To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Pajero IV - [Pajero] pompa wtryskowa 3.2DI-D

marson99 - 28-02-2011, 21:59

moj misiek jest z 2000r EGR jest sprawdzony, z tego co po tych wszystkich "konsultacjach" warsztatowych ustaliłem to , ze najprawdopodobniej zawór się zawiesza ale nie jestem pewien, nie jestem jeszcze na tyle światły w tych pompach

[ Dodano: 28-02-2011, 22:03 ]
szukam pomocy juz od jakiegos czasu z małą przerwą. ten tydzień jest ostatni kiedy moge podjąć jakieś konkretne działania. Rozumiesz auto bez ruchu od listopada, masakra jakaś.
przepraszam chyba się uniosłem

zbyszekm2 - 28-02-2011, 22:37

a elektrozawory pod akumulatorem sprawdzałeś?
A może podłączałeś się pod kompa i wyświetliły się błędy?

marson99 - 28-02-2011, 22:59

co do elektrozaworów to nie wiem, szczerze mówiąc nie wiem czy któryś z panów mechaników to zrobił. ja tego nie sprawdzałem. jeden z mechaników podłaczył auto do komputera cos tam po pstrykał po sprawdzał 'Niby" ogladałem to co tam sie wyświtlało ale na sygnalizacje błędów to mi to nie wygladało. czytałem wcześniej różne posty w których koledzy wypowiadaja się na temat różnych błędów wymieniając ich kody ale ja tego u siebie nie widziałem. także ...jak widac fachowość poległa. ja natomista zdobywam wiedze na temat tego silnika. szkoda tylko ze na "sucho". Jak Pan widzi Panie Zbyszkum2 nie wiele znam odpowiedzi na różne pytania które Pan zadaje a które moga pomóc zdiagnozowac problem. nie mniej jedak jestem zobowiązany za szybka reakcje na moja prosbe w sparwie pomocy. chciałbym odpowiedziec ale poprostu nie wiem jak, raczej nie wiem co odpowiedziec
zbyszekm2 - 28-02-2011, 23:01

Proszę jutro zadzwonić 8-9 rano 602-673-905
marson99 - 28-02-2011, 23:06

dziękuję i pozdrawiam

[ Dodano: 07-03-2011, 07:26 ]
witam wszystkich.
w szczególności pana Zbyszka. wracam do tematu tej nieszczęsnej pompy w pajeroIII(pabianice). udało mi sie jeszcze raz podłaczyć auto do kompa i...z opisu błedów wynika: błąd cisnienia paliwa i błąd kąta wtrysku paliwa.
czy to oznacza wymiane tej pompy? czy uda sie ja naparwić? regeneracja podobno nie jest najlepszym rozwiązaniem.
prosze o pomoc w tej sprawie.


667-970-898

[ Dodano: 07-03-2011, 14:54 ]
witam pana Zbyszka. wracam do tematu tej nieszczęsnej pompy w pajeroIII(pabianice). udało mi sie jeszcze raz podłaczyć auto do kompa i...z opisu błedów wynika: błąd cisnienia paliwa i błąd kąta wtrysku paliwa.
czy to oznacza wymiane tej pompy? czy uda sie ja naparwić? regeneracja podobno nie jest najlepszym rozwiązaniem.
prosze o pomoc w tej sprawie.

watcher79 - 08-03-2011, 12:31

Co zrobić żeby maksymalnie przedłużyć żywotność naszych pomp ?
Wszyscy piszą na forum jak już pompa padnie... Wtedy wiadomo, można regenerować lub kupić nową.

Ja chciałbym się dowiedzieć co mogę zrobić poza tankowaniem na "pewnych" stacjach i częstych wymianach filtra paliwa aby pompa się nie popsuła ?
zbyszekm2 napisał/a:
Jak odkręcisz zawór odcinający paliwo w pompie, to dookoła niego będziesz miał oblepione pełno tej farby.

Może co jakiś czas przegląd systemu doprowadzającego paliwo i czyszczenie.

marson99 - 08-03-2011, 20:43

witam,
no właśnie co zrobić poza tym tankowaniem i wymianą filtrów? niestety ja jestem przed wymiana lub naprawą to sie niedługo okaże ale mam nadzieję, że to się więcej nie powtórzy ale czy napewno?

[ Dodano: 08-03-2011, 20:45 ]
witam,
no właśnie co zrobić poza tym tankowaniem i wymianą filtrów? niestety ja jestem przed wymiana lub naprawą to sie niedługo okaże ale mam nadzieję, że to się więcej nie powtórzy ale czy napewno? jak temu zapobiec

[ Dodano: 30-03-2011, 15:20 ]
witam,
czy bład na kompie - bład cisnienia paliwa , moze byc spowodowany uszkodzeniem EGR?

[ Dodano: 30-03-2011, 23:30 ]
witam,
czy bład na kompie - bład cisnienia paliwa , moze byc spowodowany uszkodzeniem EGR?

dziek - 08-05-2012, 12:07

Witam

W moim Pajero 3.2 2003, padła pompa. Mianowicie jadąc w trasie auto zgasło, po ponownym uruchomieniu brak mocy i czarny dym. Diagnoza mechanika: "do wymiany pompa". Nie bawiłem się w regenerację tylko kupiłem używkę z pisemna 6 miesięczną gwarancją. Po wymianie auto ciężko odpala i gaśnie na wolnych obrotach. Moc jest, na obroty wkręca się dobrze. "Nowa" pompa pochodzi od auta z automatyczna skrzynią, mój jest manual. Pytanie czy pompa od auta z automatem będzie chodzić w aucie z manualem? Mechanik twierdzi, że nie będzie chodzić bo jest inny sterownik w tej pompie. Dzwoniłem do firmy, która regeneruje pompy i twierdzą, że to nie ma znaczenia. Po nr VIN obu aut w serwisie ustaliłem, że pompy są takie same. Proszę o pomoc, czy to wina pompy czy czego innego?

zbyszekm2 - 08-05-2012, 12:29

Będzie chodzić, nie ma znaczenia czy automat czy manual. Ważne czy umie wstawić pompe. Jeśli źle to zrobił, będą cuda, łącznie z popsuciem pompy.
Kopci na biało?

dziek - 08-05-2012, 12:57

Poza tym, że ciężko pali i gaśnie to nie ma żadnych objawów. Zero dymu, moc jest. Chodzi bardzo dobrze.
zbyszekm2 - 08-05-2012, 13:13

prawdopodobnie pompa uszkodzona.
romanowicz - 24-05-2012, 16:49

[Pajero] pompa wtryskowa 3.2DI-D
Witam serdecznie uzytkownikow mitsu.Prosze o pomoc.
Pajero 3.2DI-D z 2001 roku, pierwsze objawy przy dodaniu gazu kleby czarnego dymu ale po za tym nic sie nie dzialo wczoraj po ujechaniu paru kilometrow uslyszalem tyrkotanie pod maską i kleby dymu i zgasl,ciezko ale odpalil i jakos dojechlem do domu okazalo sie ze chyba zawiesil mi sie plywak i bylo malo paliwa wlalem 20l.i chciale odpalic a tu brak kompresji za drugim razem odpalil dobrze moze mial ktos taki przypadek
dzieki z gory

siersciunio - 24-05-2012, 21:42

Czyli jak :

-ciężko pali (kilka obrotów)
-błąd nastawniaka kąta z komputera
-falowanie obrotów na D na postoju (szarpanie)
-gasnie przy ostrym ruszaniu

Brak jakichkolwiek innych niepokojących objawów
Elektronika czy mechanika?

geomax - 25-05-2012, 12:26
Temat postu: Witam Jestem nowy
Witam wszystkich jestem tu nowy
Właśnie nabyłem pajero III 3.2. did. Po kilku dniach jazdy mam takie objawy:
Pali po kilku obrotach ( no nie na dotyk)
Zaraz po odpaleniu nie wchodzi na obroty (nie zawsze ale często) po prostu przez chwilę nie rusza mimo dodawania gazu (automat) muszę go przegazować na luzie i wtedy jest ok
Nie kopci, spalanie 12l na 100
Proszę powiedzcie że to nie pompa bo się załamię. Czy z takimi objawami bo w sumie nie przeszkadzają można jeździć czy lepiej jak najszybciej dobrać się do pompy (czego bym nie chciał)
Jeszcze jedno z automatem: w czasie spokojnej jazdy na 5 nagle wrzuca na 3 i niechce iść wyżej , wtedy zaczyna migać kontrolka neutrala przy zapalonej lampce driva
Proszę o jakieś diagnozy - mam nadzieję że nie wdepnąłem w bagno
Pozdrawiam

zbyszekm2 - 25-05-2012, 13:28
Temat postu: Re: Witam Jestem nowy
geomax napisał/a:
Witam wszystkich jestem tu nowy
Właśnie nabyłem pajero III 3.2. did. Po kilku dniach jazdy mam takie objawy:
Pali po kilku obrotach ( no nie na dotyk)
Zaraz po odpaleniu nie wchodzi na obroty (nie zawsze ale często) po prostu przez chwilę nie rusza mimo dodawania gazu (automat) muszę go przegazować na luzie i wtedy jest ok
Nie kopci, spalanie 12l na 100
Proszę powiedzcie że to nie pompa bo się załamię. Czy z takimi objawami bo w sumie nie przeszkadzają można jeździć czy lepiej jak najszybciej dobrać się do pompy (czego bym nie chciał)
Jeszcze jedno z automatem: w czasie spokojnej jazdy na 5 nagle wrzuca na 3 i niechce iść wyżej , wtedy zaczyna migać kontrolka neutrala przy zapalonej lampce driva
Proszę o jakieś diagnozy - mam nadzieję że nie wdepnąłem w bagno
Pozdrawiam

Z tego co opisujesz skrzynia na pewno wchodzi w tryb awaryjny ( skrzynia ma awarię.
Pompa raczej uszkodzona, na pewno rozdzielacz.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group