To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [FAQ] sonda lambda w Galancie EAxx

Remington - 14-12-2013, 20:24

lucas100 napisał/a:
ja mam padnieta 2 sondę i spalanie takie samo.nie mam kata podobno.


2 sonda nie odpowiada za spalanie, ona tylko sprawdza pracę kata. Najważniejsza jest ta przed katem, więc może ktoś podać link do sondy uniwersalnej do 2.0 97r?

Hugo - 14-12-2013, 21:19

Remington napisał/a:
może ktoś podać link do sondy uniwersalnej do 2.0 97r?
http://allegro.pl/promocj...3788312038.html
Remington - 14-12-2013, 21:55

Hugo napisał/a:
Remington napisał/a:
może ktoś podać link do sondy uniwersalnej do 2.0 97r?
http://allegro.pl/promocj...3788312038.html


Dzięki :D tylko teraz pytanie jak z montażem... Trzeba lecieć kolorami ze starej wtyczki? I co z gazem skoro ta stara sonda jest podłączona pod gaz? Trzeba jeszcze raz ustawiać gaz?

Hugo - 15-12-2013, 21:34

Szybkie i pilne pytanie: jakim kluczem odkręca się sondę przed katalizatorem w 2,4 GDI? I czy w sytuacji gdy mam już odpiętą wtyczkę i tłumik wisi pod podłogą dam radę przełożyć klucz oczkowy przez wtyczkę sondy?
robertdg - 15-12-2013, 21:54

Jak dobrze pamiętam to 22, a nasadka to raczej nie wejdzie bo nie ma jak wtyczki przeciagnąc przez dziurke, no chyba ze jest to sepcjalna kuta nasadka z przejsciem na kabel
Hugo - 15-12-2013, 22:04

Dzięki. Nie, nie, miałem na myśli zwykły, zamknięty klucz oczkowy.
ALEX-77 - 23-12-2013, 16:14

MixhaL napisał/a:
Witam
Wyskoczył mi błąd Check Engine P0135 O2 sensor heater circuit (bank 1 sensor 1) czyli z tego co wyczytałem padła grzałka w sondzie.
Silnik 2.5 V6 2002r czyli po drugim lifcie
Sonda znajduje się od strony grodzi przed katalizatorem(dobrze mówię :?: )
Wiem jakie ma oznaczenia zamiennik denso ale postanowiłem kupić NGK, tańszy więc po co przepłacać, tylko nie wiem jaki wybrać, na pewno 4 żyłowy. Niestety wszystkie linki do sond są już nieaktywne więc proszę o pomoc w wskazaniu czy ta sonda będzie pasowała:
http://allegro.pl/sonda-l...3777963177.html
Pozdrawiam

Mam ten sam błąd co ty : P0135 O2 sensor heater circuit (bank 1 sensor 1) piszesz że to sąda od strony grodzi przed katem ,ale u góry czy na dole ? tzn. jak otworze maskę to dostanę się do niej ? to jest ta z tyłu bliżej pokrywy zaworów tak ? wiem że kolory przewodów to biały,niebieski i dwa czarne ,kupiłeś ten zamiennik z linku allegro ? ma takie same kolory przewodów ?dzięki z góry za odpowiedz.

Remington - 23-12-2013, 18:05

ALEX-77 napisał/a:
MixhaL napisał/a:
Witam
Wyskoczył mi błąd Check Engine P0135 O2 sensor heater circuit (bank 1 sensor 1) czyli z tego co wyczytałem padła grzałka w sondzie.
Silnik 2.5 V6 2002r czyli po drugim lifcie
Sonda znajduje się od strony grodzi przed katalizatorem(dobrze mówię :?: )
Wiem jakie ma oznaczenia zamiennik denso ale postanowiłem kupić NGK, tańszy więc po co przepłacać, tylko nie wiem jaki wybrać, na pewno 4 żyłowy. Niestety wszystkie linki do sond są już nieaktywne więc proszę o pomoc w wskazaniu czy ta sonda będzie pasowała:
http://allegro.pl/sonda-l...3777963177.html
Pozdrawiam

Mam ten sam błąd co ty : P0135 O2 sensor heater circuit (bank 1 sensor 1) piszesz że to sąda od strony grodzi przed katem ,ale u góry czy na dole ? tzn. jak otworze maskę to dostanę się do niej ? to jest ta z tyłu bliżej pokrywy zaworów tak ? wiem że kolory przewodów to biały,niebieski i dwa czarne ,kupiłeś ten zamiennik z linku allegro ? ma takie same kolory przewodów ?dzięki z góry za odpowiedz.


jeżeli chcesz przejść z oryginału na NTK/NGK to musisz zrobić tak :

NTK - ORYGINAŁ
czarny - niebieski
szary - biały
biały - czarny
biały - czarny

wymiana jest bardzo prosta :D

ALEX-77 - 23-12-2013, 19:14

Dziękuję za podpowiedz ,tak spróbuje założyć te NGK/NTK (połowę tańsze :wink: ) kwestia tylko jeszcze jaka to dokładnie sonda jest bo są 4 ,dwie u góry i dwie na dole obok kata ,ja mam błąd : bank 1 sensor 1 .
Remington - 23-12-2013, 21:48

ALEX-77 napisał/a:
Dziękuję za podpowiedz ,tak spróbuje założyć te NGK/NTK (połowę tańsze :wink: ) kwestia tylko jeszcze jaka to dokładnie sonda jest bo są 4 ,dwie u góry i dwie na dole obok kata ,ja mam błąd : bank 1 sensor 1 .


Pewnie ta 1 przed katem. Zwiększyło ci się spalanie?

ALEX-77 - 23-12-2013, 23:43

Remington napisał/a:
ALEX-77 napisał/a:
Dziękuję za podpowiedz ,tak spróbuje założyć te NGK/NTK (połowę tańsze :wink: ) kwestia tylko jeszcze jaka to dokładnie sonda jest bo są 4 ,dwie u góry i dwie na dole obok kata ,ja mam błąd : bank 1 sensor 1 .


Pewnie ta 1 przed katem. Zwiększyło ci się spalanie?

Nie żadnych objawów nie zaobserwowałem (na UKP taż spalanie w normie ) ,tylko że świeci i denerwuje :evil: ,wczoraj skasowałem ale po dwóch odpaleniach znowu się zapaliła .

Remington - 24-12-2013, 14:59

ALEX-77 napisał/a:
Remington napisał/a:
ALEX-77 napisał/a:
Dziękuję za podpowiedz ,tak spróbuje założyć te NGK/NTK (połowę tańsze :wink: ) kwestia tylko jeszcze jaka to dokładnie sonda jest bo są 4 ,dwie u góry i dwie na dole obok kata ,ja mam błąd : bank 1 sensor 1 .


Pewnie ta 1 przed katem. Zwiększyło ci się spalanie?

Nie żadnych objawów nie zaobserwowałem (na UKP taż spalanie w normie ) ,tylko że świeci i denerwuje :evil: ,wczoraj skasowałem ale po dwóch odpaleniach znowu się zapaliła .


spróbuj wymienić tą przed katem, ja np nie mam kata, a mam sondę za katem ( która sprawdza działanie kata ) i żadnego błędu nie mam

ALEX-77 - 01-01-2014, 15:28

Remington napisał/a:
ALEX-77 napisał/a:
Remington napisał/a:
ALEX-77 napisał/a:
Dziękuję za podpowiedz ,tak spróbuje założyć te NGK/NTK (połowę tańsze :wink: ) kwestia tylko jeszcze jaka to dokładnie sonda jest bo są 4 ,dwie u góry i dwie na dole obok kata ,ja mam błąd : bank 1 sensor 1 .


Pewnie ta 1 przed katem. Zwiększyło ci się spalanie?

Nie żadnych objawów nie zaobserwowałem (na UKP taż spalanie w normie ) ,tylko że świeci i denerwuje :evil: ,wczoraj skasowałem ale po dwóch odpaleniach znowu się zapaliła .


spróbuj wymienić tą przed katem, ja np nie mam kata, a mam sondę za katem ( która sprawdza działanie kata ) i żadnego błędu nie mam

No tak piszesz przed katem ,ale przed katem to ja mam 3 sondy więc która ? ta od strony chłodnicy czy ta od strony grodzi u góry czy ta na dole przed samym katem która dostępna jest tylko z kanału ?

Remington - 02-01-2014, 21:53

ALEX-77 napisał/a:
Remington napisał/a:
ALEX-77 napisał/a:
Remington napisał/a:
ALEX-77 napisał/a:
Dziękuję za podpowiedz ,tak spróbuje założyć te NGK/NTK (połowę tańsze :wink: ) kwestia tylko jeszcze jaka to dokładnie sonda jest bo są 4 ,dwie u góry i dwie na dole obok kata ,ja mam błąd : bank 1 sensor 1 .


Pewnie ta 1 przed katem. Zwiększyło ci się spalanie?

Nie żadnych objawów nie zaobserwowałem (na UKP taż spalanie w normie ) ,tylko że świeci i denerwuje :evil: ,wczoraj skasowałem ale po dwóch odpaleniach znowu się zapaliła .


spróbuj wymienić tą przed katem, ja np nie mam kata, a mam sondę za katem ( która sprawdza działanie kata ) i żadnego błędu nie mam

No tak piszesz przed katem ,ale przed katem to ja mam 3 sondy więc która ? ta od strony chłodnicy czy ta od strony grodzi u góry czy ta na dole przed samym katem która dostępna jest tylko z kanału ?


Na to ci niestety nie odpowiem bo nie mam pojęcia szczerze mówiąc :D , ja mam Gala przed liftem i mam tylko 2 sondy... Ale jak piszesz że " bank 1 sensor 1 " to wydaje mi się że to ta 1 od strony chłodnicy ...

Hugo - 03-01-2014, 07:42

Remington napisał/a:
bank 1 sensor 1 "
To pierwsza sonda, czyli na kolektorze od strony ściany grodziowej.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group