To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Mitsubishi Colt Mirage Cyborg-R

Anonymous - 09-11-2009, 22:53

Szukaj Tein'a.
Kleju - 09-11-2009, 23:03

Tein jest tylko do CJ0... A nie chcę się bawić w wiercenie w kielichach, nie wiadomo jak z tyłem też bedzie.
Będę szukał zawiasu z evo II, III. Może coś Ci zostało z czerwonego i czarnego? ;)
Albo tak myśle dać sprężyny z gti a amory z evo.

harpagan - 09-11-2009, 23:04

Cytat:
Powiem Ci, że jeszcze nie sprawdzałem poszczególnych części, ale widzę że np filtr oleju, pompa wody pasuje od wersji sohc

Mam wrazenie ze blok nei rozni sie za bardzo od sohc wiec pewnie i troche gratow od rozrzadu poza oczywiscie paskiem podejdzie od zwyklego 1.6
Zadzwon moze do Japaneze niech Ci posprawdza co i jak :)

Kleju - 09-11-2009, 23:05

harpagan napisał/a:
Mam wrazenie ze blok nei rozni sie za bardzo od sohc


Sądze że w ogóle się nie różni 8)

macieekg - 09-11-2009, 23:11

Czyli MIVEC od zwykłego 1.6 różni się tylko głowicą?
harpagan - 09-11-2009, 23:14

Glowica z calym osprzetem + tłokami
Hugo - 09-11-2009, 23:30

No, no, no Kleju pozamiatałeś wszystkich Coltmaniaków. Climatronic w CA0. Niesamowite. Pozdrawiam właściciela najciekawszego CA0 w Polsce.
Kleju - 10-11-2009, 00:14

Hugo nie przesadzajmy :)

Ciekawe właśnie w czym (o ile jest ;) ) różnica w tłokach.

Bartek - 10-11-2009, 07:07

Na pewno jest różnica w tłokach. Może być minimalna i nie wpływająca na nic (tak jak we Franku - tłoki 4g93 sohc, czapka 4g93 dohc - tłoki sohc mają mniejsze podcięcia na zawory) ale nr części inny
harpagan - 10-11-2009, 08:05

Bartek napisał/a:
Może być minimalna i nie wpływająca na nic

A to nie wplywa na kompresje :) ?

W opisach projektow blok 4G93 z glowica mivec pisali ze lepiej wsadzic tloki od miveca i wlasnie wydawalo mi sie ze chodzi o kompresje.

Bartek - 10-11-2009, 08:12

różnica jest może ze 3 mm3, więc bardziej na kompresję wpływa trochę nagaru na denku, niż te podcięcia - robiona prawdopodobnie na zasadzie - zawór otwiera się x, więc nie może być bliżej tłoka niż..... stąd przy większych wzniosach zaworów w dohc, większe podcięcia. Tłoki w 1.6 i 1.8 mają tę samą średnicę, więc takie kombinacje wchozą w grę - w Mivecu bardziej chodzi pewnie o kształt komory spalania niż o kompresję
harpagan - 10-11-2009, 08:22

Cenna informacja :)
Czyli skoro srednicha tloka w rodzinie 4G9x jest ta sama to roznia sie tylko denkiem ?

Anonymous - 10-11-2009, 09:36

Racja - szukaj zawiasu z Evo I,II lub III.
Co do silników też mi się wydaję iż jest problem tylko z paskiem jak to ma miejsce przy czy to FTO czy Galu VR4 - wszystko na półkach oprócz paska. Mogę śmiało powiedzieć, że jestem w stanie odpalić takiego MIVEC'a na kompie i osprzęcie ze zwykłego a zmienne fazy wysterować ECUMajstrem - działa patent w innych zmiennofazowcach 8)
Przy okazji obniżamy obroty przy których załącza sią zmienna faza.

harpagan - 10-11-2009, 11:08

Cytat:
Co do silników też mi się wydaję iż jest problem tylko z paskiem jak to ma miejsce przy czy to FTO czy Galu VR4 - wszystko na półkach oprócz paska. Mogę śmiało powiedzieć, że jestem w stanie odpalić takiego MIVEC'a na kompie i osprzęcie ze zwykłego a zmienne fazy wysterować ECUMajstrem - działa patent w innych zmiennofazowcach 8)

Obniza to mocno koszty przy wykombinowaniu samej glowicy :)

Kleju - 10-11-2009, 15:14

autoR napisał/a:
Mogę śmiało powiedzieć, że jestem w stanie odpalić takiego MIVEC'a na kompie i osprzęcie ze zwykłego a zmienne fazy wysterować ECUMajstrem - działa patent w innych zmiennofazowcach
Przy okazji obniżamy obroty przy których załącza sią zmienna faza.


Dobrze wiedzieć 8)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group