To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[02-06]Lancer CS0 - lancer 1.6 czy 2.0 - moc to nie wszystko

.TM - 03-02-2010, 08:31

sla napisał/a:
Myślę że jest to lepsze rozwiązanie niż wstawianie rozpórki, kierownicy z 2,0 i dodatkowych spojlerów w celu poprawienia osiągów i komfortu w 1,6.


poziom Twojego komentarza mówi wszystko...

Artii - 03-02-2010, 10:41

krzychu napisał/a:

szybko się nagrzewa zimą.


Niestety z tym się nie zgodzę. W porównaniu do starego lancera C62 z 4G15 trwa to wieki. Jak już się nagrzeje to temperatura ciepłego powietrza też jest dużo niższa.

krzychu - 03-02-2010, 10:45

to znaczy ile zajmuje? Bo w zimie tak przy -5 stopniach po 3km mam ciepło w kabinie. A po 500-1000m zaczyna mi odtajać przednia szyba. Kiedyś tylko miałem zoonka jak było ponad -20 to potrzebował z 5-8km żeby nagrzać kabinę.
Artii - 03-02-2010, 10:52

Myślę że ok 4-5km przy 0st C trzeba przejechać aby silnik osiągnął normalną temp pracy - co nie jest równoznaczne z tym iż leci gorące powietrze.
puntspusy - 03-02-2010, 11:00

w moim CBO tez szybciej leci cieple powietrze i przede wszystkim wiecej go leci w aucie przy wiekszych mrozach jest cieplo w CSO jest chlodniej a z tylu jest zima mimo ze nawiew na 2ce non stop czasami na 3ce ( w CBO na 1ce jest super)
krzychu - 03-02-2010, 11:06

Może mam inną nagrzewnicę (klima automatyczna).... A ciepło mam jak chce w zimie przeważnie jeżdżę w koszulce z krótkim rękawem (nie lubię długiego rękawa a w kurtce się źle jeździ).
Jak silnik osiąga temperaturę roboczą (połowa wskaźnika) zawsze mam już ciepło w aucie tak że wentylator ucisza się (temperatura dość długo stoi na 1/4 wskaźnika i dopiero po nagrzaniu wnętrza idzie wyżej) co może wskazywać na inna nagrzewnicę.

Pytanie czy nie ma różnicy też w wielkości przestrzeni pasażerskiej sedan/kombi?

puntspusy - 03-02-2010, 11:19

krzychu napisał/a:
Pytanie czy nie ma różnicy też w wielkości przestrzeni pasażerskiej sedan/kombi?

napewno buda kombi dziala na niekorzysc jesli chodzi o utrzymanie ciepla w aucie

ApAcHoS - 03-02-2010, 18:49

krzychu napisał/a:
Może mam inną nagrzewnicę (klima automatyczna)....


Ja podobnie, ciepło mi leci w zasadzie prawie od razu a silnik się nagrzewa momentalnie :twisted: a ogólnie leci tak skwar że majtki mokre :mrgreen:

pestek - 03-02-2010, 23:02

Byc może to faktycznie ta nagrzewnica (u mnie klima manualna) bo faktycznie zauważyłem że gorącem nie bucha. Ale ja miałem drzwi rozszczelnione wiec może i tu troszkę straty było, no i mrozy ekstremalne.
Acha, skoro taki ogólny temat o wadach i zaletach się zrobił to mnie negatywnie zaskoczył promień skrętu.

ApAcHoS - 04-02-2010, 08:10

pestek napisał/a:
mnie negatywnie zaskoczył promień skrętu.


auto jest jednak długie...przewiózłbym cie Pt Cruiserem taty-tam to jest promień skrętu jak w polonezie trucku :shock:

Artii - 04-02-2010, 10:49

ApAcHoS napisał/a:
Ja podobnie, ciepło mi leci w zasadzie prawie od razu a silnik się nagrzewa momentalnie


Od razu czyli po ilu km masz wskaźnik temp na polowie i po jakim czasie jest cieplo 5min, 15min?

[ Dodano: 04-02-2010, 10:54 ]
Jeśli chodzi o promień skrętu da się zauważyć iż nie jest jakiś super (gdzieś wyczytałem iż przekładnia kierownicza jest jak w evo i to jest powód) aczkolwiek nie jest źle.

Największym mankamentem jest to iż zawieszenie strasznie skrzeczy, i nie jest tak trwałe jak w C62.

W ogólnym rozrachunku nie ma co narzekać, wszelkie mankamenty rekompensuje prowadzenie autka , oraz jego niezawodność.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group