Nasze Miśki - Czerwony Fuks
mkm - 26-01-2015, 14:01
Tomek napisał/a: | szkoda by było, żeby go rozwalić na jakiś zakręcie |
Decyzja o zmianie opon zapadła - jednak guma już nie jest tak miękka jak powinna, a jak zerknąłem w temat Weterana to już ładnych kilka lat zleciało (bo o przebiegu praktycznie nie mają)
Tak czy owak żeby przypomnieć sobie jazdę po śniegu odpaliłem Srebrniaka
Tomek napisał/a: | jak czysto w środku ... |
a sprzątane bardzo dawno temu - tym się właśnie różnią kosmetyki "niemarketowe" od "marketowych"
eremita napisał/a: | Ale zima
A w Poznaniu zero śniegu |
Specjalnie z myślą o Tobie i przy dokumentowaniu tego dziwnego zjawiska jakim jest śnieg w zimie foty w temacie Srebrniaka
mati_z napisał/a: | eremita, to samo chciałem napisać. Ale z jednej strony to dobrze, bo przynajmniej nie solą |
Macie szczęście...
Sypią strasznie - auto po przejechaniu głównych białe i to nie od śniegu, a na lokalnych sypnęli mieszanką tak gruboziarnistą, że jedzie się jak po szutrach...
Tomek - 26-01-2015, 14:05
mkm napisał/a: | a sprzątane bardzo dawno temu - tym się właśnie różnią kosmetyki "niemarketowe" od "marketowych" |
jak dla mnie to tym się różni sprzątane od niesprzątanego
ale Ty miej swoje teorie
mkm napisał/a: | Decyzja o zmianie opon zapadła - jednak guma już nie jest tak miękka jak powinna, a jak zerknąłem w temat Weterana to już ładnych kilka lat zleciało (bo o przebiegu praktycznie nie mają) |
śmiałem się dziś rano, bo wywinąłem po drodze do pracy jeszcze lepszą akcję niż Ty wczoraj, ale na szcżęście się zratowałem, a opony mam nowe
sveno - 26-01-2015, 18:36
zdjęcie 4,5 i 6 w Wieliczce (chyba) pierwsze 3 to Kraków okolice Powstańców jeśli się nie myle.
mkm - 26-01-2015, 19:42
sveno, masz szczęście, że nie wklejam różnych postaci zakrywających się dłonią
Nawet nie będę cytował...
Planty!
"6" to wejście na Planty od strony Wawelu
mkm - 11-02-2015, 16:54
Przyszła pora na serwis.
Długo odkładany, wreszcie skompletowany
Na ori kable niestety zabrakło środków płatniczych i mam na kablach to czego nie chciałem... "sdiełano w japonji", zamiast "made in Japan".
Zobaczymy jak Fuks przyjmie te części.
Na oko różnice między zamiennikiem, a oryginałem widać gołym okiem.
Tomek - 11-02-2015, 21:17
zapomniałem dopytać: ile kosztowała 1 świeca i co w końcu jest w pudełku
mkm - 11-02-2015, 22:58
16zł.
Jest to zwykła ngk.
Teraz mam chyba identyczne (tylko z innego pudełka), więc sprawdzę jeszcze "grawerunek", ale raczej to samo.
Hugo - 11-02-2015, 23:29
Ulala, ktoś tu szasta pieniędzmi serwując autu takie części
mkm - 11-02-2015, 23:44
Kogoś krew zalała jak spróbował coś kupić lepszego w zamienniku
Niestety nawet "średniej pólki" już nie ma... a jak jest to ze zbyt dużą marżą... tak dużą, że skierowałem swe kroki do ASO.
Jogurt - 12-02-2015, 08:28
Ile trzeba wyłożyć za kopułkę i palec? Moze być na pw.
mkm - 12-02-2015, 13:53
Jogurt, kopułkę kupiłem na ebayu dawno temu.
Licytacja była bez minimalnej i kupiłem za kilka euro - przesyłka była droższa
W ASO cena była zbyt wysoka - chyba ponad 3stówki
Palec już w ASO - 50zł
Świece jednak się różnią.
Aftermarket zrobiony przez jakieś France , ASO - Japończyk
Przebadałem Fuksa dość gruntownie i jestem zadowolony.
Jest kilka rzeczy "na lato", ale to bardziej moje zachcianki - zamierzam mu wymienić uszczelki i simeringi oraz "smary" gdzie się da (np. w przegubach)
Wywaliły się też gumy w łacznikach stabilizatora i zaraz zaczną stukać - też się zastanawiam nad oryginałami...
Z klockami TRW się nie polubiliśmy.
Są za słabe - nie wytrzymują temperatury hamulców Fuksa
Zużycie 50%, za to strazne zeszklenie no i wytopione podkładki antywibracyjne.
Mimo, że klocki są teoretycznie miękkie to tarcze naruszyły konkretnie... Tarcze i klocki zmieniane równocześnie. Przebieg muszę dokładnie sprawdzić, ale 30tyś nie mają.
No i wymiana kopułki i palca. Ponieważ wszystko było jeszcze w oryginale dlatego tak szalałem z częściami
Ponad 20lat...
Przyczyna "przymulania", wytarty palec
Dziwne zużycie francuskich NGK. Nie doszliśmy skąd ten nalot (jest tylko na świecach i nie da się go niczym zmyć/zeskrobać).
Wygladają jakby się wypalały od środka
Co ciekawe jedna się wykręcała (była dużo luźniejsza), a wszystkie były dokręcane tym samym momentem i nikt do nich nie zaglądał. Przebieg też niewielki - teoretycznie były w połowie swej przydatności...
Przeglądnąłem też podwozie.
Jest dobrze, ale nie rewelacyjnie.
Pomału zaczyna się barwić na rudo konserwacja, więc w tym lub następnym roku trzeba będzie zmyć to co jest i walczyć dalej.
a ponieważ dzisiaj zrobiła się wiosna, a Fuks podczas przeglądu nie zgłosił nieprzewidzianych usterek dostał w nagrodę szybkie mycie .
I dla pamięci... olej tym razem to LIQUI MOLY Super Leichtlauf 10W-40
Hubeeert - 12-02-2015, 14:50
mkm napisał/a: | Z klockami TRW się nie polubiliśmy. | TRW miękkie? W sumie w porównaniu z węglikami tytanu... mkm napisał/a: | Mimo, że klocki są teoretycznie miękkie to tarcze naruszyły konkretnie... Tarcze i klocki zmieniane równocześnie. Przebieg muszę dokładnie sprawdzić, ale 30tyś nie mają. | Standard przy TRW.
mkm - 12-02-2015, 14:56
Właśnie nikt mi nie potrafił powedzieć jaką twardość ma TRW.
Pylą jak miękkie, sprzedawcy twierdzą, że miękkie... nie wiem
Nie zużywają się ładnie:
Rafal_Szczecin - 12-02-2015, 15:32
ja na TRW bardzo się zawiodłem .
kiedyś - jeszcze 2-3 lata temu były ok, natomiast teraz staram się nie stosować . w Toyocie ( yaris oraz auris ) oraz w Skodzie ( fabia ) miałem przypadek, gdzie tarcze i klocki właśnie tego producenta krzywiły się na potęgę. montując inny zestaw jak ręką odjął ( piasty były nowe ) . dodatkowo przy stosowaniu klocka TRW wyciera się tarcza, klocek natomiast pozostaje nie ruszony . takie cuda Panie .
Hugo - 12-02-2015, 21:25
mkm napisał/a: | Pomału zaczyna się barwić na rudo konserwacja | W porównaniu do podłużnicy w kilka lat młodszym CJ0 jest bajka.
|
|
|