[97-04]Galant EAxA/W - [FAQ] sonda lambda w Galancie EAxx
Remington - 14-12-2013, 20:24
lucas100 napisał/a: | ja mam padnieta 2 sondę i spalanie takie samo.nie mam kata podobno. |
2 sonda nie odpowiada za spalanie, ona tylko sprawdza pracę kata. Najważniejsza jest ta przed katem, więc może ktoś podać link do sondy uniwersalnej do 2.0 97r?
Hugo - 14-12-2013, 21:19
Remington napisał/a: | może ktoś podać link do sondy uniwersalnej do 2.0 97r? | http://allegro.pl/promocj...3788312038.html
Remington - 14-12-2013, 21:55
Dzięki tylko teraz pytanie jak z montażem... Trzeba lecieć kolorami ze starej wtyczki? I co z gazem skoro ta stara sonda jest podłączona pod gaz? Trzeba jeszcze raz ustawiać gaz?
Hugo - 15-12-2013, 21:34
Szybkie i pilne pytanie: jakim kluczem odkręca się sondę przed katalizatorem w 2,4 GDI? I czy w sytuacji gdy mam już odpiętą wtyczkę i tłumik wisi pod podłogą dam radę przełożyć klucz oczkowy przez wtyczkę sondy?
robertdg - 15-12-2013, 21:54
Jak dobrze pamiętam to 22, a nasadka to raczej nie wejdzie bo nie ma jak wtyczki przeciagnąc przez dziurke, no chyba ze jest to sepcjalna kuta nasadka z przejsciem na kabel
Hugo - 15-12-2013, 22:04
Dzięki. Nie, nie, miałem na myśli zwykły, zamknięty klucz oczkowy.
ALEX-77 - 23-12-2013, 16:14
MixhaL napisał/a: | Witam
Wyskoczył mi błąd Check Engine P0135 O2 sensor heater circuit (bank 1 sensor 1) czyli z tego co wyczytałem padła grzałka w sondzie.
Silnik 2.5 V6 2002r czyli po drugim lifcie
Sonda znajduje się od strony grodzi przed katalizatorem(dobrze mówię )
Wiem jakie ma oznaczenia zamiennik denso ale postanowiłem kupić NGK, tańszy więc po co przepłacać, tylko nie wiem jaki wybrać, na pewno 4 żyłowy. Niestety wszystkie linki do sond są już nieaktywne więc proszę o pomoc w wskazaniu czy ta sonda będzie pasowała:
http://allegro.pl/sonda-l...3777963177.html
Pozdrawiam |
Mam ten sam błąd co ty : P0135 O2 sensor heater circuit (bank 1 sensor 1) piszesz że to sąda od strony grodzi przed katem ,ale u góry czy na dole ? tzn. jak otworze maskę to dostanę się do niej ? to jest ta z tyłu bliżej pokrywy zaworów tak ? wiem że kolory przewodów to biały,niebieski i dwa czarne ,kupiłeś ten zamiennik z linku allegro ? ma takie same kolory przewodów ?dzięki z góry za odpowiedz.
Remington - 23-12-2013, 18:05
ALEX-77 napisał/a: | MixhaL napisał/a: | Witam
Wyskoczył mi błąd Check Engine P0135 O2 sensor heater circuit (bank 1 sensor 1) czyli z tego co wyczytałem padła grzałka w sondzie.
Silnik 2.5 V6 2002r czyli po drugim lifcie
Sonda znajduje się od strony grodzi przed katalizatorem(dobrze mówię )
Wiem jakie ma oznaczenia zamiennik denso ale postanowiłem kupić NGK, tańszy więc po co przepłacać, tylko nie wiem jaki wybrać, na pewno 4 żyłowy. Niestety wszystkie linki do sond są już nieaktywne więc proszę o pomoc w wskazaniu czy ta sonda będzie pasowała:
http://allegro.pl/sonda-l...3777963177.html
Pozdrawiam |
Mam ten sam błąd co ty : P0135 O2 sensor heater circuit (bank 1 sensor 1) piszesz że to sąda od strony grodzi przed katem ,ale u góry czy na dole ? tzn. jak otworze maskę to dostanę się do niej ? to jest ta z tyłu bliżej pokrywy zaworów tak ? wiem że kolory przewodów to biały,niebieski i dwa czarne ,kupiłeś ten zamiennik z linku allegro ? ma takie same kolory przewodów ?dzięki z góry za odpowiedz. |
jeżeli chcesz przejść z oryginału na NTK/NGK to musisz zrobić tak :
NTK - ORYGINAŁ
czarny - niebieski
szary - biały
biały - czarny
biały - czarny
wymiana jest bardzo prosta
ALEX-77 - 23-12-2013, 19:14
Dziękuję za podpowiedz ,tak spróbuje założyć te NGK/NTK (połowę tańsze ) kwestia tylko jeszcze jaka to dokładnie sonda jest bo są 4 ,dwie u góry i dwie na dole obok kata ,ja mam błąd : bank 1 sensor 1 .
Remington - 23-12-2013, 21:48
ALEX-77 napisał/a: | Dziękuję za podpowiedz ,tak spróbuje założyć te NGK/NTK (połowę tańsze ) kwestia tylko jeszcze jaka to dokładnie sonda jest bo są 4 ,dwie u góry i dwie na dole obok kata ,ja mam błąd : bank 1 sensor 1 . |
Pewnie ta 1 przed katem. Zwiększyło ci się spalanie?
ALEX-77 - 23-12-2013, 23:43
Remington napisał/a: | ALEX-77 napisał/a: | Dziękuję za podpowiedz ,tak spróbuje założyć te NGK/NTK (połowę tańsze ) kwestia tylko jeszcze jaka to dokładnie sonda jest bo są 4 ,dwie u góry i dwie na dole obok kata ,ja mam błąd : bank 1 sensor 1 . |
Pewnie ta 1 przed katem. Zwiększyło ci się spalanie? |
Nie żadnych objawów nie zaobserwowałem (na UKP taż spalanie w normie ) ,tylko że świeci i denerwuje ,wczoraj skasowałem ale po dwóch odpaleniach znowu się zapaliła .
Remington - 24-12-2013, 14:59
ALEX-77 napisał/a: | Remington napisał/a: | ALEX-77 napisał/a: | Dziękuję za podpowiedz ,tak spróbuje założyć te NGK/NTK (połowę tańsze ) kwestia tylko jeszcze jaka to dokładnie sonda jest bo są 4 ,dwie u góry i dwie na dole obok kata ,ja mam błąd : bank 1 sensor 1 . |
Pewnie ta 1 przed katem. Zwiększyło ci się spalanie? |
Nie żadnych objawów nie zaobserwowałem (na UKP taż spalanie w normie ) ,tylko że świeci i denerwuje ,wczoraj skasowałem ale po dwóch odpaleniach znowu się zapaliła . |
spróbuj wymienić tą przed katem, ja np nie mam kata, a mam sondę za katem ( która sprawdza działanie kata ) i żadnego błędu nie mam
ALEX-77 - 01-01-2014, 15:28
Remington napisał/a: | ALEX-77 napisał/a: | Remington napisał/a: | ALEX-77 napisał/a: | Dziękuję za podpowiedz ,tak spróbuje założyć te NGK/NTK (połowę tańsze ) kwestia tylko jeszcze jaka to dokładnie sonda jest bo są 4 ,dwie u góry i dwie na dole obok kata ,ja mam błąd : bank 1 sensor 1 . |
Pewnie ta 1 przed katem. Zwiększyło ci się spalanie? |
Nie żadnych objawów nie zaobserwowałem (na UKP taż spalanie w normie ) ,tylko że świeci i denerwuje ,wczoraj skasowałem ale po dwóch odpaleniach znowu się zapaliła . |
spróbuj wymienić tą przed katem, ja np nie mam kata, a mam sondę za katem ( która sprawdza działanie kata ) i żadnego błędu nie mam |
No tak piszesz przed katem ,ale przed katem to ja mam 3 sondy więc która ? ta od strony chłodnicy czy ta od strony grodzi u góry czy ta na dole przed samym katem która dostępna jest tylko z kanału ?
Remington - 02-01-2014, 21:53
ALEX-77 napisał/a: | Remington napisał/a: | ALEX-77 napisał/a: | Remington napisał/a: | ALEX-77 napisał/a: | Dziękuję za podpowiedz ,tak spróbuje założyć te NGK/NTK (połowę tańsze ) kwestia tylko jeszcze jaka to dokładnie sonda jest bo są 4 ,dwie u góry i dwie na dole obok kata ,ja mam błąd : bank 1 sensor 1 . |
Pewnie ta 1 przed katem. Zwiększyło ci się spalanie? |
Nie żadnych objawów nie zaobserwowałem (na UKP taż spalanie w normie ) ,tylko że świeci i denerwuje ,wczoraj skasowałem ale po dwóch odpaleniach znowu się zapaliła . |
spróbuj wymienić tą przed katem, ja np nie mam kata, a mam sondę za katem ( która sprawdza działanie kata ) i żadnego błędu nie mam |
No tak piszesz przed katem ,ale przed katem to ja mam 3 sondy więc która ? ta od strony chłodnicy czy ta od strony grodzi u góry czy ta na dole przed samym katem która dostępna jest tylko z kanału ? |
Na to ci niestety nie odpowiem bo nie mam pojęcia szczerze mówiąc , ja mam Gala przed liftem i mam tylko 2 sondy... Ale jak piszesz że " bank 1 sensor 1 " to wydaje mi się że to ta 1 od strony chłodnicy ...
Hugo - 03-01-2014, 07:42
Remington napisał/a: | bank 1 sensor 1 " | To pierwsza sonda, czyli na kolektorze od strony ściany grodziowej.
|
|
|