To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Sigma/Diamante Ogólne - Sigma Kombi,czy to się wogóle da sprzedać?

Zajc3w - 06-02-2010, 15:11

Tomek - jeździłem astrą '93 brata przez 3 miesiące - za mną nikt powyżej 160 cm nie usiadł. Jak pomykaliśmy z bratem(196cm to astra była 2 osobowa.

Napraw sobie fotele w sigmie bo ewidentnie coś nie teges z nimi masz i nie odsuwają się nawet do połowy.


Nie twierdzę że sigma jest najprzestronniejszym autem. Ale porównywanie do astry to lekka przesada. Scorpionem jechałem raz 5 km jako pasażer i było wygodnie, kombi wieloryb(paskuda) faktycznie większy.

Zawieszenie to inna sprawa - jedni lubią pływać inni nie, ja wolę czuć po czym jadę - inaczej zbiera mi się na wymioty.

EOT z mojej strony :D

zbyszek05 - 06-02-2010, 18:51

sigmę mozesz porównać do w 126 a nie do w 140 bo to nie te lata i klasa bo 140 to już "s" albo do audi 100 lub v8 , niestety fakt jest taki że chyba coś z fotelami masz nie tak . merc 190 jest ciasnym samochodem i 4 chłopa po 120 kg ma niewygodnie .z tyłu wtedy to jest ciasno .tak jak z astrą 1 nawet w kombi - ale to nie ta klasa . w sigmie z tyłu za pasażerem mam fotelik z 3 letnim dzieckiem .fotelik mały nie jest .jeżeli wsiada tam osoba z 190 cm wzrostu to napewno ciasno nie jest jak na taki samochód .jest wygodnie zapewniam . alfa 166 jest samochodem ciaśniejszym a nowszym . faktycznie jak łukasz napisał. sigma ma wiele zalet dlatego co niektórzy ją mają i za grosze nie chcą sprzedać typu 5-6 tys. złotych .ale są ludzie którzy to kupią za takie pieniadze .jedni szykują i jezdzą a jeszcze inni narzekają . wszysstko zależne od gustu .
co do kufra ... wkładam wózek całkiem spory i nie zdejmuje kólek .namiot ,4 wędki w tym 2 dwu częściowe .materace podręczny bagaż grillek .zamykam klapę i jadę na week z rodzinką na ryby 4 dorosłe osoby i dziecko .ciasno ? jescze nikt nie narzekał że ciasno co najwyżej sztywno na zawieszeniu . można by się spierać i spierać ....teraz przyspieszenie ...który samochód fajnie się wkręca ...od 2800obr. -w miarę szybko ...z tego roku - bmw 525 ? merc 124 2,8 może maxima albo omega ? fakt tyłem ładnie zarzuci jak masz tam napęd ale lepiej na prostej wgryzie się sigma .dalej jest tak że 24V w automacie jeszcze przyzwoicie się zbiera ale 12V w automacie ? ile masz sigm jezdzących po polsce ? a ile innych modeli .niektórzy myślą że to galant :rolleyes: ile masz zadbanych modeli sigmy - trzeba od tego zacząć - np.ze sprawnym fotelami ?
dalej ....sigma jest jednym z lepiej wykonanych samochodów w klasie 4,8m długości ,pod względem mechanicznym jak i wykończeniowym .niczym nie odbiega od solidności aut typu " bmw seri 5 czy 7 lub audi nie wspomnę o oplu czy vw w których to autach jest spartńsko i trzeszczą nieprzyjemne plastiki .w latach 90 była na pewno jednym z najmniej awaryjnych samochodów i nie rdzewieje jak kia ceed....

Bulwa - 06-02-2010, 18:58

Mercedes w 140 był produkowany od 1991r do 1998,126 to jego poprzednik produkowany do 91 roku,więc sigma jest z tych lat co 140. :badgrin:

[ Dodano: 06-02-2010, 18:59 ]
poza tym 126 to też klasa S

zbyszek05 - 06-02-2010, 19:14

doczytaj 126 produkowany był do 93 roku jako klasa wyższa - uznana potem za "s" sigmę i był to model niezniszczalny do dzisjaj mający wartosć - oczywiście zadbany . sigma jest większa od 124 a mniejsza od 126 - mitsubishi chciało się wpasować prawdopodobnie między te dwa modele
a 124 po lfcie dostał oznaczenie "e" klasse . miał pełną klapę tylną i zaokraglona maskę silnika przy lampach .ładne listwy drzwiowe jak sigma 24V i inne duperele

Bulwa - 06-02-2010, 19:16

to pokarz mi gdzie Ty to przeczytałeś że 126 był produkowany do 93r,od 91 roku produkowany był mercedes w 140 tak zwana krowa,
lukasz12 - 06-02-2010, 19:21

Sedan był do 91, coupe do 92. W USA od 92 był W140
W124 jest bardzo podobny, większy minimalnie i rozstaw osi większy niż Sigma.
Dł/Szer/Wys/Rozstaw osi: 474,174/144.5/280
W srodku natomiast z tyłu jest wiecej miejsca, w rodzinie jest, zreszta chyba jedyne znane 250D które ma autentyczne 185 tysięcy :)

Bulwa - 06-02-2010, 19:22

lukasz12, dokładnie tak.
zbyszek05 - 06-02-2010, 19:36

no faktycznie ...sprawdziłem . ale mitsu nie miało w tym okresie w europie tak dużego samochodu - trudno teraz sigmę gdzieś zaklasowac

Masy i wymiary : sigma
długość (mm) 4750
szerokość (mm) 1775
wysokość (mm) 1435
rozstaw osi (mm) 2720
min przestrzeń bagażowa (l.) 447
max przestrzeń bagażowa (l.) 892
masa całkowita (kg) 2070

Masy i wymiary - w 124
długość (mm) 4740
szerokość (mm) 1740
wysokość (mm) 1431
rozstaw osi (mm) 2800
min przestrzeń bagażowa (l.) 520
masa całkowita (kg) 1940

w 124 jest ciut mniejszy...i gorzej wyposażony

lukasz12 - 06-02-2010, 19:38

zbyszek05 napisał/a:
no faktycznie ...sprawdziłem . ale mitsu nie miało w tym okresie w europie tak dużego samochodu - trudno teraz sigmę gdzieś zaklasowac


Co do klasyfikacji to było to auto klasy wyższej średniej (wielkość) z wyposażeniem klasy luksusowej (przynajmniej te bogatsze modele)
Prawdopodobnie to wynika ze specyfiki rynku bo większe auta w Japonii to już takie super limuzyny gdzie kierowca wozi jakiegoś vipa (jak Toyota Crown).

Morfi - 07-02-2010, 01:13

Sigma ma duzy bagaznik :) 447l to ma być duzy. Jak na te klase czyli srednia wyższa to ma mały bagaznik.
Duzo miejsca z tyłu to jest w scenicu, a z przodu megane II ( powie to osoba niepełnosprawna, która ma usztywnioną jedną noge i z wielu aut własnie w megane ma najwiecej miejsca).
Nie chciałem sie odzywać, bo nie jeździłem ani nawet nie siedziałem w sigmie , ale nie potrafie jak widzę jak uważacie Ją za idealne auto i naj najlepsze w swojej klasie i wogóle.

lukasz12 - 07-02-2010, 01:16

Morfi napisał/a:
Sigma ma duzy bagaznik :) 447l to ma być duzy. Jak na te klase czyli srednia wyższa to ma mały bagaznik.
Duzo miejsca z tyłu to jest w scenicu, a z przodu megane II ( powie to osoba niepełnosprawna, która ma usztywnioną jedną noge i z wielu aut własnie w megane ma najwiecej miejsca).
Nie chciałem sie odzywać, bo nie jeździłem ani nawet nie siedziałem w sigmie , ale nie potrafie jak widzę jak uwarzacie Ją za idealne auto i naj najlepsze w swojej klasie i wogóle.


Nie żebym się podniecał ale miałem okazję siedzieć w Cari kolegi...i powiem tyle że od czasu kiedy kupił swoją Sigme to też wsiada z mniejszą chęcią do Carismy :)

Endrjus - 07-02-2010, 12:27

A tak z ciekawości, jakie były największe wypasy w sigmie? Oprócz takich częściej spotykanych rzeczy jak np. klimatronik czy skóra.
lukasz12 - 07-02-2010, 12:29

Endrjus napisał/a:
A tak z ciekawości, jakie były największe wypasy w sigmie? Oprócz takich częściej spotykanych rzeczy jak np. klimatronik czy skóra.


Poczytaj forum ;) . ECS, EPS, TCL,

VirMan - 07-02-2010, 14:41

ja zaproponuję , niech sceptycy , wezmą swoje wypasione auta , spotakmy się na jakimś zlocie i każdy się machnie nawzajem autkami. to wtedy każdy będzie miał swoje osobiste spojrzenie. Nie powiem żeby moje diamante było demonem przyspieszeń , ale to ja zwykle popędzam tych przede mną.. a mam 12v.. jest wygodne i przestronne , dobrze wyciszone , i ciągle spotykam się z tym ,zę jak ktoś wsiada to jakis komplement strzeli.. i jest pod wrażeniem. wygodne jest wnętrze 607 full wyposażonego, ale wolałbym siedzieć w moim diamancie gdyby miała być czołówka na trasie. dźwięk silniczka , jest cudowny , czasem wyłączam radio - tak to jest , poza tym niskie koszty utrzymania, jeżdżę na gazie i robie 40k rocznie minimum, po miastach i trasach , jest to auto do użytkowania na co dzień.. nie boje się wymuszeń w miescie , jak ktoś wyjedzie ,spotka sie z moim taranem z przodu - niektórym się nie podoba , ok , mnie się bardzo podoba i naprawdę pokasuje drugie auto zanim mi się lampa zbije.. świetne audio , radyjko , wygoda w automacie.. trochę niski sufit , ale ja do wysokich nie należę , więc mi nie przeszkadza :) kierowca kupuje auto pod siebie , więc - puki co - jest to idealne dla mnie auto. może ktoś mieć inny typ. Aut nie ma najlepszych , są po prostu inne. Nawet w kwestii gustu.. Ale wyposażenia mi nie brakuje - może poza kontrolą trakcji i ECSem , ale to też sieda po swapie zrobić.. no i ostatni plus , znam się trochę na tym samochodzie , więc mogę zweryfikować robotę mechaników , no i oczywiście samemu coś dłubnąć ,co w nowszych autach często jest niewykonalne.

to tak ode mnie.

[ Dodano: 07-02-2010, 14:53 ]
tak przy okazji , z wypasów , fotele z pamięcią - przydatna sprawa , oczywiście pełna elektryka - mozę to nie są fotele z bmw7 , ale dla mnie nie trzeba więcej. el szyby lusterka, opcja automatycznej blokady drzwi , w moim przypadku zgodność z euro4 jeśli chodzi o spaliny , więc mogę wjeżdżać gdzie chce w unii :) dobra sztywność zawieszenia , solidne wykonanie , niezawodność , jasna miła w dotyku nie skrzypiąca skóra. radyjko na które aż miło patrzeć idealnie komponujące się z resztą. sterowanie radiem z kierownicy , ładnie podświetlone klasycznie zegarki , unikalny wygląd , śnieg i zaspy nie straszne - po prostu nie zdarzyło mi się zakopać , a było w czym. generalnie.. jest tak jak trzeba , i mam swoje zabawki dodatkowo. Bezramkowe szyby , i naprawdę fajne światła :)

Morfi - 08-02-2010, 00:10

VirMan, EURO 4 ?? No to Mnie zaskoczyłes max plus.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group