To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - Awaryjność skrzyń automatycznych - ankieta

sampler - 08-11-2015, 20:12

polift ma tez inna charakterystyke silnika "łagodniejszą" co ma też jakies znaczenie
McCoy - 08-11-2015, 21:59

Rozmawialem kiedys w serwisie mitsu w monachium.I oni tam twierdza ze do tej skrzni gala nie powinno sie zalewac transmax z lecz transmax e ..teraz chyba multi cos tam.Czemu tak?nie wiem bo az tak biegle to ja nie gadam w jezyku wroga.Powiedzieli takze ze w ramach gwarancji wyminiali cos w skrzyniach ale w tych autach kotre byly u nich zakupione i serwisowane.Jak bylem to wlsanie stal u nich czarny avance w tip troniku przebieg 89 tys km i zmienilai olej na castrola multi cos tam mimo iz widzialem u nich takze transamax Z.Taka specjalna maszyne mieli do wymainy tego oleju.Dwa zbiorniki w jednym brudny olej a w drugim czysty i to podpiete pod skrzynie.
Ewcia80 - 09-11-2015, 08:10

Hejka.Czy wie ktoś jaki jest numer Ori tego wałka konwertera?
MisiekK - 03-01-2016, 22:22

Galant:
Rok produkcji auta: 1998
Silnik: 2,5V6
Tiptronic: nie
Przebieg: ok. 220 tys km
Auto posiadam od: 124 tys km
Ostatnia wymiana oleju przy przebiegu: 130 tys km
Rodzaj ostatnio zalanego oleju: Castrol Transmax-Z
Przebyte usterki: konwerter, przy ok 160tys km
Orientacyjny koszt naprawy: 1000zł skrzynia od GDI, 500zł wymiana konwertera+ dorobienie tulejki, 50zł mycie skrzyni
Uwagi: Dzięki Bartkowi pozbyłem się problemu raz na zawsze. Wieloklin od GDI jest dłuższy i pracuje bez problemu. Wymaga dotoczenia tulejki za 10zł do średnicy koła zamachowego.
Skrzynia GDI została na części, specjalista od skrzyń zażyczył sobie umycia i przy okazji przełożył kosz I biegu bo był w lepszym stanie. Resztę wymiany robiłem w lokalnym warsztacie.

michalina27 - 21-03-2016, 19:52

Galant:
Rok produkcji auta: 1997
Silnik: 2,0V6
Tiptronic: nie
Przebieg: ok. 262 tys km
Auto posiadam od: 186 tys km
Ostatnia wymiana oleju przy przebiegu: 252 tys km
Rodzaj ostatnio zalanego oleju: ATF
Przebyte usterki: konwerter, przy ok 260tys km
Orientacyjny koszt naprawy: sprzęgło Wandlera 800 zł, wymiana konwertera 600zł

dmi - 21-03-2016, 21:37

wracając do wymiany oleju w skrzyni A/T. Jeśli poziom jest ok oraz brak szarpnięć to wymiana raz na ile km/lat ? I w końcu transmax Z czy E ?
deejay - 21-03-2016, 21:46

dmi napisał/a:
to wymiana raz na ile km/lat


60 tyś

dmi - 21-03-2016, 21:51

deejay napisał/a:
60 tyś


Dzięki. Teraz drugie pytanie, bo już ogłupiałem, jaki w końcu lać olej.....będę robił wymianę dynamiczną w tym roku.

MisiekK - 22-03-2016, 07:52

dmi napisał/a:
deejay napisał/a:
60 tyś


Dzięki. Teraz drugie pytanie, bo już ogłupiałem, jaki w końcu lać olej.....będę robił wymianę dynamiczną w tym roku.


Ja zawsze stosuję zalecany do skrzyń z tamtego rocznika Transmax Z, nie wiem skąd E...

b182 - 12-11-2020, 07:00

Witam czy problem konwertera dotyczy rowniez modeli z 1992-1996 roku czy modeli od 1997 wzwyż?
jacek11 - 12-11-2020, 21:32

b182 napisał/a:
Witam czy problem konwertera dotyczy rowniez modeli z 1992-1996 roku czy modeli od 1997 wzwyż?

Osobiście znam jeden taki przypadek, ale miał miejsce w mocniejszej wersji silnika 2.0.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group