To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxA] Sprężyny w Galancie EA

vrangsinn - 15-03-2017, 18:42

Hugo napisał/a:
Najlepsze w tym wszystkim jest to, iż zauważyłem, że im w gorszym stanie są półosie (przeguby) tym obniżony Galant mniej wibruje :shock:


czxyli trzeba je zajechac :wink: :p

larelijux - 15-03-2017, 19:08

To ja chyba zostanę przy swojej kózce :)
tresorex - 15-03-2017, 21:48

A co w polosiach pada? Krzyżaki przy skrzyni? Przy piastach? Ja w sumie u siebie zauważyłem że mam poparciale gumki które są chyba wyważeniem półosi...
Hugo - 16-03-2017, 08:10

tresorex, te gumowe odważniki kruszeją, ale przede wszystkim zużywa się bieżnia łożysk krzyżaków w przegubach wewnętrznych.
tresorex - 16-03-2017, 08:58

Będę za niedługo wyjmował półosie to zobaczę jak się mają. Będzie porównanie bo jeden przegub przy kole był wymieniany 45k temu, a reszta jeździ na obniżonym od minimum 7 lat czyli jakieś 70-80k km.

[ Dodano: 20-03-2017, 14:10 ]
Takie szybkie pytanie: czy sprężyny od sedana pasują do wagona?
W japancars na rysunkach są takie same. lecz mają inne numery MB...

Hugo - 20-03-2017, 15:09

tresorex, przednie tak, tylne nie.
tresorex - 20-03-2017, 15:21

A co w nich jest innego? Średnica?
komarsnk - 20-03-2017, 15:34

Dla kombi średnica pręta jest większa z tego co pamiętam. Fizycznie pasują - założysz na zwykły amor, ale kombi będzie siedział na sedanowych, a sedan będzie sterczał na tych z kombi (to jest sprawdzone z autopsji)
lutekwwl - 23-03-2017, 15:30

Panowie chciałbym wymienić sprężyny z przodu samodzielnie. Czy jest to skomplikowane? Jakiś tourtial? Czy w pojedynke idzie to zrobić?
tresorex - 23-03-2017, 18:14

Jak masz ściągacz do sprężyn to powinieneś dać radę
Hugo - 23-03-2017, 18:15

lutekwwl, jest to dziecinnie proste, ale musisz mieć ściągacze do sprężyn zawieszenia. Coś takiego: http://allegro.pl/sciagac...5732779446.html
Bez tego nawet nie podchodź, zarówno do demontażu sprężyn z amortyzatorów, nie mówiąc o ich ponownym montażu. Reszta jest tak prosta, że nie ma co opisywać, trzeba tylko pamiętać aby podczas montażu górnych mocowań (miseczek) jedna z 3 śrub mocujących do kielicha była w linii z wypustką na dole amortyzatora, tą, w którą wchodzi widelec amorka.

lutekwwl - 23-03-2017, 22:03

Kupiłem.te ściągacze, jakaś kolejność rozbierania i składania? Żeby nie było niespodzianki:) będę robił to pierwszy raz:) żabę mam i dwie Kobyłki więc jakieś tam zaplecze jest:p
tresorex - 24-03-2017, 08:22

Przed rozebraniem sprawdź w jakim stanie masz łączniki staba z przodu ponieważ one są przykręcone do widelca trzymającego amortyzator. Jak się nie uda odkręcić to albo musisz odpuścić albo kupić nowe a stare wyciąć. Żeby sobie nie uziemić auta to lepiej je mieć na zapas :)
lutekwwl - 24-03-2017, 08:56

Łączniki nowki sztuki, wymieniałem w tamtym tyg:) tak jak mówisz, było cięcie brzeszczotem:d wie łączniki mam z głowy:)
tresorex - 24-03-2017, 12:12

Bezpiecznie jest obniżyć tylko przód w wagonie? Z tyłu zostawiając nivo?
Na olx wisi taki jedne który ma tak zrobione:




Wygląda spoko bo sylwetka jest taka klinowata, a i walory użytkowe zostały bo można napakować pół tony cementu w bagażnik ;)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group