-2015, 10:40
_Slawek_ napisał/a: | a nikt (żaden mechanik/elektryk) o tym wcześniej nie wspominał | No i to jest dziwne, bo nawet taki laik jak ja wie, że wypadanie zapłonów to przede wszystkim sprawdzanie cewek. Z drugiej strony, jak masz te świecocewki, to nie ma co się dziwić, że nie chcieli się tego dotykać
Piwor - 17-07-2015, 12:40
Jak przewody nie siedzą dobrze na miejscu w pokrywie zaworów, to próżno szukać jeszcze w około.
stary alfer - 17-07-2015, 14:14
_Slawek_ napisał/a: | Zwłaszcza teraz, gdy pierwszy raz słyszę o fajkocewkach na liście podejrzanych, a nikt (żaden mechanik/elektryk) o tym wcześniej nie wspominał |
Poszarpywanie np. w Galancie przy przyspieszaniu to najczęściej wina klękających fajkocewek.
Trzeba by je wykręcić i obejrzeć gniazda.
Tomek - 17-07-2015, 14:46
_Slawek_ napisał/a: | Nie znam się, więc niczego nie jestem pewien Zwłaszcza teraz, gdy pierwszy raz słyszę o fajkocewkach na liście podejrzanych, a nikt (żaden mechanik/elektryk) o tym wcześniej nie wspominał |
jak wymienisz przewody, a nie wymienisz fajek, to tak jakby wymienić połowę przewodów
_Slawek_ - 17-07-2015, 14:54
Tomek napisał/a: | _Slawek_ napisał/a: | Nie znam się, więc niczego nie jestem pewien Zwłaszcza teraz, gdy pierwszy raz słyszę o fajkocewkach na liście podejrzanych, a nikt (żaden mechanik/elektryk) o tym wcześniej nie wspominał |
jak wymienisz przewody, a nie wymienisz fajek, to tak jakby wymienić połowę przewodów |
To jest ta część?
http://www.camskill.co.uk...3A_Mivec_Models
Bo poprzedni mechanik mówił, że wymieniał cewki... tylko, że nie oryginały od FTO, a na camskillu widać, że jest różnica nawet między mivev i nie mivec...
Z tym, że problemy zaczęły się jeszcze przed ich wymianą, także poczekam najpierw na kable. Nadzieja umiera ostatnia
Tomek - 17-07-2015, 15:10
na zdjęciu jest fajko-cewka, czyli cewka z fajką
ps. same fajki powinno się udać dopasować, kupić lokalnie
_Slawek_ - 22-07-2015, 12:22
Dotarły druty z wysp
Jak dobrze pójdzie, to wymiana jeszcze w tym tygodniu. Dojdzie pewnie do tego kolejny komplet świec...
_Slawek_ - 25-07-2015, 11:19
Ostatnimi czasy spoiler wyglądał już coraz gorzej:
Naprawione
jacek11 - 25-07-2015, 11:54
_Slawek_ napisał/a: | Naprawione |
_Slawek_ - 27-07-2015, 11:35
Takie były ładne, aż szkoda było je pod maskę wrzucać
Tym razem 100% pewności, że są do tego silnika
A oto prawdopodobna przyczyna problemów z wypadaniem zapłonów itd.
mjsystem - 27-07-2015, 17:18
_Slawek_ napisał/a: | A oto prawdopodobna przyczyna problemów z wypadaniem zapłonów itd. | Jak to prawdopodobna? Nie jeździłeś jeszcze nim?
|
|
|