[07-XX]Lancer CYxA Techniczne - Płyn chłodzący silnik
puf - 24-01-2018, 16:59 Temat postu: Mit czy Fakt ? Witam kiedyś gdzieś usłyszałem lub przeczytałem ze Lancery które miały alusy 18 oryginalne i na nich wychodziły maja twardsze zawieszenie . Prosił bym o odpowiedz na ten temat bo nie mogę nigdzie znaleźć odpowiedzi
brylekVFR - 24-01-2018, 22:54
Nie tyle twardsze co inne amortyzatory, tzn. inny nr. katalogowy. Jaka jest faktycznie różnica poza nr. to nie wiem i chyba nikt nie wie. W każdym bądź razie amorki od 16 i 18 są zamienne.
Uwex - 25-01-2018, 08:54
Nie jestem pewien czy nie miały też grubszego drążka przedniego stabilizatora ?
.swat. - 25-01-2018, 10:48 Temat postu: Re: Mit czy Fakt ?
puf napisał/a: | Lancery które miały alusy 18 oryginalne i na nich wychodziły maja twardsze zawieszenie | Mają twardsze zawieszenia, gdyż mają opony o profilu 45, a nie 60 I do tego rozpórki usztywniające zawieszenie i eliminujące wrażenie pływania przy manewrach, których już następne modele nie miały.
Do tej pory nie rozwiązano również problemu różnic pomiędzy dedykowanymi amortyzatorami do wersji z felgami 16" i 18". Niby katalogowo są inne, ale nikt nie potrafił doradzić, które wybrać,gdy mamy dwa zestawy kół (lato 18" i zima 16"). Wszędzie doradzają taki układ, ale przecież na zimę i na wiosnę nie zaleca się dodatkowej wymiany amortyzatorów.
W ASO bez problemu można było zakupić felgi 18" (teraz nie wiem czy jeszcze są) i żadnych przeciwwskazań nie było. Płacisz i masz. Tylko nikt tam nie kupował, bo cała przyjemność z wymianą i sprawdzeniem zawieszenia podchodziła prawie pod 10.000zł. Teraz jest lepiej, bo cały komplet nowych nieużywanych felg 18" można dostać za 1500, czyli cenę jednej z ASO.
Chcesz mieć twardsze zawieszenie?
1. 18" felgi, dla fanatyków ekstremalnych odczuć 19"
2. rozpórka na przednie kielichy, rozpórka na tył
3. sprężyny obniżające
puf - 28-01-2018, 01:23
czyli rozporki wychodziły z fabryki w wersjach w twardsza czy trzeba było dokładać ?
dałbyś link do takiej rozporki ?
bo znalazłem do evo ale cena z kosmosu
Uwex - 28-01-2018, 08:20
Rozpórki były w wersjach z dieslem. Takie.. Taką używkę też kupiłem,
puf - 28-01-2018, 08:50
Uwex napisał/a: | Rozpórki były w wersjach z dieslem. Takie.. Taką używkę też kupiłem, |
a ta na tył ?
brylekVFR - 28-01-2018, 19:58
Przednia rozpórka była chyba właśnie w wersjach z 18 calowymi felgami, czyli od wersji wyposażenia Intense. Na tył to chyba żadne nie miały.
puf - 28-01-2018, 23:11
brylekVFR napisał/a: | Przednia rozpórka była chyba właśnie w wersjach z 18 calowymi felgami, czyli od wersji wyposażenia Intense. Na tył to chyba żadne nie miały. |
racja chyba nie miały ale widzialem tez na internecie na tył lecz nie jestem do końca pewien
miśko1977 - 29-01-2018, 13:16
Są do kupienia, ale to nie oryginał.
puf - 29-01-2018, 23:14
miśko1977 napisał/a: | Są do kupienia, ale to nie oryginał. |
cos wiecej jakies info ?
miśko1977 - 30-01-2018, 00:21
Zerknij tutaj
http://www.jdl-performanc...volution-x.html
puf - 30-01-2018, 22:36
brylekVFR napisał/a: | Przednia rozpórka była chyba właśnie w wersjach z 18 calowymi felgami, czyli od wersji wyposażenia Intense. Na tył to chyba żadne nie miały. |
A możesz potwierdzić to info?
tokyo - 30-01-2018, 23:52
mialy ale nie na rynek europejski - byla to kratownica za tylnymi fotelami dla silnikow 2.4 ze zmodyfikowanym zawieszeniem z elementami z tylnego wozka outlandera jakies roczniki 07/08. tylne wachacze nie byly z profilowanej blachy tylko pelne odlewy.
Pozniej zastosowano przyspawywane blaszki na wachaczach przod tyl jako wzmocnienie ))) koszty
tu macie taki inny przyklad oszczednosci )
tu macie tylny wozek amerykanski i na niektore regiony europy zaleznie od wyposazenia w polsce
https://www.ebay.com/itm/...BwAAOSwyYFZ-pOP
a tu europejski ktory jest czesto stosowany w ver ostatnich lancera
http://allegro.pl/mitsubi...2.html#imglayer
Uwex - 31-01-2018, 10:53
tokyo - no co ? Lżejsze to jest, czyli na +
|
|
|