[07-XX]Lancer CYxA Ogólne - Nakladka / koncowka tlumika.
$iwy - 19-03-2009, 19:19
pawelek32 napisał/a: | któregoś razu rozmyślałem na temat właśnie końcówki i wg mnie ładnie pasowałoby coś takiego http://moto.allegro.pl/it...ka.html#gallery
płaska myślę, że pasowałaby na kształt do umieszczonych powyżej odblasków.
niech ktoś kupi, zamontuje i zrobi zdjęcia
pzdr |
Ten komin najlepszy będzie do 20-letniej beemki (tak tylko rozmyślam )
sla - 19-03-2009, 19:56
Uwex napisał/a: | ale co to znaczy " bardziej gustownego" |
Żeby nie było takiej ażurowej wycinanki z tyłu. Po prostu czyste koło lub owal bez żadnych ozdobników.
mobista - 19-03-2009, 21:27
Dzisiaj kupiłem w norauto jakąś końcówkę z Ultera - jutro przyspawam i wrzucę fotki
Anonymous - 19-03-2009, 21:37
Dotarla do mnie dzisiaj NX07.1 Ulter-a.
Przylozylem i w sumie nie wiem czy jestem zadowolony.
Poza mocowaniem na jedna srube, zrobili otwor na 55 m wewnatrz i sa delikatne luzy
Zdjecia ponizej, prosze o pomoc, bo jak ma wygladac slabo to sprzedam na allegro i kupie inna,
Niby jest ok, wymiarami pasuje, ale troche mi sie nie podoba widok rury wydechowej w srodku
oslony.
Chyba taka z azurem jak wyzej pokazana lepiej wyglada bo nie widac rury wydechowej.
Pozdr
AK
$iwy - 19-03-2009, 23:11
Sama końcówka OK. Trzeba dopracować tylko szczegóły. Musi być założona symetrycznie - tak aby rura była centralnie w samym środku nakładki. Druga sprawa - trzeba zrobić coś z tą sterczącą śrubą.
sla - 19-03-2009, 23:37
$iwy napisał/a: | Sama końcówka OK. Trzeba dopracować tylko szczegóły. Musi być założona symetrycznie - tak aby rura była centralnie w samym środku nakładki. |
Dokładnie, dodaj jakieś metalowe podkładki na dole między rurą a nakładką i powinno być ok.
$iwy - 20-03-2009, 01:12
Cytat: | Dokładnie, dodaj jakieś metalowe podkładki na dole między rurą a nakładką i powinno być ok. |
Chyba raczej na górze od dołu jest śruba mocująca. Śrubę wymień na inną. Są takie bez łba - sam gwint i otwór na klucz imbusowy. Długość dobierz według potrzeby (tak żeby prawie nie wystawała z końcówki). Jak nie chcesz widzieć za bardzo rury w środku, zawsze można ją (końcówkę) trochę zsunąć, ale z kolei bardziej będzie widoczna goła rura z drugiej strony. Chyba trochę źle wymierzyłeś, bo chyba weszłaby dłuższa (tak przynajmniej na zdjęciach wygląda)
Anonymous - 20-03-2009, 06:58
Kolejna dlugosc to 200 mm, wiec to juz byloby za daleko.
Od strony zewnetrznej to wyglada dobrze natomiast od
wewnetrznej jest juz skret w strone tlumika.
Co do mocowania to w sumie nie wiem czy jakas
podkladke, czy nie pojde do znajomego zeby mi w srodku
dospawali kawaleczek blachy zeby zwezyc przeswit i wycentrowac.
Dodatkowo myslalem zeby w tylniej czesci dospawac w wewnetrzenj
czesci obejmy 3 blaszki wystajace poza nakladke tak z 1-2 cm zeby zamontowac
obejme ta: http://moto.allegro.pl/it...nik_obejma.html
A bardziej jej jedna polowe jak wspomianl $iwy.
Pozdr
AK
p.s. Pomyslalem sobie ze z tej obejmy mozna wykorzystac te rure jesli tylko bedzie sie nasuwala
na rure tlumika i ja dospawac do koncowki...
Zobacze co da sie zrobic.
mobista - 21-03-2009, 12:19
Nie krytykuję nikogo za to, że chce sobie końcówkę przykręcić, ale jak dla mnie to fuszera. Ja kupiłem w czwartek taką końcówkę: http://www.moto.allegro.p...orem_nowa.html. Jak widać średnica wejścia to 50 mm więc instalacja była prosta - podjechałem na warsztat do kumpla odcieliśmy szlifierką kawałek kury wydechowej, część końców z rozcięciem i przyspaliśmy - osobiścię wolę, żeby było widać z zewnątrz spaw, aniżeli śrubę albo obejmę popołudniu wrzucę zdjęcia pozdrawiam
$iwy - 21-03-2009, 16:24
mobista napisał/a: | Nie krytykuję nikogo za to, że chce sobie końcówkę przykręcić, ale jak dla mnie to fuszera. Ja kupiłem w czwartek taką końcówkę: http://www.moto.allegro.p...orem_nowa.html. Jak widać średnica wejścia to 50 mm więc instalacja była prosta - podjechałem na warsztat do kumpla odcieliśmy szlifierką kawałek kury wydechowej, część końców z rozcięciem i przyspaliśmy - osobiścię wolę, żeby było widać z zewnątrz spaw, aniżeli śrubę albo obejmę popołudniu wrzucę zdjęcia pozdrawiam |
No wiesz - przykręcana końcówka ma jedną wielką zletę - w każdej chwili można ją zdjąć i auto wygląda jak wyprowadzone z salonu. Także przy odsprzedaży auta (oczywiście zanim zgnije wydech) przyszły nabywca pewnie będzie zadowolony że nie potraktowano go kątówką (ja przynajmniej bym był). Nie będę się wypowiadał co z gwarancją na wydech bo nie wiem. Wszelką "personalizację" w aucie toleruję pod warunkiem że można ją cofnąć. Niestety ale nawet spawarką z cywilnego lancera - EVO nie zrobisz. A właściciele naprawdę sportowych aut na twoje spawy będą też patrzeć z politowaniem
Niestety nie możemy obejrzeć - jakiś zły link wstawiłeś.
Jeszcze jedno - jak dobrze rozumiem kielich montażowy końcówki wchodzi do przyciętej rury wydechowej, czyli faktycznie zmniejszyłeś wylot wydechu do średnicy 50 mm, co jak mi się wydaje nie jest bez znaczenia.
mobista - 21-03-2009, 22:37
$iwy wolę mieć spawy, aniżeli zostawić końcówkę na krawężniku..
Nie zmniejszyłem wylotu wydechu do 50 mm bo zwykły tłumik też ma taką średnicę. Średnica całej rury wydechowej w Sportback'u ma 55 mm.
Oto foty:
$iwy - 21-03-2009, 22:59
No i teraz porównaj z tą co ma Dwakola.
Trik - 21-03-2009, 23:15
Szkoda tej rury. Niedość że orginał wygląda jak "kij od szczotki" to teraz ten kij się wyciągnął
Po za tym Lancer ma prawie 16 cm przeeeeeświtu, a wydech jest wyżej niż te 16 cm. Gdzie Ty masz takie krawężniki o które można tym wyhaczyć .
filippoz - 21-03-2009, 23:37
Wiadomo wszystko kwestią gustu ale to wygląda jak za mała prezerwatywa , ja swoją rurę wydechową zostawiam jak jest i szczerze wbijam w te świecidełka, kilkadziesiąt złotych ale mi na to kasy szkoda, za to mam już kilkadziesiąt litrów paliwa
$iwy - 21-03-2009, 23:45
filippoz napisał/a: | szczerze wbijam w te świecidełka, kilkadziesiąt złotych ale mi na to kasy szkoda, za to mam już kilkadziesiąt litrów paliwa |
|
|
|