To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Tarcze i klocki hamulcowe

Anonymous - 24-07-2009, 23:12

jako ze moje przednie tarczki sa juz 0,6mm ponizej dopuszczalnej grubosci zapodane zostana Mikody :biggrin: po zapewnieniach Rafala ze jakosc jest SI

KaWu napisał/a:
W ofercie Mikody nie ma tyłow przypisanych do Galanta.
narazie nie ma... ale moze by sie podjeli zrobienia od wzoru gdyby im podeslac jakas zajechana sztuke na wzor bo na stronie producenta w info " o firmie " znalazlem zapis " Wyspecjalizowany zespół zajmujący się wdrożeniami nowych wyrobów do produkcji, własna narzędziownia
i modelarnia oraz specjalistyczne oprogramowanie pozwala na uruchomienie produkcji nowego wyrobu w bardzo
krótkim czasie po otrzymaniu rysunku. " :twisted:

zenio86 - 25-07-2009, 11:52

mikoda jest ok, dopoki nie trzeba sie shamowac ze 140km/h...
nacinanie i nawiercanie nie sluzy do lepszego odprowadzania ciepla, tylko do odprowadzania gazow i pylu, ktore powstaja przy hamowaniu.generalnie dopoki nie wymieni sie calych hamulcow wraz z zaciskami na jakies sportowe (duza tarcza 300mm+zacisk4tloczki), to gal bedzie do kitu hamowal

Maciek - 25-07-2009, 12:40

cuuube napisał/a:
ale moze by sie podjeli zrobienia od wzoru gdyby im podeslac jakas zajechana sztuke na wzor

Wg info na www mieszczą się
ul. Podhalańska 10/12
42-200 Częstochowa
Małe miasto nie jest więc ktoś miejscowy mógłby Im zapodać.
Może z infem że klub troszke bierze to zainteresowanie wykażą.
Osobiście też miałem Mikody w poprzednim Galu i sobie chwaliłem. Czeka mnie wymiana w tym bądź przyszłym roku więc pewnie zakupię także do obecnego Gala.

Owczar - 25-07-2009, 13:16

Chłopaki pomysł nie głupi, ale jak już to jak oni mieliby zrobić coś ze zjechanej tarczy? Myślę, że to troszkę inaczej wygląda i oni nie zdejmują wymiarów z tarczy tylko muszą mieć wymiary, które zresztą są pewnie do zdobycia, jeśli Mikoda bedzie zainteresowana produkcją tych tarcz to da sobie radę.
Rafal_Szczecin - 25-07-2009, 15:55

zenio86 napisał/a:
mikoda jest ok, dopoki nie trzeba sie shamowac ze 140km/h...
nacinanie i nawiercanie nie sluzy do lepszego odprowadzania ciepla, tylko do odprowadzania gazow i pylu, ktore powstaja przy hamowaniu.generalnie dopoki nie wymieni sie calych hamulcow wraz z zaciskami na jakies sportowe (duza tarcza 300mm+zacisk4tloczki), to gal bedzie do kitu hamowal

hmm i tu nasze zdania sa roznie .
hamowalem mikoda ,nie jednokrotnie w krotkim odstepie czasu z predkosci podanej przez Ciebie i jakos nie mialem zadnych problemow z przegrzewaniem sie ukladu .
lecz u mnie procz wymiany kompletu z przodu ( MIKODA/ATE ) wymieniony zostal tez tyl ( sam klocek ATE ) i wymieniony zostal plyn hamulcowy - a o nim niestety duza ilosc osob zapomina, a jak wiadomo jest on higroskopijny ( "podatny" na wode ) przez co z biegiem czasu traci swoje wlasciwosci .

i dziwne , ze mowisz, iz gal hamuje do kitu skoro juz dwu krotnie "uciekalem" gdy ktos z tylu nie zdazyl wyhamowac za mna .

co do tego, ze moze mikoda zrobi nam heble na tyl, to niestety dzwonilem do nich z pytaniem o uruchromienie produkcji tarczy na przod po lifcie ( przed wczesniejsza weryfikacja ich wszystkich produktow , z ktorych jak wiecie pozniej dobralem tarcze do naszego modelu ), odpowiedz jaka uzyskalem niestety byla negatywna, pan powiedzial mi, ze niestety nie ma mozliwosci rozpoczecia produkcji nowego produktu ( mimo zapewnien, ze podam wszystkie wymiary ) .
lecz mozna napisac do nich maila ,badz tez probowac nawiazac kontakt, nikt nie powiedzial, ze z tego nic nie wyjdzie :)

Anonymous - 25-07-2009, 16:12

[EDIT by MOD]

galant SE 2,5 z poliftowymi 2 tłoczkowymi zaciskami z założonymi nawiercanymi tarczami mikody+ klocek ATE, wytrzymuje wielokrotne hamowanie z prędkości 140km/h zostało to sprawdzone na drodze nie publicznej czego oczywiście nikomu nie zalecamy aby wykonywał takie testy i jeżeli robi je to tylko na własną odpowiedzialność.

zenio86 - 26-07-2009, 02:25

to nie wiem jak wy hamujecie
mi mikoda+akebono z przodu (plyn takze wymieniany) przegrzewaja sie po 4 mocnych dohamowaniach, az sie boje jezdzic po zakopiance.
a sama tarcza wygiela sie po 1 hamowaniu na autostradzie [edit by ADMIN] i do teraz bije. Jak dla mnie to jest porazka wyposazac seryjnie takie auto w tarcze o srednicy 256mm. Nie mowie tutaj ze mikoda jest zla.
jak zaloze zestaw wiekszych hebli, to sie podziele wrazeniami :)


edit by Admin
Nie interesują nas opisy popisów

Anonymous - 26-07-2009, 08:14

zenio86 napisał/a:
to nie wiem jak wy hamujecie
normalnie :P
zenio86 napisał/a:
na autostradzie ze 180
gratulacje chlopie jesli na naszych "autostradach" tyle jezdzisz :roll: . tarcze po zalozeniu powinny miec okres na dotarcie jesli nie dales im tego czasu to niedziwota ze sie wygiely .
zenio86 napisał/a:
porazka wyposazac seryjnie takie auto w tarcze o srednicy 256mm
to juz inna bajka , wiec swiadom tego faktu tymbardziej powinienes ostrozniej jezdzic :)
zenio86 - 26-07-2009, 10:22

na autostradach jezdze nawet szybciej, od tego one sa. Spoko po takiej wypowiedzi juz wiem z kim prowadze konwersacje i to tlumaczy dlaczego wasz uklad hamulcowy uwazacie za wydajny :)

Edit by MOD
Skoro nie odpowiada Ci poziom "userów" dot. konwersacji, to chyba pomyliłeś forum

Anonymous - 26-07-2009, 10:44

zenio86 napisał/a:
na autostradach jezdze nawet szybciej, od tego one sa.
na autostradach masz dozwolona predkosc max 130km/h (widac ze nie czytales " zasad forum Mitsumaniaki.com " szczeg pkt 10 oraz 8.4 ) nie powiem ze nie jade czasem 150 ale powyzej 180 to juz przesada u nas...
zenio86 napisał/a:
po takiej wypowiedzi juz wiem z kim prowadze konwersacje
My rowniez :roll: .
Nie jezdzimy jak emeryci ale tez nie przesadzamy jak Ty
Cytat:
to tlumaczy dlaczego wasz uklad hamulcowy uwazacie za wydajny
ja i napewno Rafal mamy tarcze 276mm wiec nasz uklad mozna uznac za wydajny chociaz szalu nie robi
zenio86 - 26-07-2009, 11:14

w niemczech tez sa autostrady ;)
Hubeeert - 26-07-2009, 12:08

zenio86 skończ te dywagacje bo donikąd nie prowadzą. Tzn prowadzą, ale watpię żebyś chciał tam pójść ;-)

Układ hamulcowy w Galantach EA o czym na tym Forum było juz XXX razy nie jest superwydajny ale po ewentualnym założeniu (jeżeli nie masz)
cuuube napisał/a:
tarcze 276mm
zaczyna zachowywać się przyzwoicie. Możesz też porozmawiać z właścicielami VR4 na temat odpupienia od nich zestawów hamulców bo z tego co wiem wszyscy wymienili je na te z Lancera EVO.

Dla normalnej niewyścigowej jazdy - zwykłe tarcze też wystarczą.

Pozdrawiam

Rafal_Szczecin - 26-07-2009, 13:05

zenio86 napisał/a:
to nie wiem jak wy hamujecie
mi mikoda+akebono z przodu (plyn takze wymieniany) przegrzewaja sie po 4 mocnych dohamowaniach, az sie boje jezdzic po zakopiance.
a sama tarcza wygiela sie po 1 hamowaniu na autostradzie [edit by ADMIN] i do teraz bije. Jak dla mnie to jest porazka wyposazac seryjnie takie auto w tarcze o srednicy 256mm. Nie mowie tutaj ze mikoda jest zla.
jak zaloze zestaw wiekszych hebli, to sie podziele wrazeniami


no wlasnie kolego ,a my tu mowimy o tarczach 276mm czyli troszke wiekszych i gdzie zacisk jest dwu tloczkowy a nie jedno tak jak przed liftem ( i u Ciebie )
do tego klocek AKEBONO to mozesz sobie nosic w plecaku a nie montowac w aucie (cos jak JC czy tez 4max ktorego bym nawet wrogowi nie zalozyl).
jak wiadomo zestaw tez trzeba dobrze dotrzec, zeby potem nie bylo ,ze tarcza sie gnie,zestaw nie hamuje itp .
jezeli montujesz nowy zestaw a potem od razu jedziesz go palowac no to nie dziw sie, ze to nie robi .

DMX - 26-07-2009, 14:11

Witam jestem nowy na forum i mam tez galanta od niedawna 2.4 gdi 99' kupilem klocki i tarcze lucasa dobrze zrobilem ??
Hugo - 26-07-2009, 14:39

DMX dobrze zrobiłeś.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group