To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Czarna Sigma :))

wojtas - 26-02-2016, 10:21

Z tego co opisują chłopaki na forum, to najczęściej przyczyna leży w braku styku przewodów na kostkach oraz samym uszkodzeniu ECU klimatronika, rzadko kiedy przyczyną jest uszkodzony wentylator.
marycjusz - 26-02-2016, 13:30

t0m3k napisał/a:
Najgorzej było zdobyć kierunkowskaz.... ale jak widać zdobylem.
O , a ja mam chyba ze 6 sztuk na każdą stronę, Trza było się odzywać ;P
mjsystem - 26-02-2016, 16:44

t0m3k napisał/a:
Także tego...
Weź to Tomek napraw, bo narząd nieużywany zanika. :mrgreen: A tak w ogóle, to Ty , czy ktoś w Ciebie? :?
t0m3k - 27-02-2016, 00:21

tylko ja, lód i barierka energochłonna :D
t0m3k - 08-03-2016, 08:59

Znów wystąpił problem z odpalaniem oraz jazdą na benzynie.... Nie wkręca się na obroty ( na jałowym jakoś tam wejdzie ), zero mocy, rozpędzę się do 40km/h i modlę się o przełączenie na LPG.... z 2 miesiące temu wymieniłem filtr paliwa i pompę, teraz znowu słyszę jak głośno pracuje pompa, myślałem że może jest coś zatkane i słychać ją bo ma opory.... Sprawdziłem i niestety przewodem powrotnym nic nie płynie ( sprawdzone na elastycznym przewodzie między wtryskami a przewodem stalowym ). Nie wiem czy prawidłowo pracuje zawór regulacji ciśnienia paliwa który jest na wylocie z listwy wtryskowej... Wie ktoś przy jakim ciśnieniu powinien ten zaworek przepuszczać paliwo ? Bo aktualnie nie przepuszcza... Sprawdziłem kompresorem i przy jakichś 3 barach coś tam przepuszcza. Pytanie czy to tak ma pracować.

Co sądzicie ? Może miała prawo zatrzeć się nowa pompka ? W sumie kosztowała 80 zł...

Dajcie jakieś pomysły bo nie chcę znowu zmieniać pompki.

PS: Dodam że po zamontowaniu nowej pompki 2 miechy temu po odpaleniu było słychać piszczenie pompki.... ( chyba nie powinna piszczeć podczas pracy )

angelos - 08-03-2016, 09:42

Trzeba by się wpiąc w przewód paliwa(miedzy filtrem paliwa a listwą) z manometrem i sprawdzic jakie daje cisniene na przymknietej i otwartej przepstnicy. W manualu są gdzieś podane wartości.

Chyba gdzieś mam taki przewód zrobiony, trzeba by tylko manometr.

mjsystem - 08-03-2016, 09:43

t0m3k napisał/a:
Co sądzicie ? Może miała prawo zatrzeć się nowa pompka ? W sumie kosztowała 80 zł...
A nie jest czasem tak, że masz syf w zbiorniku, i co raz to pompka się po prostu zatyka?
t0m3k - 08-03-2016, 11:12

Na wejściu do pompki jest siateczka ( filterek ) będę musiał rozebrać pompkę w sobote i zobaczę.
t0m3k - 16-03-2016, 21:22

Chłopy Sigmowicze. Bęben został że tak powiem zmiażdzony.... nie mam w srodku nic... cos odpadło i rozwalilo wszystko... potrzebuję osłony tarcz hamulcowych... ma ktoś w znośnym stanie ? sprężynki też by się zdały jakieś bo nie mam... cos moze sie uda w ASO kupic za małe pieniążki....
Aha... zapomniałęm powiedzieć że historia dotyczy obu stron samochodu.... tak więc potrzebne 2 kpl. wszystkiego :(

I skąd wziąć linkę ręcznego ? o tez zakończyła żywot...



Znalazłem takie coś w Ruskach
http://www.j-detali.ru/up...8ae54e55bdb.jpg
kody komponentow z tego Kitu to:
• MB520471 - nie wiem czy to pasuje
• MB520470 – sprężynki na szpilkach ( jak w sigmie )
• MB857302 – zabezpieczenia szpilek (jak w sigmie )
• MB928874 - dluga sprezyna (dół) ( jak w sigmie )
• MB520465 - kwadratowa (jak w sigmie )
• MB857299 - nie wiem czy to pasuje
• MB857298 - nie wiem czy to pasuje

wojtas - 16-03-2016, 23:12

Bez samych osłon tarcz można jeździć o ile masz jeszcze do czego przymocować szczęki, ja tak zrobiłem jakiś czas temu i do tej pory nie zauważyłem problemów wynikających z ich braku. Co do linki może być ciężko o nową w PL, pozostaje szukać dobrej używki.

Zestaw sprężynek powinien pasować tylko śruba regulacyjna powinna wyglądać tak jak na tym zdjęciu.


t0m3k - 17-03-2016, 08:00

Regulacyjną mam w całości :)

Odnośnie linki to pytanie czy da się z innego samochodu dopasować ? co myślicie ?

A osłony tarcz muszę mieć nowe.... bo nawet odboju do szczęk nie mam Wojciechu :) popatrz dobrze na fotkę:) Pytanie czy ma ktoś używki w znośnym stanie. ( Jeśli chodzi o to co sie dzieje jeżeli nie ma osłon wokół tarczy - na klockach mam samo błoto... )

PS: Dzięki za zdjęcie kompletu części :) moje zmielone nie nadają się do fotografowania :)

edit:

Jeśli ma ktoś porządną fotkę jak to jest poskładane to dajcie znać. Bo da się kupić sprężynki i te wszystkie duperele do innych miśków i może bym spasował cos :)

Linka do 3000GT ( pewnie taka jak u nas ) kosztuje 100$ .... a az taki bogaty nie jestem... będę musiał coś wykombinować...

Hugo - 17-03-2016, 19:17

Zestaw hamulca ręcznego wygląda na oko identycznie jak z Galanta. Pytanie tylko czy wymiarowo jest to samo. Na 99% to to samo.
wojtas - 17-03-2016, 23:43


t0m3k - 18-03-2016, 08:22

Dzięki Wojtku :)

teraz pozostało tylko zakupić gdzieś te osłony....

najtańsze znalazłem w katalogu Dodge'a ( Stealth ) za 66$... ciężka kasa jak za kawałek blachy....

Nie ma ktoś używanej ?

t0m3k - 23-03-2016, 10:59

Sprawdziłem w wolnej chwili jak wygląda sytuacja mojego ciśnienia paliwa które dochodzi do filtra....
Przepływ jest moim zdaniem niezły, ale pod warunkiem że nie występują opory... lekko palcem zatkałem przewód paliwowy i nawet nie czułem zbytniego ciśnienia na palcu.... Pompka do wymiany definitywnie. Ale ze wzlędu na rozwalone hamulce.... nie ma kasy xD



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group