To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Galant VR4 E88A 92-96 - silnik e88a

Frost - 04-02-2011, 10:25

mitsu_pl, gres, ale marudzicie, gdybajcie sobie dalej :P Poza tym 6sek mnie nie interesuje. PS. tak do informacji, na testach seryjnych nikt nie startuje z 5tsy obrotów na zeszperowanym napędzie ;)

Co mnie interesuje ?? 10sek ............. ale na 1/4mili i w to chcem celować.

Myślałem ze dojade na hamownie w obecnym stanie ale nic z tego. Gal oficjalnie zostaje unieruchomiony, dziś ostatni przejazd przez miasto i spoczynek cdn.

rosomak1983 - 04-02-2011, 20:31

Wszyc napisał/a:
BeNeK napisał/a:
.... a może plan B to swap na 4g63Tz niego można wycisnąć 400-450 km


Frosta duma mu na to nie pozwoli

hmmm o co chodzi ??? v-ki nie maja szans z 4g63T wkładajac podobna kase...

[ Dodano: 04-02-2011, 20:31 ]
Frost napisał/a:
z 5tsy obrotów na zeszperowanym napędzie

masz szpere z tyłu ???

mitsu_pl - 04-02-2011, 20:35

"For 1992, the emergence of the homologated Lancer meant the top-spec Galant was no longer constrained by sporting regulations. The existing, proven 4WD transmission was carried over, in keeping with Mitsubishi's reputation for performance-enhancing technology, but the old straight-4 was superseded by a smoother twin-turbo 2.0 L V6, and mated either to a conventional 5-speed manual, or a 4-speed INVECS auto complete with "fuzzy logic", which allowed the transmission to adapt to the driver's style and road conditions "on the fly". It was capable of dispatching the 0-60 sprint in about 6.5 seconds, and if derestricted could reach about 140 mph (230 km/h)."

źródło:

http://en.wikipedia.org/w...tion_.28E84A.29

Frost skoro E84A ma 6.5 z 240KM i 2 turbinami pod maską oraz 310Nm, to ile może mieć Twój biedny Galancik który ma 180-190KM oraz jakieś 230Nm (po tych wszystkich modach) - Nie podparłeś się żadnym wykresem z hamowni, więc mniemam, że ok. tyle masz... Nie traktuj tego jako jakieś złośliwości z mojej strony, ale nigdy nie przekonasz mnie dopóki nie zobaczę tego na własne oczy, bo wiem na co stać te auta.

No i z ciekawości, co padło?

Wszyc - 04-02-2011, 20:40

rosomak1983 napisał/a:
hmmm o co chodzi ??? v-ki nie maja szans z 4g63T wkładajac podobna kase...


Co ma piernik do wiatraka nie chodzi co można tylko co się chce też bym wolał iść w 3.0 V6 ale silnik mi się rozleciał za szybko i musiałem na gwałt mieć nowy :P

rosomak1983 - 04-02-2011, 22:52

Wszyc napisał/a:
rosomak1983 napisał/a:
hmmm o co chodzi ??? v-ki nie maja szans z 4g63T wkładajac podobna kase...


Co ma piernik do wiatraka nie chodzi co można tylko co się chce też bym wolał iść w 3.0 V6 ale silnik mi się rozleciał za szybko i musiałem na gwałt mieć nowy :P

to ze piernik bedzie miał 450kucy a wiatrak 600 :twisted:

swinks_UK - 04-02-2011, 23:07

Frost napisał/a:

Co mnie interesuje ?? 10sek ............. ale na 1/4mili i w to chcem celować.

Też bym chciał... pomarzyć.
Proponuję się zapoznać z wynikami ostatniego HKS Drag Series z czerwca na Santa Pod i jakie zestawy mieściły się w granicy 11 do 10 sek. :wink:

Wszyc - 04-02-2011, 23:11

rosomak1983 napisał/a:
to ze piernik bedzie miał 450kucy a wiatrak 600 :twisted:


iii??... :P mnie ta zabawa w kto ma więcej KM w ogóle nie intryguję :wink: ja będę miał tyle ile będzie trzeba... ehh... moda na te KM ostatnio :P Nie robię samochodu pt. "król prostej" :D

rosomak1983 - 05-02-2011, 01:56

Wszyc napisał/a:
Nie robię samochodu pt. "król prostej" :D

taaaa to ładuj ciezki silnik V6 na przód :lol: :lol: :lol: bedzie napewno lepiej skrecać :lol: :lol: :lol:

Wszyc - 05-02-2011, 03:32

znów rozmowa o nie wiem czym ja mówię o KM a ten o wadzę czy ja powiedziałem że mój będzie królem zakrętów :P powiedziałem że taka moc jest zbędna w aucie które nie będzie używane do drag racingu. A jak bym chciał samochód który w ogóle ma mieć coś wspólnego ze słowem sport to bym pozbył się tego rzęcha którego mam :) Galant się nie nadaje do sportu i się nadawać nie będzie z :butthead: kanarka nie zrobisz :P

Frost nie zmieni na 4G63T bo po prostu nie chce nie ma w tym innego powodu przynajmniej na razie może kiedyś zmieni zdanie nie wiem

A co do mojego to odkąd zmieniłem silnik z diesla to traktuje go już przedmiotowo to już nie to auto co miałem może to się zmieni kiedyś ale obecnie nawet nie chce mi się swapa finalizować

Popitolić sobie tu fajnie o wszystkim i o niczym ale obstawiam że żaden Galant 7g w historii tego forum nie przekroczy 350KM jak przekroczy 300KM to będę już pełny podziwu ja też miałem bujną wyobraźnie najpierw miało być 3.0 twin turbo potem 4G63T potem 3.0 z sigmy skończyło się na młodszym ode mnie o rok wolnossącym 4G63 :lol: i jeżeli kiedyś go odpalę to będzie fajnie :lol: tutaj na tym forum też już miały byś swap nie swapy, kompresory kurka wszystko a za 2-3 lata wszystkie te galanty złamią się w pół ze starości :D ale cóż każdy z nas ma marzenia i lubi się oderwać od świata i odlecieć norma ;)

To było moje takie szczerze od serca stwierdzenie co nie zmienia faktu że życzę wam spełnienia marzeń chciałbym się kiedyś mylić co do tego co napisałem ale cóż jak będzie to zobaczymy

rosomak1983 - 05-02-2011, 11:27

Wszyc, co chwile piszesz co innego jeszcze niedawno pisałes ze galant bedzie do jazdy w sporcie i uturbisz go na 450kM itp... teraz chyba przetrzezwiałes nieco... i piszesz co innego , nie czepiam sie bo masz prawo zmienić zdanie. :wink: Tylko po co było sie oburzac ze ktos pisze ze chce uturbić auto ??? Sam pisales a teraz co???
Wszyc napisał/a:
tutaj na tym forum też już miały byś swap nie swapy,

moja srednia to 1 swap na rok (odkad mam auto) i w biezacym pewnie zostanie podtrzymana :lol:

Frost - 05-02-2011, 13:48

mitsu_pl, swinks_UK, rosomak1983,

REASUMUJĄC ( żadko miewam neta ne weekendy )

to co i ile ma jakiś inny Galant/Mitsu itp. to po wsze czasy mnie G obchodzi

Obchodzi mnie tylko jeden i stoi u mnie w garażu.

Hamowni nie było i nie będzie jeszcze długo.

To ile Galuś ma do 100 to moja sprawa, jak będe chciał to będzie miał i 3sek.

Odrazu zaprzecze - nie zdenerwowałem sie, ale nie che czytać mi sie bredni i pierdół nie mających ze mną nic wspólnego. Jak chcecie sobie mieżyć i pomiarować to proponuje brać wszystkie dane pod uwage łącznie z wiatrem w plecy bo pomiar pomiarowi nie równy, auto aucie nie równie, ba, kierowca inny też nie waży tyle samo.

Michał, jak byłeś na hamowni to trzeba było sobie zmierzyć przyśpieszenie a nie samo KM, bo jest wiele rzeczy których też nie zrobiłeś a mogłeś skoro płaciłeś tyle kasy na Gala i też dupa wyszła z braku wiedzy ;) Na dzień dzisiejszy posiadam zapewne troszke większą wiedzę od niektórych z was odnośnie swojego gala, a tak naprawdę jedyną wiedze co do niego i tak zostanie.

Jak to mówią: pożyjemy zobaczymy, nie ma co sie spuszczać i wdawać w dyskusje.

Co do Wszyca - odkąd sięgam pamięcią a sięgam od począdku projektów jego, to nie widze w jego wypowiedziach żadnych nieprawidłowości. Kazdy robi tak jak mu na to finanse pozwalają.

Tak abyście chłopaki ochłoneli troche - niech sie każdy zajmie swoim autem i wtedy ustalimi spotkanko i będzie można sie wykazać swoją wiedzą i umiejętnościami a pisanie zostawmy poetom.

Wszyc - 05-02-2011, 13:55

Nie mówię o Tobie tylko o właścicielach Galantów :P a co do mnie zmieniłem zdanie zgadza się, parę czynników miało na to wpływ... ale już koniec offtopa bo daleko zbiliśmy z tematu E88A i silnika 2,5 V6

Frost: Amen niech każdy się zajmie swoim... dość dywagacji kto co powinien :P

jacek11 - 05-02-2011, 16:12

Frost, zapomniałeś napisać,jak bardzo ma wpływ umiejętność operowania sprzęgłem,i biegami. :wink:
mitsu_pl - 05-02-2011, 21:00

Frost napisał/a:
,


Michał, jak byłeś na hamowni to trzeba było sobie zmierzyć przyśpieszenie a nie samo KM, bo jest wiele rzeczy których też nie zrobiłeś a mogłeś skoro płaciłeś tyle kasy na Gala i też dupa wyszła z braku wiedzy ;) Na dzień dzisiejszy posiadam zapewne troszke większą wiedzę od niektórych z was odnośnie swojego gala, a tak naprawdę jedyną wiedze co do niego i tak zostanie.



Tak dla wyjaśnienia, u nas nie liczy się czas od 0 do 100, u nas bardziej liczy się elastyczność silnika..., bo startujemy tylko raz, później jest żeś dla skrzyni i silnika ;)

Hubeeert - 07-02-2011, 10:12

Zdaje się, że towarzysze zapomnieli o prostym fakcie - to jest dział TECHNICZNY.
Proponuję się tego trzymać.

Nie będę ponawiał propozycji a dotyczy ona WSZYSTKICH TEMATÓW w tym dziale i w innych też.
Jest OT, są Nasze Miśki - tam możecie bić pianę. TU TYLKO TECHNICZNIE.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group