To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Lancer Ogólne - Premiera Lancera X w Polsce

Anonymous - 26-09-2007, 11:44

Student napisał/a:
wszystkie wymiary są większe od Carismy mam nadzieję że to 8cm będzie miało przełożenie w środku kabiny więc nareszcie pojawia się auto w Mitsu, które może zastąpić Carismę i walczyć o pozycję na rynku, Moje serce nareszcie się raduje i już nie muszę patrzeć na Vectrę C lub Mondeo


Zauważ, iż obecnie produkowany Lancer (CSO) sedan miał już wymiary większe od Carismy:
szer: 1715 mm
dł: 4535 mm
rozstaw osi: 2600 mm
Uwierz mi, że przestronność wnętrza nie pozostawia nic do życzenia, a po mojej ostatniej konfrontacji z Carsimą jeszcze bardziej się w tym przekonałem.
Wniosek - nie jest tak źle :biggrin: od 2003 do chwili obecnej mieliśmy godnego następcę Carismy :D

sla - 26-09-2007, 11:52

Seventy7 napisał/a:


Zauważ, iż obecnie produkowany Lancer (CSO) sedan miał już wymiary większe od Carismy:

Widocznie obecnie produkowanego Lancera widział tylko z daleka, a nigdy w nim nie siedział, jeżeli tego nie wie.

Student - 26-09-2007, 12:41

Naprawdę jesteś wzorowym optymistą, dla mnie obecny Lancer jest ciaśniejszy od Cari a po wizycie w salonie i przymiarce wyszliśmy ze skrzywioną miną.
Liczę że nowy mnie pozytywnie zaskoczy i nareszcie będę mógł powiedzieć że Mitsu ma coś porządnego do zaoferowania dla osób które szukają czegoś w segmencie aspirującym do Mondeo itp.
Widziałem i siedziałem, nie jeździłem bo jeżeli mi nie leży to nie będę się naginał tylko dla znaczka Mitsu.
Zresztę porównywałem także do nowego Acorda i powiem tyle mimo że większy od Carismy to ciaśniejszy w środku, więc same wymiary o niczym nie świadczą, jest jeszcze coś takiego jak ergonomia i pompowanie plastików zupełnie bez sęsu.

Rafal_Szczecin - 26-09-2007, 13:43

Student napisał/a:
Naprawdę jesteś wzorowym optymistą, dla mnie obecny Lancer jest ciaśniejszy od Cari

w takim razie na najblizszym spocie biore miarke i mierzymy z Grzesiem wszysciutko . bo on ma najnowszego Lancernika (tyle ze w kombiaku) a ja Cari :)

Anonymous - 26-09-2007, 13:47

Student napisał/a:
Naprawdę jesteś wzorowym optymistą, dla mnie obecny Lancer jest ciaśniejszy od Cari a po wizycie w salonie i przymiarce wyszliśmy ze skrzywioną miną.


Nie jest moją intencją przekonywać Ciebie do auta, które Ci nie leży......ale, dla przykładu powiem, że jestem już po kilku dłuższych trasach z 4 dorosłymi osobami na pokładzie i nikt nie narzekał na ścisk. Dodam, że mam 190 cm wzrostu i nie czułem nigdy dyskomfortu zarówno z przodu jak i z tyłu. Jak będę w Twojej okolicy to chętnie się spotkam i zrobimy sobie konfrontację :P :mrgreen:

Jeżeli już poruszamy temat wymiarów Carismy to nikt mi nie wmówi, że jest to odpowiednik przedstawicieli klasy średniej tj. Mondeo, Accorda czy Vectry. Co najwyżej można ją porównać do Octavi, która może jest "napompowana" ale zbudowana na płycie podłogowej Golfa IV - czyli jak by nie patrzeć typowego kompakta.

P.S. Rafi - sorki, mam nadzieję, że Ci nie podpadłem :D :D

Student - 26-09-2007, 13:55

Nie jest to odpowiednik i nigdy nie bedzie ale nigdy w Carismie nie wygniatałem siedzenia kierowcy tak jak miało to miejsce w innych autach poniekąd wyższej klasy. Carisma ma w swoisty sposób rozwiązana ergonomię w kabinie a szczególnie kształt tylnych siedzeń i mimo że jest mniejsza to miejsca w środku jest więcej.
A co do Octawi to w Lanosie jest więcej miejsca niż w niej a idąc dalej w Toledo i Bora bo przecież to to samo.
Co do Acorda uznawanego za klasę wyżej to śmiem twierdzić że jest w nim tyle samo miejsca co w Twoim lancerku a siedzenia to wielka porażka dla mnie za wąskie a d..y nie mam kosmicznej.
Ale odbiegamy od tematu.
Wróćmy do naszego Lancerka.

Ja czekam na prezentację w salonie w Markach zobaczymy co pokażą.

Rafal_Szczecin - 26-09-2007, 13:59

Grzesiu, nie podpadles mi bo nawet nie miales czym .
od samego poczatku wiadomo bylo, ze odpowiednikiem carismy nigdy nie bylo i nigdy nie bedzie mondeo ,vectra itp .
wiadomo tez przeciez, ze auta z roku na rok rosna !

co do porownania octavii do carismy to moge sie w 100 % zgodzic, sa to auta nawet o wymiarach zblizonych do siebie ( wczesniej duzo jezdzilem octavia,ale juz ta po lifcie, i przed kupnem cari byl moment zawachania, czy octavia czy tez cari )

nie moge sie zgodzic z tym, ze w octavii jest malo miejsca, szczerze mowiac, to ja czuje, ze jest w niej wiecej niz w carismie .

Student - 26-09-2007, 14:33

Normalnie wszyscy przeciwko jednemu ale się nie dam :lol:

Normalnie to jest nienormalne: jeżeli przy takich samych wymiarach w Octawi jest głębszy i większy kufer to musi być mniejsza kabina szczególnie że Carisma ma kabinę przesuniętą do przodu

Pożyjemy zobaczymy.
A chciałem dać spokój.

saphire - 26-09-2007, 14:39

Spotkajcie się razem obydwoma autami, niech ten większy z was ustawi w obu autach fotel kierowcy tak by mu było wygodnie i wtedy pomierzcie ile miejsca na nogi maja pasażerowie, ile nad głowami, jak szeroko jest w aucie itp. itd. to będzie jasna sprawa.
Anonymous - 26-09-2007, 15:01

Rafal_Szczecin napisał/a:
w takim razie na najblizszym spocie biore miarke i mierzymy z Grzesiem wszysciutko

Dorzucam jeszcze Accorda mojego szefa co by mieć pełen obraz sytuacji hehe :biggrin:

Tak na serio to dyskusja rzeczywiście nieco odbiegła od tematu głównego. Ja też z niecierpliwością czekam na konfrontację z nowym Lancerem i już nie mogę się doczekać zobaczyć go na żywo. Wtedy przekonamy się jak to jest z tą jego "wielkością" i do której klasy będzie aspirował.
Pozdro

Robson86 - 26-09-2007, 17:26

Hubeeert napisał/a:
Instyle zamiast klepać zobacz specyfikację

doskonale wiem ze instyle...(poprzednik tak napisal). Dlatego zdziwila mnie ta cena, bo nie przypominam sobie innego kompaktu ktory kosztowalby ponad 100 000zl :? (nie patrzac na A3, czy serie 1).Wiem ze to wersja max wyposazeniowa ale mimo wszytsko jest drogo (przynajmniej mi sie tak wydaje) ...jak na polski rynem mysle za drogo. A pamietajmy ze to klasa jak by nie patrzyl kompaktowa...
Student napisał/a:
Normalnie to jest nienormalne:

W Octavi (ogolnie wszystko z plyta podlogowa Golfa 4) bylo malo miejsca szczegolnie jesli chodzi o tylna kanape. Jechalem ostatnio Taxa wlasnie Octavia i moge smialo powiedziec ze w Cari jest wiecej miejsca :)
Seventy7 napisał/a:
nowym Lancerem i już nie mogę się doczekać zobaczyć go na żywo.

jeszcze tylko kilka tygodni :) :P
Pozdroo

Piospi - 26-09-2007, 17:51
Temat postu: Nowy Lancer w sprzedaży !
Cytat:
Budowany w Japonii, nowy Lancer to doskonała alternatywa dla europejskich klientów, szukających ponadczasowej elegancji, dynamicznych właściwości jezdnych, niezawodności i dobrego stosunku ceny do oferowanych możliwości
Nowa generacja Lancera nawiązuje do filozofii modelu Lancer, którego "standardowe" wersje pierwszej i drugiej generacji nawiązywały do braci o wysokich osiągach czyli modeli 1600 GSR i EX2000 Turbo. Obecnie wkracza do polskich salonów najnowsza model Lancera nawiązujący swoją stylistyką do sportowych tradycji marki.
Lancer Sports Sedan ma 457 cm długości i 176 cm szerokości, jego zadaniem jest wprowadzenie do rodziny Mitsubishi Motors Europe pełnej gamy nowych wersji, począwszy od podstawowego, 1.5-litrowego 110 konnego silnika benzynowego, poprzez modele z jednostkami benzynowymi 1.8 (144 KM) oraz Dieslem 2.0 osiągającym maksymalnie 140 KM, a kończąc na całkowicie nowym Lancerze Evolution, który po raz pierwszy stanie się członkiem rodziny modelu Lancer.
Z jednostkami napędowymi współpracuje 5-biegowa przekładnia manualna (1.5 i 1.8), oraz 6-biegowa przekładnia manualna (2.0 DiD), przekładnia CVT z łopatkami do zmiany biegów i systemem adaptacyjnej kontroli przełożeń INVECS II będzie oferowana z silnikiem 1.8, a 4-biegowy automat zakupimy jedynie z silnikiem o pojemnośći 1.5 l.
W 2008 roku, do rodziny Lancera dołączy nowy 5-drzwiowy Lancer Sportback który ma wzmocni rodzinę modelu Lancer. Nawiązujący do coupe profil samochodu - zainspirowany ekscytującym modelem koncepcyjnym o tej samej nazwie, pokazanym we Frankfurcie w 2005 roku - powinien spodobać się europejskim kierowcom, gustującym w autach typu hatchback.
W chwili rynkowego debiutu nowy Lancer jest oferowny z dwiema jednostkami napędowymi benzyniakiem 1,5 oraz turbodieslem 2,0. Za najtańszą wersję benzynową zapłacimy 59 990 zł a za turbodiesla 78 990 zł.


źródło: auto świat


FOTKA
FOTKA 2
FOTKA 3

Wook@sH - 26-09-2007, 19:00

I wszystko jasne, że tak powiem ;) ...
Podaje dane na temat Nowego Lancera.....

http://www.polmasters.pl/...wy_Lancer_rar81


Jakby ktoś z Was miał jakieś pytania to piszcie w tym temacie lub na PW.
Za niedługo bedzie juz można zamawiać ;)
A pod koniec października obejrzeć w salonie w Katowicach na ul. Francuskiej (mam nadzieję :P )

Robson86 - 26-09-2007, 19:07

Piospi napisał/a:
W chwili rynkowego debiutu nowy Lancer jest oferowny z dwiema jednostkami napędowymi benzyniakiem 1,5 oraz turbodieslem 2,0. Za najtańszą wersję benzynową zapłacimy 59 990 zł a za turbodiesla 78 990 zł.

cena wydaje sie w miare w porzadku :D
Czyli za 1,8 benzynke beda chcieli cod kolo 70-75tys zl :)
nic tylko pozostaje czekac z niecierpliwoscia na dni otwarte ( premiere) Lancernika :)
pozdroo

saphire - 26-09-2007, 19:12

Popraw ścieżkę bo coś nie brangla - do kitu jest:

Not Found
The requested URL /subpages/Pliki/Zrzuty_(Upload)/Nowy_Lancer_rar81 was not found on this server.

Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.

PS. już działa :-)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group