To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Galant/Legnum VR4 Ogólne - GALANT VR 4

Anonymous - 19-10-2007, 00:39

Będę miał na podnośniku niedługo 2.5 V6 N/A to prześwietle go na wylot a i motorownię rozkręcę bo idzie na śmietnik. Więc zrobię manuala pod tytułem "co możesz użyć z N/A do VR'a''-chyba nie popisał nikt takiego przewodnika?

[ Dodano: 27-10-2007, 08:03 ]
Ostatnio na forach w Nowej Zelandii wyczytałem,że chłopaki złamamli granicę 500hp z 6a13tt :shock: na seryjnych bebechach... upchneli dwie td04, FMIC, dolot, wydech, paliwa wiecej...
Może ktos potwierdzic te informacje ?Seria to znosi? O 400hp to tak słyszałem(że znosi).Teraz mają plan załozyc jedną big turbo, zakuć drania i pompować więcej :mrgreen:
A tak w ogóle czy remap fabrycznego kompa wchodzi w grę przy 6a13tt? I w jakim zakresie? Czy jednak trzeba dokładac jakieś ustrojstwo?Stand alone?
Chcę bardzo zbliżyc się w moim do 400 wiec jak znosi 500 to może by tak od razu :twisted:
A i pytanie do Nevman1 bo ma takiego jak ja automata, jakie patenty wykorzystują chłopaki z klubu VR4 coby przyspieszyc skrzynię? Jest szybka ale nie dość szybka.
Nie mam ostatnio za bardzo czasu czytać forum.

TU

kolega umiescił troche info na temat swojego gala, przyzwoicie to wyglada.

kochajj - 07-11-2007, 21:51

Panowie... stało się...
od 30 minut jestem posiadaczem GALANTA VR4 z 2002r.
Kolorek biały, automat, bezowe skóry, kombi
teraz przeróbka i w droge :)

Anonymous - 07-11-2007, 21:59

Gratulacje.

Mam nadzieję, że już niedługo będę mógł zobaczyć to cacko koło domu...

Pozdrawiam.

Anonymous - 07-11-2007, 22:04

No gratulacje, czekamy na foto :mrgreen:
Anonymous - 07-11-2007, 22:05

kochajj napisał/a:
Panowie... stało się...
od 30 minut jestem posiadaczem GALANTA VR4 z 2002r.
Kolorek biały, automat, bezowe skóry, kombi
teraz przeróbka i w droge :)




GRATULACJE. Do odważnych świat należy. Jeśli można wiedzieć to zlecasz komuś tą przekładkę ??? jakie koszty ??

Pozdrawiam.

Krzys - 07-11-2007, 22:51

FOTO,FOTO,FOTO :D :D :D
Mów jakie koszty i gdzie znalazłes to cacko :shock:

Anonymous - 08-11-2007, 00:17

autoR napisał/a:
A i pytanie do Nevman1 bo ma takiego jak ja automata, jakie patenty wykorzystują chłopaki z klubu VR4 coby przyspieszyc skrzynię? Jest szybka ale nie dość szybka.


Nie wiem czy można zrobić cokolwiek żeby przyspieszyć skrzynie. Wiem że na AMSOIL chodzi zdecydowanie lepiej natomiast czy nie jest dość szybka? Z automatów z tego okresu jak i częściowo do dzisiaj jest to jedna z najszybszych skrzyń. Wiem natomiast że tunerzy kręcą automat do 350 koników po czym przekładaja na manuala gdyż podobno sama skrzynia bądź konwerter momentu obrotowego nie są w stanie przenieść większego obciążenia.
Jeśli potrzebujesz więcej info to daj znać a zapytam na forum.

[ Dodano: 07-11-2007, 23:19 ]
kochajj napisał/a:
Panowie... stało się...
od 30 minut jestem posiadaczem GALANTA VR4 z 2002r.
Kolorek biały, automat, bezowe skóry, kombi
teraz przeróbka i w droge :)


GRATULACJE!!! Podaj zdjątka i napisz co i jak i skąd i za ile.

kochajj - 08-11-2007, 07:38

samochodzik pochodzi z anglii... przebieg około 15000 mil... samochód ma uszkodzony zderzak próg i drzwi (zarysowania- wystarczy pomalowac) koszt wraz z transportem to... 3500 FUNTÓW...
czekoladka_1981 - 08-11-2007, 08:05

GRATULACJE teraz i Wrocek ma VR
Anonymous - 08-11-2007, 09:44

gratulacje. taka cena to okazja ze ho ho- watpie zeby za to czlowiek ea5 kupil. ciesze sie razem z toba. jesli bedziesz potrzebowal jakichs tipow odnosnie konwersji to wal smialo na PW. moze sie spotkamy naszymi diablami kiedys bo czasami wracam do kraju przez wroclaw. czemu nie walczyles z JP, za dlugo czekac trzeba bylo czy jak?
Anonymous - 08-11-2007, 13:28

kochajj napisał/a:
samochodzik pochodzi z anglii... przebieg około 15000 mil... samochód ma uszkodzony zderzak próg i drzwi (zarysowania- wystarczy pomalowac) koszt wraz z transportem to... 3500 FUNTÓW...


Skąd taka cena? To prawie jak za darmo!!! Fakt że z uszkodeniami to baaardzo zaniża cenę tutaj ale z takim przebiegiem i taki rocznik??? Mistrzostwo świata. Za taką sztuke w idealnym stanie musiałbyś tutaj zapłacic od 10.000 wzwyż przyzałozeniu ze komuś zależałoby na szybkiej sprzedaży. Moja sztuka jest wyceniana od 8.000 w górę a jest rok starsza i ma 60k mil na liczniku.
Jeszcze raz gratuluję i powodzenia z konwersją.

swinks_UK - 08-11-2007, 14:01

kochajj: noo... GRATULACJE!
Teraz trzymam kciuki za udana przekładkę.
Jednak kilka rzeczy mi nie daje spokoju. Napisz dokładniej co i jak dla uspokojenia. Bo człowiek się tak samo nerwuje, jakby sam kupił. :lol: Jak pisał Nevman1 - taki przebieg w Anglii to raczej graniczy z cudem. Przy roczniku 2002 normą jest jakieś 70 - 80k mil, a w przypadku świeżego importu 30 - 40k mil. No i ten rocznik, wydaje mi się że beż generalnie szedł do 09.1999 Potem skóra była tylko czarna. Kurcze, jaki "reg" (rocznik zakodowany w nr rejstracyjnym) był tego auta w Anglii, a jaki masz rocznik w VIN?
Ale cena i tak jest pychota - 3.5k GBP to kosztują Legnum z 1997-98.

Anonymous - 08-11-2007, 15:51

ma licznik juz ten nowy nie do 180km/h? podaj jak mozesz chassis no bo VIN pewnie nie ma w ogole. dlugo juz poluje na '02 i w ogole nie moge dostac, w pewnym momencie stracilem nadzieje ze takie w ogole sa na rynku :lol: no i oczywiscie pytanie: czy to nie jest type V bo mam ochote z kims pogadac kto ma type V w garazu o nowym niecnym planie.
kochajj - 08-11-2007, 16:09

autko to : MITSUBISHI LEGNUM VR-4 TYPE-S AUTO

bezowe skory wystepowały w rocznikach 99> ale sporadycznie, nie wiem czy na zamowienie...

zdjecie mojego :


komora:


z uszkodzen to pekniety zderzak przod... wgnieone delikatnie drzwi pasarzera i urwany próg:



data produkcji to 03/2002

swinks_UK - 08-11-2007, 21:07

Nooo...teraz to widać że model po face-liftingu. Kolor skóry pewnie jako jakaś opcja.
Kurde, te uszkodzenia to tak na dobry dzień roboty, a cena jak za darmo.
Fajnie!



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group