To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[07-XX]Lancer CYxA Ogólne - Sedan czy Sportback

Toretto - 10-06-2013, 19:34

trzeba by było dorwać się do jakiegoś G-Techa i sprawdzić ile w rzeczywistości wynosi ta różnica
Pawcho - 10-06-2013, 21:33

Chyba najważniejszą kwestią jest różnica w wadze miśków. Sedan ma zgrabniejszy i lżejszy tyłeczek ale za to brzydszą mordkę.SB ma za to tyłeczek pakowniejszy - ot i cała różnica :D
lichy - 17-06-2013, 17:43

Pawcho napisał/a:
SB ma za to tyłeczek pakowniejszy

Pakowniejszy? Znaczy łatwiej tam zapakować większe przedmioty.
Bo bagażnik w SB jest mniejszy niż w sedanie.

Mikuc - 18-06-2013, 09:09

Trochę mniejszy za to łatwiej włożyć, ustawić przewożone rzeczy łatwiej się składa siedzenia więc liczby są ale tylko na papierze :)

Dla mnie SB jest najbardziej optymalny bo często korzystam z rozkładanych siedzeń. Sedan może się podobać bo jest najbardziej podobny do evo ale to kwestia gustu dla mnie tył nie jest taki brzydki a nawet ciekawy 

Luk - 18-06-2013, 09:39

Dla mnie tył sedana jest ładny, ale zbyt spokojny. Taki emerycki trochę :) Dużo bardziej podoba mi się jednak Sportback, jest bardziej agresywny :)
marcowoj - 18-06-2013, 10:39

Luk napisał/a:
Dla mnie tył sedana jest ładny, ale zbyt spokojny. Taki emerycki trochę :) Dużo bardziej podoba mi się jednak Sportback, jest bardziej agresywny :)


Ze spojlerem to nie taki emerycki. A tak na marginesie: "jednemu się podoba córka drugiemu teściowa" :D każdy wybierze opcję najlepszą dla siebie.

Leszkomis - 07-07-2013, 20:19

Przepraszam, że nie do końca trafię w temat, ale nie chciałem dla jednego pytania zakładać nowego tematu.

Widzę, że w ofercie Mitsu na Polskę nie ma już Lancera Intense. Czy jest dziś w ogóle możliwość kupienia Lancera w tej wersji za rozsądne pieniądze? Kiedyś widziałem, że Czesi mieli sporą ofertę. Na dzisiaj na otomoto nie widzę praktycznie żadnej oferty nowego Intense'a. Interesuje mnie nowy egzemplarz.
Czy jeśli upatrzyłem sobie intense, to pozostaje mi tylko rynek wtórny?

Z góry dziękuję za odpowiedź.

piker - 08-07-2013, 08:48

Nie dość, że nie ma wersji intense, to wycofują się również z silnika 1,8. Może jest to spowodowane zbliżającą się premierą Lancera nowej generacji? O której w sumie nic nie słychać póki co. Sam chciałem kupić intensa a tu klops... Może jest opcja na specjalne zamówienie?
RalfPi - 08-07-2013, 11:48

a może invite + dodatki?
Albo podzwonić do MM Polska i podpytać.

Trik - 08-07-2013, 16:49

Intense pewnie wróci jak wdrożą do nowy silnik z pojedynczym wałkiem rozrządu, 4J10 czy jakoś tak, ten z ASX MY 2013. O liftingu nie słyszałem, ale było coś o nowym kompakcie 4G na następny rok.
Leszkomis - 09-07-2013, 07:45

Intense głównie ze względu na rozpórkę i audio. Jeździłem zarówno Invite, jak i Intense i jak dla mnie różnica w prowadzeniu jest odczuwalna.

A wiecie dlaczego zmieniają ten silnik w ogóle? Przecież 1.8 to był jeden z mocniejszych punktów tego auta. Kompletnie niezrozumiała dla mnie sytuacja.

Na dzień dzisiejszy w Polsce nie ma ani jednego nowego Lancera w specyfikacji Intense - co najwyżej można szukać testówki dilera, chociaż i tych jest może 2-3 i to ani w atrakcyjnej cenie, ani w atrakcyjnym stanie.
Wyłapałem parę egzemplarzy też testowych w Niemczech, ale nie wiem jak wygląda procedura zakupowa od dilera w Niemczech - dopiero muszę ogarnąć.

Smutno mi.

Lucas123w - 09-07-2013, 11:17

W Niemczech już od dwóch lat nie ma 1.8 tylko 1.6 sprowadzają.

Leszkomis napisał/a:
A wiecie dlaczego zmieniają ten silnik w ogóle?

Chodzi przecież historia z palca wyciągnięta że dużo pali i nie jedzie to robią 1.6. Tym samym może więcej egzemplarzy sprzedają.

piker - 09-07-2013, 11:47

O ile dobrze pamiętam, to nigdy nie oferowali 1.6 w wersji intense.
Trik, G4/Attrage to jednak autko segmentu B z kufrem. A określenie kompaktowy trzeba rozumieć chyba jako "sprytny, poręczny". Bo o Space Star/Mirage też piszą kompaktowy. Uchowaj Panie, żeby to był następca Lancera :D Tak liczę po cichu, że właśnie Lancer będzie jedynym modelem, który zachowa aktualny przód.
P.S. Dla mnie silnik 1,8 jest ok. Jeszcze trochę i sam będę takim śmigał :D

Leszkomis - 09-07-2013, 13:35

No nic. Pozostaje mi tylko szukać auto za zachodnią granicą.
Trik - 09-07-2013, 20:28

Cytat:
A wiecie dlaczego zmieniają ten silnik w ogóle? Przecież 1.8 to był jeden z mocniejszych punktów tego auta. Kompletnie niezrozumiała dla mnie sytuacja.

Przecież pozostaje 1,8 tylko w nowej odsłonie technicznej 4J10, ten który był to tej pory to 4B10. Ogólnie chodzi o normę Euro5 itp. Nie panikuj. :mrgreen:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group