To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Avan(s)ce Elegancji Juiceman'a czyli 2.5V6 z 2003

Juiceman - 30-03-2015, 06:34

Elegancja w sobotę odwiedziła Wrocławskie SPA i wyjechała z receptą którą trzeba zrealizować mianowicie na poprawę trzeba wykupić następujące leki:

1. Wahacz dolny prosty prawy
2. Wahacz Górny prawy
3. Korek wlewu oleju lub uszczelka do Korka,
4. Drążek kierownicy lewy.

Ciekawe czy termin na naprawę jak w NFZ czy prywatnie będzie szybciej :wink: tak czy siak do ustalenia z Kierownikiem SPA ;-)

Juiceman - 07-04-2015, 20:37

No Zajec przyniósł czyt wykupił powyższą recepte :)



I umówił się z Dr. Deejay na wizytę ;-)

W sumie
wahacze do wymiany drążek i końcówki też.

Zmiana oleju sprawdzenie jeszcze tyłu ;-) i następna wymiana to olej w skrzyni bo w tym miesiącu chyba już nie damy rady.

komarsnk - 07-04-2015, 20:41

Juiceman napisał/a:
No Zajec przyniósł czyt wykupił powyższą recepte :)

A w które aptece kupił sworznie CTR? :biggrin:

komarsnk - 07-04-2015, 20:44

OK - zobaczyłem na pudle JM CARPARTS - czy to tam? Bo na Alle nie mają... :?
Juiceman - 07-04-2015, 20:48

Apteka JM Carparts z Legnicy lub alledrogo jak kto woli;-)

Wahacz górny zaś TRW:)

komarsnk - 07-04-2015, 20:55

Juiceman napisał/a:
Wahacz górny zaś TRW:)

Yyyy... a ten sworzeń CTR Ball Joint ze zdjęcia to do czego jest? :?

Juiceman - 07-04-2015, 21:10

wachacz dolny prosty
komarsnk - 07-04-2015, 21:18

OK - a nie decydowałeś się zmienić samych sworzni? I dlaczego nie? :) Bo tez mnie to czeka i może są jakieś argumenty, których nie wziąłem pod uwagę ;)
deejay - 07-04-2015, 21:28

Juiceman napisał/a:
I umówił się z Dr. Deejay na wizytę ;-)


Pierwsze słyszę :?:

Tomek - 07-04-2015, 21:28

komarsnk napisał/a:
OK - a nie decydowałeś się zmienić samych sworzni? I dlaczego nie?


bo sam tego nie zrobisz
te sworznie nie są wymienne, tak O
trzeba oddać do tzw. "regeneracji" sworznia

deejay - 07-04-2015, 21:38

komarsnk napisał/a:
I dlaczego nie? :) Bo tez mnie to czeka i może są jakieś argumenty, których nie wziąłem pod uwagę ;)


Przeprasuj sam sworzeń to sie przekonasz dlaczego zaleca sie cały wahacz wymieniać :wink:

komarsnk - 07-04-2015, 22:14

Hej hej ale my tu mówimy o górnym wahaczu? Bo o to pytałem Juicemana Tam podobno są bez problemu wymienne...
Hugo - 07-04-2015, 22:28

komarsnk napisał/a:
Tam podobno są bez problemu wymienne...
No bo tak jest.
deejay - 07-04-2015, 22:28

komarsnk napisał/a:
Tam podobno są bez problemu wymienne...


Wiem o jakim wahaczu jest mowa i wiem że są sworznie wymienne , ale do tej pory nie udało mi sie żadnego poprawnie wprasować , tak aby siedział w gniezdzie wahacza "ciasno" . Wszystko co montowałem było markowe i przelatywało na wylot z wahacza wiec nie polecam tej praktyki , no chyba ze pospawasz przy kołnierzu sworznia na stałe do kolejnej wymiany.
Wahacz jest stalowy i wyprasowanie starego sworznia rozkalibrowuje miejsce wprasowania nowego sworznia w wahaczu.

Hugo - 07-04-2015, 22:33

deejay napisał/a:
do tej pory nie udało mi sie żadnego poprawnie wprasować , tak aby siedział w gniezdzie wahacza "ciasno" . Wszystko co montowałem było markowe i przelatywało na wylot z wahacza wiec nie polecam tej praktyki
Dziwne, montowałem już sworznie 555 w czterech różnych wahaczach górnych (oczywiście oryginalnych) i nowe wchodziły tak samo ciężko jak wychodziły stare. Ze sworzniami innych firm nie miałem styczności.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group