Galant VR4 E88A 92-96 - [E88A 2.5 4WD] E88A 4WD 4WS 2,5 V6 24V
Wszyc - 07-01-2011, 17:55
Nażarł się po świętach pewnie i dalej leży brzuchem do góry i sączy browar
BeNeK - 07-01-2011, 18:42
nie,nie pisałem już do niego w sprawie tego e88a co Ci na pw wysłałem i udzielił mi kilku istotnych informacji ;} Po prostu nie chce mu się pisać w temacie albo robic przy galancie
Frost - 08-01-2011, 14:00
BeNeK, Wszyc, - w temacie nic nie ruszam, bo przy aucie nic nie ruszam więc o czym tam pisać
Danych wału Krzychu jeszcze nie mam bo nie zabrałem się za Gala
O forum nie zapominam zawsze zaglądam tutaj i na 6ć innych jeszcze hehe, ale jak jest zima i nic sie nie dzieje, to moge tylko pisać ze siedze, nudze się i grzebie w "D"
Wszyc - 08-01-2011, 17:31
ej panowie tak się w ogóle zastanawiam np. Silniki z EVO VII-X np. co z tego że są obrócone o 180stopni względem naszych? mocowania skrzyni biegów widzę że identyczne wydech z tyłu dolot z przodu by był jak dla mnie bomba a jak się nie podoba to silnik w EVO X już ma odwrotnie kolektory i po przerzuceniu do nas były by kolektory po tych samych stronach co w normalnych silnikach rzędowych montowanych w E5 coś stoi na przeszkodzie innego? silnik kręci się nie w tam mańka czy coś bo tak gadamy ee ten silnik nie po tej stronie ten nie po tej a tak się głębiej zastanawiam a jaką to ma cholera różnice najwyżej custom mocowanie od strony rozrządu w przypadku V6 to gorsza sprawa bo po odwróceniu może się to wszystko nie pomieścić chodź kolektor dolotowy w V6 można by uciąć w powyżej mocowania jeżeli nie dało by się go odwrócić i przyspawać odwrotnie
Takie tylko spekulacje chodź nie powiem turbo mivec mnie męczy po nocach
mitsu_pl - 09-01-2011, 03:06
Krzysiu, wyciągałeś silnik ze swojego gala i powinieneś wiedzieć, że konstrukcyjnie jest to nie możliwe, ponieważ podłużnice są wyprofilowane, tak, aby silnik i skrzynia się mieściły. Jedyne wyjście to ciąć i tworzyć od początku, ale po co poprawiać fabrykę?
Wszyc - 09-01-2011, 03:20
Dobra temat obgadny na gg trzeba było od razu że się kręci w inna mańka
Ale jest jeszcze parę spraw do obgadania na gg
gres - 19-01-2011, 09:03
zrobiłby ktoś mi zdjęcie pokrywy bezpieczników - tej pod silnikiem. Przez własne gapiostwo zrobiłem w niej dziure na środku i nie widze opisu do czego jest część bezpieczników. Muszę to jakoś odtworzyć.
Wszyc - 19-01-2011, 09:14
pójdę walnę fotkę zaraz pewnie każdy gal ma taką samą
[ Dodano: 19-01-2011, 10:34 ]
Frost - 19-01-2011, 10:38
trzymaj gres -- http://e88a.fotosik.pl/albumy/703219.html -- jak to dobrze mieć wszystko sfotografowane
gres - 21-01-2011, 12:19
no elegancko chopaki wygląda na to że faktycznie takie same macie
Ja swoją przez własne gapiostwo zniszczyłem - jak wieczorem robiłem z bezpiecznikami to zapomniałem ją założyć i cały dzień przejeździła leżąc między chłodnicą a wydechem. W miejscu styku z wydechem powstała dziurka, jak po papierosie, tylko większa
Od wczoraj żona ma prawojazdy... ciekawe czy długo pobędę z wami
Wszyc - 21-01-2011, 12:46
a żona będzie galantem jeździć? srogo
gres - 24-01-2011, 11:19
srogo tym bardziej że ona w naszej szkole jazdy ( bo też tam ucze) uchodziła za bardzo szybko jeżdżącą kursantke wręcz legendy już o niej chodzą. Ale powiem wam że misiem narazie bardzo ostrożnie. No zobaczymy jak sobie poradzą
Tymczasem ... tico się do mnie przystawiło
no i powoli się biało znów robi sasasasa
mitsu_pl - 04-02-2011, 20:45
Jako ciekawostkę daje link do stronki, gdzie są wszystkie galanty, oprócz naszych E88A, jakie były wypuszczane tu akurat chyba na rynek australijski:
http://www.cars-directory...subishi/galant/
Wszyc - 04-02-2011, 21:14
brak też E75A czyli 4G63 4x4
gres - 08-02-2011, 14:05
chyba bardziej by mnie zdziwiło gdyby było łącznie z naszymi
|
|
|